Minulla on maailman paras mies, en ole ikinä tavanut noin hyvää:)))), olen onnellinen!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lyhyt aika teillä takana. Arki tulee joskus vastaan.

Eniten minua edelleenkin mietityttää lapset tuossa välissä. Entäs heidän olotilat ja mielet. Isä on kuitenkin isä, joka kuuluu heidän elämään. Ei ole lapille oikein, että heitä riepotellaan äidin mielihalujen mukaan.

Mitenkäs teillä toimii exän kanssa yhteishuolto?

Alkuun nää sun jutut "nauratti" ja oli hyvää viihdettä. Sama kun Tukiaisen jutut. Nyt vaan molemmille käynyt samoin että säälittäviä ihmisiä :( Ihmisraunioita :( Surullista.

[QUOTE="vieras";23277342]Alkuun nää sun jutut "nauratti" ja oli hyvää viihdettä. Sama kun Tukiaisen jutut. Nyt vaan molemmille käynyt samoin että säälittäviä ihmisiä :( Ihmisraunioita :( Surullista.[/QUOTE]

voi itkus:)

Lyhyt aika teillä takana. Arki tulee joskus vastaan.

Eniten minua edelleenkin mietityttää lapset tuossa välissä. Entäs heidän olotilat ja mielet. Isä on kuitenkin isä, joka kuuluu heidän elämään. Ei ole lapille oikein, että heitä riepotellaan äidin mielihalujen mukaan.

Mitenkäs teillä toimii exän kanssa yhteishuolto?

se menee oikeuden kautta, nyt lapset minulla

[QUOTE="Nenna";23277364]juu juu, mutta rajoittaisit vähän.Susta saa sen kuvan että haluaisit elää kertomaasi elämää mutta elämäsi onkin kaikkea muuta.[/QUOTE]

No se on sun asia, mitä luulet, ei mulle kuulu:)

Miksi oikeuden kautta? Ettekö kykene sopimaan?

Aika rajua lapsille tulee olemaan. Tiedäthän, että kun oikeuden kautta mennään, sinun elämäntapasi punnitaan huolella?

Koska, mä tein hänestä rikosilmoituksen. Mikä ei saa perua. Eilen mietinyt paljon nykyisen miehen kaa ja se sanoi kans että parempi noin, koska sitten asia tulee selväksi kuka on oikeasti heille hyvää vanhempi ja missä heillä hyvää olo. Niin ja jos lapsella kysyä, niin ne sano kans suoraan kenen kaa heille parempi elää ja se on minä, jos he menee isän luo, niin ne itkee mua siellä, kun ei halua päiväkään hänen kaa olla ja syystä että, olen hiiljaa mielummin ja kun myös ei saa kertoa tai 6kk banni napsahta ja hei eikö se on meijän asia

eikös tää sun nykyinenkin ukko ole ainakin kertaalleen eronnut kun sillä kerran niitä lapsiakin on? eli kyllä siinä jotain vikaa täytyy olla kun edellinen muija on sen pellolle heittänyt. :D

Koska, mä tein hänestä rikosilmoituksen. Mikä ei saa perua. Eilen mietinyt paljon nykyisen miehen kaa ja se sanoi kans että parempi noin, koska sitten asia tulee selväksi kuka on oikeasti heille hyvää vanhempi ja missä heillä hyvää olo. Niin ja jos lapsella kysyä, niin ne sano kans suoraan kenen kaa heille parempi elää ja se on minä, jos he menee isän luo, niin ne itkee mua siellä, kun ei halua päiväkään hänen kaa olla ja syystä että, olen hiiljaa mielummin ja kun myös ei saa kertoa tai 6kk banni napsahta ja hei eikö se on meijän asia

Asiat kun ei ole yksioikoisa.

Rikosilmoitus jos ei liity lapsiin, niin se ei välttämättä paina vaakakupissa.
Se on ihan normaalia, että erotapauksessa lapset reagoi vahvasti. Lapsesi ovat sen verran nuoria, että he eivät ole päätöksen tekijöitä. Lapsi voi vaikuttaa esim. muuttamiseen omalla äänellään 12v.
Olosuhdeselvittelyssä selvenee paljon asioita.

Miksi sinulle napsahtaisi banni? Sinunhan annetaan muutenkin kertoa elämästäsi aika tarkasti. Et ole suojannut itseäsi mitenkään ja haluat olla ns. kuuluisa.

Alkuperäinen kirjoittaja täydellinen ei meistä kukaan;23277463:
eikös tää sun nykyinenkin ukko ole ainakin kertaalleen eronnut kun sillä kerran niitä lapsiakin on? eli kyllä siinä jotain vikaa täytyy olla kun edellinen muija on sen pellolle heittänyt. :D

Ei ei. Hänhän on edellisen suhteen uhri kuten savannakin :D

Asiat kun ei ole yksioikoisa.

Rikosilmoitus jos ei liity lapsiin, niin se ei välttämättä paina vaakakupissa.
Se on ihan normaalia, että erotapauksessa lapset reagoi vahvasti. Lapsesi ovat sen verran nuoria, että he eivät ole päätöksen tekijöitä. Lapsi voi vaikuttaa esim. muuttamiseen omalla äänellään 12v.
Olosuhdeselvittelyssä selvenee paljon asioita.

Miksi sinulle napsahtaisi banni? Sinunhan annetaan muutenkin kertoa elämästäsi aika tarkasti. Et ole suojannut itseäsi mitenkään ja haluat olla ns. kuuluisa.

rikosilmoitus kokse lapsia

tiedän että vain yli 12v voi vaikuttaa, mutta heijänkin kuulustellaan

Alkuperäinen kirjoittaja täydellinen ei meistä kukaan;23277463:

ei hän ikinä naimisiissa ollut ja taas mitä kenelle kuulu?

ei hän ikinä naimisiissa ollut ja taas mitä kenelle kuulu?

mutta parisuhteessa vissiin kuitenkin? vai onko sillä tapana siittää lapsia pitkin kyliä ihan noin vaan huvikseen? niin tai näin, enpä taitais tommosta häntäheikkiä ihan äkkiä huolia omakseni vaikka rahaa ois kuinka. ;)

ja ihan vihjeeksi: kyllä sä ihan itse pidät tällä palstalla huolen siitä että KAIKKI sun asiat KUULUU, vaikkei me muut niin välitettäiskään.

Yhteistyössä