Alaikäisen kanssa seurustellut mies sai tuomion hyväksikäytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -----
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä pitää miehessä olla jotain vikaa, jos pikkutytöt kiinnostaa. Mun kavereista yksikään mies ei ottais alla 18 vuotiasta tyttöä. 18vuotiaskin on niillä rajoilla.
JA nämä miehet on 23-27 vuotiaita.

[QUOTE="vieras";23207516]No, ei mulla ollut 14-vuotiaana mitään tarpeita harrastaa seksiä, eikä varsinkaan olisi ollut yli parikymppisen miehen kanssa. Nehän tuntuivatkin täysin ikälopuilta sen ikäisestä. :x

Aloitin seksin harrastamisen 16-vuotiaana, ja silloinkaan ei ollut kyse mistään muusta tarpeesta, kuin tarpeesta päästä neitsyydestä eroon. Eli hyvin olisin voinut kypsyä vielä vuoden tai kaksi. Se mitä opitaan muualta, ja mikä on oma tarve, on täysin kaksi eri asiaa...[/QUOTE]

Sinulla ei sitten ollut, mutta minulla ja monilla ikäisilläni oli tarve. Ja ainakaan meidän kaupungissa omanikäiset eivät tuntuneet omanikäisiltä vaan nuoremmilta, ja siksi hakeuduttiin vanhempien (18-25-vuotiaiden seuraan). Ja ikinä näiltä vanhemmilta ei saanut niin huonoa kohtelua kuin omanikäisiltä pojilta. Oli turvallisempaa olla vanhempien kanssa.

Lisään vielä, että vanhempani olivat aluksi kauhuissaan kun kuulivat että seurustelen 14-vuotiaana 20-vuotiaan kanssa, mutta kun he tapasivat miehen pari kertaa ja kun seurustelu jatkui enkä kärsinyt siitä, he hyväksyivät miehen. Mieheni ei ole mitenkään jälkeenjäänyt tai sairas, me vaan tutustuimme kun liikuimme samoissa piireissä, ja pidimme toistemme luonteesta. Puolen vuoden seurustelun jälkeen harrastimme seksiä ensimmäisen kerran (ei siis ollut kuitenkaan ensimmäinen kerta kummallekaan).

[QUOTE="piia";23207538]Kyllä pitää miehessä olla jotain vikaa, jos pikkutytöt kiinnostaa. Mun kavereista yksikään mies ei ottais alla 18 vuotiasta tyttöä. 18vuotiaskin on niillä rajoilla.
JA nämä miehet on 23-27 vuotiaita.[/QUOTE]

Noinhan ne miehet sanoo. Totuus on usein toinen. Niin se vaan on, että suurin osa miehistä HIMOITSEE juuri nupulleen puhkeavaa ihanaista nuorta neitoa. Laki on mitä laki on, mutta ajatuksia ei voi kukaan kieltää. Ja tuo nuppuikä on osapuilleen 12-15v. Sen jälkeen on vielä oikein hyvä eikä se tarkoita etteikö aikuisetkin maistuis. Eri-ikäisissä on erilainen maku, itseä ainakin kiihottaa ihan tytöt alkaen 16v (virallisesti näin ilmoittaen) ja sitten moni yli 50v myös.

Tämä ei ole provo. Lähes kaikki miehet tietävät tämän tosiasian ja aika moni nainenkin sen tietää. Mutta tottakai tietyille pikkusieluisille naisihmisille, jotka elää omissa ruusulinnoissa, sanotaan just se mitä he haluavatkin kuulla.

