Minulla on maailman paras mies, en ole ikinä tavanut noin hyvää:)))), olen onnellinen!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23277628]Hienoa:)
Tuo on jo saavutus,meillä takana 16 vuotta.
Se että saa liiton kestämään noin kauan on hatun nostoinen saavutus.[/QUOTE]

Näin juuri! Perässä tullaan, parin viikon päästä napsahtaa täyteen 11vuotta. Olin muutamia vuosia sitten omien isovanhempien kultahäissä, kunpa omankin liiton kanssa siihen astiin pääsisi :)

[QUOTE="vieras";23277728]Mistä ap lapsesi matoja saanut? Etkö itse asiaa huomannut?[/QUOTE]

kuinka se kerkeis.on kiire shoppailla ja ryypätä ja istua lopun ajan palstalla.

Tämän päivän huumoripläjäys tuli luettua, kiitos taas Venakolle tästä!
Mutta noin niinkun pidemmän päälle, onhan se vähän surullista, että lapset joutuvat tuon kaiken keskellä olemaan. Tuskin tulee kovin tasapainoisia tapauksia tuollaisessa ilmapiirissä.

Hienoa kuitenkin, että rakastatte toisianne! Ihmetyttää vaan miksi viimeistään kolmannessa lauseessa aina mainitset sen kuinka paljon miehelläsi on rahaa...
Kestäisikö rakkaus jos rahaa ei olisi? Toisaalta voi kysyä kestääkö rakkaus kun nainen rupsahtaa jos miehellä on rahaa ottaa seuraava venakko jonosta?

keskittyisit Milanna nyt vaan omiin lapsiisi, etkä romanssiisi. Lapsesi varmasti käyvät läpi suuria tunteita! Olisit nyt heidän tukena, etkä juhlimassa miehesi kanssa. Juttujesi mukaan lapsillasi on aina hoitaja. Onko se oikein,kun vanhemmilla ero käynnissä jne jne.

Vai oliko se ex edes lastesi oikea isä?

Tämän päivän huumoripläjäys tuli luettua, kiitos taas Venakolle tästä!
Mutta noin niinkun pidemmän päälle, onhan se vähän surullista, että lapset joutuvat tuon kaiken keskellä olemaan. Tuskin tulee kovin tasapainoisia tapauksia tuollaisessa ilmapiirissä.

Hienoa kuitenkin, että rakastatte toisianne! Ihmetyttää vaan miksi viimeistään kolmannessa lauseessa aina mainitset sen kuinka paljon miehelläsi on rahaa...
Kestäisikö rakkaus jos rahaa ei olisi? Toisaalta voi kysyä kestääkö rakkaus kun nainen rupsahtaa jos miehellä on rahaa ottaa seuraava venakko jonosta?

Milanna sanoi jossain aiemmassa ketjussa, ettei tiedä olisiko ottanut tätä miestä jos ei olisi rikas.. Joten ei varmaan kestäisi..

Joo-o. Kyllä on melko huono kuva jäänyt Savannasta hänen kirjoitusten perusteella. Lapsia minun kay sääliksi, joten siksi toivon, että Savanna on joku feikki eikä aito ihminen.

Tosin noin pinnallinen ei minun mielestäni voi olla aito.

Joku kyseli lapsien ikiä, olisikohan 4v ja 5v tms. Alle kouluikäisiä kuitenkin.

Ja jos ex-mies olisi tehnyt jotain lapsille, niin Savanna olisi kertonut täälläkin. Ristiin menee useampi juttu, en tiedä onko joku muu huomannut saman.

Viimeksi muokattu:
On lapsella mahtanu olla kovat tuskat ku on tietämättää kantanu mattoja suolistossa, kuinkahan kauan? Nii ja millaiset matot oli kyseessä, eikait vanhan isän luota jotkut halpismatot??

Joo-o. Kyllä on melko huono kuva jäänyt Savannasta hänen kirjoitusten perusteella. Lapsia minun kay sääliksi, joten siksi toivon, että Savanna on joku feikki eikä aito ihminen.

Tosin noin pinnallinen ei minun mielestäni voi olla aito.

Joku kyseli lapsien ikiä, olisikohan 4v ja 5v tms. Alle kouluikäisiä kuitenkin.

Ja jos ex-mies olisi tehnyt jotain lapsille, niin Savanna olisi kertonut täälläkin. Ristiin menee useampi juttu, en tiedä onko joku muu huomannut saman.

Minua hämää se ,että vielä viime vuonna kertoili itse riehuneensa kotona,löyneen miestään jne.. mutta nyt se onkin ykskaks ex - mies joka on ollut väkivaltainen.

Asiat kun ei ole yksioikoisa.

Rikosilmoitus jos ei liity lapsiin, niin se ei välttämättä paina vaakakupissa.
Se on ihan normaalia, että erotapauksessa lapset reagoi vahvasti. Lapsesi ovat sen verran nuoria, että he eivät ole päätöksen tekijöitä. Lapsi voi vaikuttaa esim. muuttamiseen omalla äänellään 12v.
Olosuhdeselvittelyssä selvenee paljon asioita.

Miksi sinulle napsahtaisi banni? Sinunhan annetaan muutenkin kertoa elämästäsi aika tarkasti. Et ole suojannut itseäsi mitenkään ja haluat olla ns. kuuluisa.

Eiköhän se ole ihan hyvä vaan, jos Savanna on sen verran oppinut, ettei ihan jokaista lastensa ja eksänsä asiaa kerro tänne! Älä sä nyt yllytä kertomaan kaiken, niin voit taas haukkua siitäkin.

Koska, mä tein hänestä rikosilmoituksen. Mikä ei saa perua. Eilen mietinyt paljon nykyisen miehen kaa ja se sanoi kans että parempi noin, koska sitten asia tulee selväksi kuka on oikeasti heille hyvää vanhempi ja missä heillä hyvää olo. Niin ja jos lapsella kysyä, niin ne sano kans suoraan kenen kaa heille parempi elää ja se on minä, jos he menee isän luo, niin ne itkee mua siellä, kun ei halua päiväkään hänen kaa olla ja syystä että, olen hiiljaa mielummin ja kun myös ei saa kertoa tai 6kk banni napsahta ja hei eikö se on meijän asia

Ei sitten ole tullut mieleen ,että he tutkivat myös sinun taustasi. Tuskin annat kovin hyvää kuvaa itsestäsi. Olet työksesi stripannut ja lähtenyt asiakkaan matkaan jne,Juhlit päivät pitkät,lapset aina hoidossa jne.. Ei anna kuvaa tasapainoisesta äidistä.

Voi vitsi teijät:D no sanokaa mitä vaan, mutta me ollaan onnellisia, vaikka miltä se kuulosta, haukkukaa vaan, hau hau hau:D

Kiva kun mulla tai anteeksi ainakin MEILLÄ on kiva olla ja tänään ihanaa päivää:p

Yhteistyössä