Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Taidan kuitenkin jo uskaltautua esittelemään turvotustani tänne :D Jospa tämä neste tästä poistuisi jossain vaiheessa ja alkaisi se kunnon vauvamaha näkymään :)

Tässä päivitystä viikkokuviin. Vatsan muoto on jokaisessa kuvassa aivan erilainen :D Johtunee eri vuorokaudenajoista ja siitä mitä milloinkin on lautaselle sattunut. Ja milloin viimeisin vessareissu on ollut :LOL:

No niin nyt oikein aamukuvaa heti reippaana klo 5 otettu :D. Kyllä se sieltä taitaa vain pullahtaa. Kahdessa viikossa on selvästi malli muuttunut.

rv11+

ja vähän eri kulmasta ja vaatetuksella samat viikot

Iltaisin edelleen hirveä turvotus. :p

Viimeksi muokattu:
Voi vitsit leo81, mulla tänään myös 11+0 ja mulla ei oo sitten minkäänlaista kumpua vielä mihinkään suuntaan :LOL: Ihan pieni kumpu oli jo ennen raskautta (hoikka olen kuitenkin) ja samalta vatsa näyttää edelleen... Niin sitä voi kropat reagoida eri tavoin... En oo tännekään viitsiny laittaa masukuvaa, kun niissä ei ole mitään eroa toisiinsa ollut=)

Voi vitsi Leo Mä pidin omaa masuani jo söpönä vauvamahana, mutta sä olet noilla viikoilla ja tuollanen ihanuus jo omaisuutena! Mä olen ihan kade :D
Tosin katotaan sitten loppuvaiheessa, kun mun selkä ei meinaa muutenkaan kestää :cool:

Kiitos :heart: Se on nyt yhtäkkiä viikossa siihen kunnolla vasta ilmaantunut, oikeastaan sen jälkeen kun näki vatsassa liikkuvaa jalkaa ja kättä. Työkaverit on alkanut kysymään saako onnitella :D. Onhan tää tietenkin jo kolmas lapsukainen ja aikaisemmatkin on kasvanut komiasti eteenpäin. Poikia on ennestään ja voin lyödä melkein pääni pantiksi, että niin on tämäkin. :heart:

Kristen: Kaunis siro on masu on sulla!!! jotta kannattaa pitää edelleen söpönä :heart: Sulla kyllä viikot on yhtäkkiä hurahtanut. :D Mun masu iltaisin ei ole mitään söpöä katsottavaa kun alkaa tuo ylävatsakin nousta turvotuksesta.

Aivan ihania masuja kaikilla :) Kokeillaampas onnistuuko multa kuvien liittäminen.

Tässä 5+2 ja mieletön turvotus. Ennen raskautta masu oli kuitenki hoikka :D

Ja tässä 8+0 POKS:heart: Turvotusta oikeastaan vaan iltaisin ja painoa lähteny 4 kiloa edellisestä kuvasta:LOL: Kasvaispa nopsaan semmonen ihana vauvamasu.
Päivitystä täältäkin suunnalta =)

Rv 13+1 :heart: Ehkä pikkasen masu kasvanut, painoa ei ole tullut vielä ollenkaan lisää.

Yhteistyössä