[QUOTE="vieras";23207503]Olihan tuossa tapauksessa runsaasti ikäeroa, tyttö 15 ja mies 25. Eivät voi olla samalla tasolla. Sen sijaan ystäväni on alkanut aikoinaan seurustella 15 v. 18 v. kanssa. Minusta ei paha juttu, koska noin vähän ikäeroa, olivat silloin "samalla tasolla".Tosin en tiedä, koska heille tuli seksi mukaan seurusteluun. Ovat yhä yhdessä ja ystäväni on muuten ammatiltaan sosiaalityöntekijä :D[/QUOTE]

Niin ja itse aloitin seksielämäni 15 vuotiaana aikoinaan, kumppani oli samanikäinen. Ei jäänyt traumoja, mutta jälkeenpäin ajatellen kiirehdin asiaa, koska kyllä sitä sitten ehtii aikuisena harrastamaan(seksiä)

[QUOTE="piia";23207538]Kyllä pitää miehessä olla jotain vikaa, jos pikkutytöt kiinnostaa. Mun kavereista yksikään mies ei ottais alla 18 vuotiasta tyttöä. 18vuotiaskin on niillä rajoilla.

Minun miestäni ei kiinnosta eikä kiinnostanut pikkutytöt, vaan pelkästään minä. En ole enää pikkutyttö ja silti hän on kanssani, mitä siihen sanot?

Juu, 23-27v miehet on just päässyt yli siitä teinivaiheesta itse, joten tekevät pesäeroa. Sitten rupeevat taas yli 30v vähintäänkin tuijottelemaan nuorien typyjen erittäin hyvin esillä olevia herkkuja.

[QUOTE="TosiMies";23207585]Noinhan ne miehet sanoo. Totuus on usein toinen. Niin se vaan on, että suurin osa miehistä HIMOITSEE juuri nupulleen puhkeavaa ihanaista nuorta neitoa. Laki on mitä laki on, mutta ajatuksia ei voi kukaan kieltää. Ja tuo nuppuikä on osapuilleen 12-15v. Sen jälkeen on vielä oikein hyvä eikä se tarkoita etteikö aikuisetkin maistuis. Eri-ikäisissä on erilainen maku, itseä ainakin kiihottaa ihan tytöt alkaen 16v (virallisesti näin ilmoittaen) ja sitten moni yli 50v myös.

Tämä ei ole provo. Lähes kaikki miehet tietävät tämän tosiasian ja aika moni nainenkin sen tietää. Mutta tottakai tietyille pikkusieluisille naisihmisille, jotka elää omissa ruusulinnoissa, sanotaan just se mitä he haluavatkin kuulla.[/QUOTE]

Ja minua inhottaa sana nuppuikä, luoja 12v on kuitenkin eri kuin 15v Hyi, mua aivan oksettaa sun kirjotus. Sanopas mikä sun ikä on jos kerta yli 50v myös kiinostaa?

Mietin tuolla vielä ruokaa laittaessani näitä aloittajan ehdotuksia. Kuinka paljon palattaisikaan ajassa taaksepäin, jos ihan lakiin kirjattaisiin, että seurustelusuhteeseen kuuluu seksi? :O Ihan käsittämättömän keskiaikainen ajatus. Minkä mielettömän vallan se antaisikaan teinin kanssa seurustelevalle miehelle (tai miksei myös naiselle vastaavassa tilanteessa), että hän voisi ihan Suomen lakiin vedoten sanoa, että sinun TÄYTYY harrastaa seksiä kanssani, koska se kuuluu parisuhteeseen. Normaali parisuhde ei voi toimia näin. Suomen laki ei voi toimia näin. Itse olen tyytyväinen siihen, että Suomen laki suojaa lapsia seksiltä, jota heillä ei ole kenties valmiuksia ja siihen, että se suojaa sekä naisen että miehen itsemääräämisoikeutta sekä seurustelusuhteessa että sen ulkopuolella.

[QUOTE="a p";23207608]Minun miestäni ei kiinnosta eikä kiinnostanut pikkutytöt, vaan pelkästään minä. En ole enää pikkutyttö ja silti hän on kanssani, mitä siihen sanot?[/QUOTE]

Se, että on jonkun kanssa, ei tarkoita etteikö hiukan muutkin kiinnostais. Mutta se on sitä uskollisuutta. Mutta on eri asia olla uskollinen ja sitten on eri asia hiukan katsella muitakin.

