Miten voi avaata Guess liikkeen? Onko edes mahdollista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
mistä edes on guessin tukku. Olen jo mietinyt tästä aika kauan ehkä on kannattava ja itse on hullu guessin laukuista ainakin. Mulla nyt itselläkin aika iso sarja guessin laukkuja ja ne on nami:p

[QUOTE="vieras";23228475]sori mut ne on kyl niiiiin mauttomia..... :D
pelkkää guessia? hesassa ehkä toimisi....?[/QUOTE]

hesassa on jo noita liikkeitä et ei se sielläkää enää kannattais..

Noi oN vaan NIIIIIIIIN MAUTTOMIA LAUKKUJA!!!!!tai ylipäätään koko tuotesarja

Ehkä sun täytyy tiedustella sieltä Guessin 'päämajasta' jälleenmyyntioikeuksista, tuskin kukaan palstalla tälläistä pikku juttua tietää...

Sinä tykkäät mutta tykkääkö asiakaskunta tarpeeksi? Ai niin saahan niitä kopioita Turkista ja Thaimaasta...

mä rakastan guessin laukkuja:p ne on parhaita, mä olin just 3vkoa sitten Hesassa me ostimme paljon laukkuja sieltä, yhdestä kaupakeskuksesta missä oli guess liike, sekä mekko ja takki

[QUOTE="vieras";23228527]Eiks sulla oo jo yks putiikki, eikö siinä oo tarpeeks töitä?[/QUOTE]

se ei kannattava ole, mä sen suljen pian, nyt vaan pitää hoita asiat siellä kuntoon ensiks

se ei kannattava ole, mä sen suljen pian, nyt vaan pitää hoita asiat siellä kuntoon ensiks

mä arvasin:D

ja meinaakko oikeesti et sitä rahaa tulee ehti ovista ja ikkunoista..

saattaa mennä vuosi jos toinenki siihen et se firma alkaa tuottamaan kun ihmiset sen löytää ja asiakaskunta muodostuu.

EI tommonen " mullehetikaikkinytvälittömästi"- ihminen pysty mitään firmaa pitämään pystys.

Viimeksi muokattu:
Tiedustele maahantuojalta. Eiköhän Guessin nettisivuilta löydy yhteystiedot.

Hgissä on ainakin kaksi Guessin kauppaa. Ostin sieltä kerran siskolle lahjan, mutta itselleni en sieltä mitään kyllä löytäisi. Liikaa blingblingiä minun makuuni. Ja niissä missä ei ole blingiä on aina helkkarin isolla se G.

Arvasin tämän ja sen että aiemmin valehtelit kannattavuudesta, Toivottavasti ei jäänyt liikaa velkaa. Takkiin tuli varmaan kuitenkin paljon.

Ehkä sun ei kannata ruveta yrittäjäksi... pitkäjännitteisyys ei tunnu riittävän siihen hommaan. Onhan sulla nyt varakas elättäjä, mitä sitä suotta rehkimään liikaa?

Jos et ees tiedä mistä asiaa tiedustella (2+ palsta ei ole oikea osoite) niin jätähän suosiolla väliin ja menen vaikka Valintatalon kassalle töihin. (kaikella ystävyydellä).

Mä tunnen Italian Guessin markkinointijohtajan ja voin sanoa että oot todellakin heikoilla jäljillä jos tältä palstalta tuosta kyselet.*vink vink*

Yhteistyössä