joskus vaan ärsyttää
sellaisia siis missä kauhistellaan miten kalliiksi mamut tulevat yhteiskunnalle ja kuinka ne kaikki pitäisi lähettää veke. Niin tuntuuko musta vaan siltä että noita juttuja on nimenomaan niillä ihmisillä jotka itse ovat tulleet pirun kalliiksi veronmaksajille? Samoin ne ketkä noista teksteistä tykkää on samaa luokkaa. Tyyppejä jotka ovat aloittaneet muutamaa koulua ja jättäneet kaiken kesken, olleet töissä korkeintaan muutaman kuukauden pätkiä ja nekin mieluiten pimeästi. Muuten ollaan vaan työttöminä tai jollain pää-sairaslomilla ilman mitään rakentavia tulevaisuudensuunnitelmia. Lapsia voidaan hankkia ja silloin tietty edellytetään että yhteiskunta ostaa niille kaikki reimateceista alkaen, jos ei isovanhemmat sitten kustanna kaikkea.
Kyllä munkin mielestä maahanmuuttaja-politiikassa pitäisi käyttää järkeä, mutta noi profiilitekstit kuulostaa niin typeriltä ja niiden kirjoittajat alkavat ärsyttää. Yhdellekin teki just mieli kommentoida siihen jotain että paljonkohan itse luulet elätteneesi niitä mamuja noilla verorahoilla mitä olet maksanut kun 30v ikään mennessä ole ollut yhteensä vajaan vuoden töissä... Tietty sen perään sättisi sitten niitä mamuja jotka ovat vieneet häneltä työpaikat!
Kyllä munkin mielestä maahanmuuttaja-politiikassa pitäisi käyttää järkeä, mutta noi profiilitekstit kuulostaa niin typeriltä ja niiden kirjoittajat alkavat ärsyttää. Yhdellekin teki just mieli kommentoida siihen jotain että paljonkohan itse luulet elätteneesi niitä mamuja noilla verorahoilla mitä olet maksanut kun 30v ikään mennessä ole ollut yhteensä vajaan vuoden töissä... Tietty sen perään sättisi sitten niitä mamuja jotka ovat vieneet häneltä työpaikat!