Kyllä mä muitakin hiukan katselen, tosin yritän vältellä sitäkin ettei kiusaukset kasvaisi. Ja vaikka en minä vaimoani kummiskaan pettäisi, niin turha kuitenkaan itseä kiusata.

[QUOTE="vieras";23207635]Ja minua inhottaa sana nuppuikä, luoja 12v on kuitenkin eri kuin 15v Hyi, mua aivan oksettaa sun kirjotus. Sanopas mikä sun ikä on jos kerta yli 50v myös kiinostaa?[/QUOTE]

31v olen. Juu olihan tuo hiukan ällöttävästi sanottu. Tarkoitin lähinnä sitä, että jotkut 12v on jo siinä iässä niin puolikypsiä :) Ehkä useemmin kumminkin 14-15v.

En ole koskaan ollut sängyssä alaikäisen kanssa. "Ennätys" on 17v ja olin itse silloin 24v. Iäkkäin nainen on ollut 44v ja se tapahtui vuosi sitten. Oli elämäni yksi parhaista seksikokemuksista. Nuoren kanssa sekstailusta ei voi sanoa samaa...

Eli en mä itse noita nupukoita metsästä, tiedän että yleensä ne on erittäin epävarmoja noissa asioissa. Joten seksi on aika heikkoa. Mutta joskus samainen ajatus on kiihottava. Seksuaalisuudessa on monia puolia.

Ja en aio rikkoa koskaan lakia ja mielestäni ikärajat ovat ok. Mutta kyllä eläinmaailmassakin uros yhtyy naaraaseen heti kun on edes teoriassa mahdollista saattaa naaras tiineeksi. Joskus aiemminkin. Ihmisillä jyllää samankaltaiset hormonit pohjalla... ei niistä eroon pääse.

Se, että on jonkun kanssa, ei tarkoita etteikö hiukan muutkin kiinnostais. Mutta se on sitä uskollisuutta. Mutta on eri asia olla uskollinen ja sitten on eri asia hiukan katsella muitakin.

Kyllä mä muitakin hiukan katselen, tosin yritän vältellä sitäkin ettei kiusaukset kasvaisi. Ja vaikka en minä vaimoani kummiskaan pettäisi, niin turha kuitenkaan itseä kiusata.

Sinä puhut nyt omasta puolestasi. Minä olen naimisissa ja minä en katsele muita koska siihen ei ole tarvetta. Minua ei yksinkertasesti kiinosta katsella muita miehiä ei sitten yhtään.

Mietin tuolla vielä ruokaa laittaessani näitä aloittajan ehdotuksia. Kuinka paljon palattaisikaan ajassa taaksepäin, jos ihan lakiin kirjattaisiin, että seurustelusuhteeseen kuuluu seksi? :O Ihan käsittämättömän keskiaikainen ajatus. Minkä mielettömän vallan se antaisikaan teinin kanssa seurustelevalle miehelle (tai miksei myös naiselle vastaavassa tilanteessa), että hän voisi ihan Suomen lakiin vedoten sanoa, että sinun TÄYTYY harrastaa seksiä kanssani, koska se kuuluu parisuhteeseen. Normaali parisuhde ei voi toimia näin. Suomen laki ei voi toimia näin. Itse olen tyytyväinen siihen, että Suomen laki suojaa lapsia seksiltä, jota heillä ei ole kenties valmiuksia ja siihen, että se suojaa sekä naisen että miehen itsemääräämisoikeutta sekä seurustelusuhteessa että sen ulkopuolella.

En ole missään kohtaa väittänyt että siellä pitäisi lukea noin, eihän siellä edes voisi lukea noin! Sen sijaan laissa pitäisi olla kohta, jossa jotenkin tulisi selväksi, että seurustelusuhteessa on _sallittua_ harrastaa seksiä jos molemmat osapuolet haluavat. Lisäksi voisi olla ikärajat, mutta tuossa aikuisiän kynnyksellä niiden pitäisi olla liukuvat. Onhan järjetöntä, että tänään saat harrastaa henkilö X:n kanssa seksiä, mutta huomenna synttäripäivänä et enää saakaan!

