Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Rv 13+0

Ei voi kuin ihmetellä tuota vattaa.. uskomaton! Luulis oikeasti, että olisin jo yli puolen välin.. ja ma ultra totesi, että yksi on vain tulossa. :) Millainen jätti oikein olen lopussa? Apua!
Päivitystä kehiin! Tässä onkin sitten viikkoja vierähtänyt useampi. Nyt rv 17+4

Muoks. siis älytöntä! Mähän oon huomattavasti leveämpi kuin 4 viikkoa sitten! Apua!

Viimeksi muokattu:
Ihania vauvavatsoja jo monella, varsinkin teillä "tutuilla" eli Kristenillä ja Manzulla! :heart:
Itsellä vasta ihan pieni pömppö, iltaisin vähän isompi, kun turvottaa, mut ei voi vielä sanoa vauvamahaksi, sitä odotellessa...

skorpioni ja masu-nasu 18+0

Kiitos skorpioni07 ! :heart: Malttia odotukseen, kyllä se masu sieltä pongahtaa pystyyn piakkoin! :D Mua ihan nolottaa mun leveentyminen. Miten on mahdollista? :headwall: Viime neuvolassa olin laihtunut 5kg... ja painan vieläkin vähemmän kuin mikä lähtöpainoni oli. Huoh.

Manzu

Leo81, ihana masu! :heart: Hö, miksei mulla oo jo tommosta, vaikka oon 2 päivää susta vaan "jäljessä". No, jos sitten 2 päivän päästä, hihi :D Onko esikoinen vai mones? Eikös toisella kerralla toi masukin ala näkyy jo helpommin, vai olenko käsittänyt väärin? :)

innoM + Pulla 12+6

Viimeksi muokattu:
Leo81, ihana masu! :heart: Hö, miksei mulla oo jo tommosta, vaikka oon 2 päivää susta vaan "jäljessä". No, jos sitten 2 päivän päästä, hihi :D Onko esikoinen vai mones? Eikös toisella kerralla toi masukin ala näkyy jo helpommin, vai olenko käsittänyt väärin? :)

innoM + Pulla 12+6
Tää on jo kolmas masu ja samoin toisessa pyrähti äkkiä. Ekassa hyvä jos lähempänä rv20 on tuollainen ollut. Mutta onhan tuo masun malli muutenkin odotuksien jälkeen muuttunut. ja oma pömppis oli jo valmiina. :D

Leo81, no niin mä vähän arvelinkin, että toinen vähintään tulossa :D No, jos se munkin sieltä vielä joskus :D

Ja ois muuten kiva, jos kuvien laittajat vois laittaa viikkojen lisäksi, että monesko tulossa, niin pystyy vertailemaan omaan! :)

Voi vitjat että teillä on ihania ja ISOJA mahoja :heart: Ja miten jokaisen maha on niin oman näköinen :)

Meille on tulossa toinen ja ainakin esikoismahaan verrattuna tää on isompi! Voi tosin johtua siitä, että edellinen maha levis myös sivuille, tää kasvaa pääasiallisesti eteenpäin :D

Manzun maha on kyllä ihan uskomaton!

Voi, ihania masuja täällä kaikilla! Ihana käydä kattelemassa, kun oma masu antaa vielä odottaa itseään <3 Tosin mulla vasta rv 7+5, ja esikoista odotellaan, joten kyllä sen masun tulossa vielä varmaan kestää. Mulla vasta hirvee turvotus, ei kehtaa vielä kuvaa laitella... :)

Meillä on kolmas vauva tulossa ja tosiaan rv 17+6 meneillään. Tuo masun kasvu on jotain ihan älytöntä! Esikoisen odotusajasta ei voi vertailla vaikka silloinkin masu oli iso, mutta mulla oli silloin ylipainoa. Kuopusta odottaessa paino oli -30kg ja mulla oli pieni söpö poikamasu ja poikahan syntyi. (esikoinen tyttö) Nyt paino -70kg esikoisen odotusajasta, eli melkein normi paino (vielä olis - 10/15kg tavoitteena) tällä hetkellä ja tuo masu ihan älytön näillä viikoilla.

Mieliteot, finnit ja masun muoto kyllä antaa olettaa, että tyttö olisi tulossa.. mutta meille ei ole väliä kumpi tulee. Toivottu rakkauspakkaus hän kuitenkin on!

Tsemppiä odotuksiinne! :)

Olen ottanut viikottain kuvia ja on ollut hassua huomata kuinka vatsan muoto on vaihdellut. Mulla on vahvasti eteenpäin kallistunut kohtu ja toinen lapsi tulossa. Silti suuri osa on nestepöhöä mutta näimpä se muoto muuttuu:

Edellisiä kuvia muistaakseni sivulla 43 :)

Yhteistyössä