[QUOTE="TosiMies";23207585]Noinhan ne miehet sanoo. Totuus on usein toinen. Niin se vaan on, että suurin osa miehistä HIMOITSEE juuri nupulleen puhkeavaa ihanaista nuorta neitoa. Laki on mitä laki on, mutta ajatuksia ei voi kukaan kieltää. Ja tuo nuppuikä on osapuilleen 12-15v. Sen jälkeen on vielä oikein hyvä eikä se tarkoita etteikö aikuisetkin maistuis. Eri-ikäisissä on erilainen maku, itseä ainakin kiihottaa ihan tytöt alkaen 16v (virallisesti näin ilmoittaen) ja sitten moni yli 50v myös.

Tämä ei ole provo. Lähes kaikki miehet tietävät tämän tosiasian ja aika moni nainenkin sen tietää. Mutta tottakai tietyille pikkusieluisille naisihmisille, jotka elää omissa ruusulinnoissa, sanotaan just se mitä he haluavatkin kuulla.[/QUOTE]

Eli sen lisäksi että kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia, kaikki miehet ovat myös potentiaalisia pedo-/ebofiileja? Huh, millaisessa maailmassa elän...

[QUOTE="TosiMies";23207728]31v olen. Juu olihan tuo hiukan ällöttävästi sanottu. Tarkoitin lähinnä sitä, että jotkut 12v on jo siinä iässä niin puolikypsiä :) Ehkä useemmin kumminkin 14-15v.

En ole koskaan ollut sängyssä alaikäisen kanssa. "Ennätys" on 17v ja olin itse silloin 24v. Iäkkäin nainen on ollut 44v ja se tapahtui vuosi sitten. Oli elämäni yksi parhaista seksikokemuksista. Nuoren kanssa sekstailusta ei voi sanoa samaa...

Eli en mä itse noita nupukoita metsästä, tiedän että yleensä ne on erittäin epävarmoja noissa asioissa. Joten seksi on aika heikkoa. Mutta joskus samainen ajatus on kiihottava. Seksuaalisuudessa on monia puolia.

Ja en aio rikkoa koskaan lakia ja mielestäni ikärajat ovat ok. Mutta kyllä eläinmaailmassakin uros yhtyy naaraaseen heti kun on edes teoriassa mahdollista saattaa naaras tiineeksi. Joskus aiemminkin. Ihmisillä jyllää samankaltaiset hormonit pohjalla... ei niistä eroon pääse.[/QUOTE]

Joo, sinua kiinnostaa 12v lapset, mutta älä yleistä että kaikki miehet olisivat samanlaisia tai valehtelisivat sanoessaan, ettei alaikäiset kiinnosta. HUH.

[QUOTE="TosiMies";23207728]31v olen. Juu olihan tuo hiukan ällöttävästi sanottu. Tarkoitin lähinnä sitä, että jotkut 12v on jo siinä iässä niin puolikypsiä :) Ehkä useemmin kumminkin 14-15v.

Ja en aio rikkoa koskaan lakia ja mielestäni ikärajat ovat ok. Mutta kyllä eläinmaailmassakin uros yhtyy naaraaseen heti kun on edes teoriassa mahdollista saattaa naaras tiineeksi. Joskus aiemminkin. Ihmisillä jyllää samankaltaiset hormonit pohjalla... ei niistä eroon pääse.[/QUOTE]

Sinä olet minun kanssa melkein samanikänen ja juu vanhin lapseni on 15v ja mun oikeesti tekee pahaa kuinka puhut 12-15v koska toinen lapseni on 12v :( Tämä niin napsahtaa..... Siis miehet ja naiset ovat erilaisia ja meidän ajatusmaailma on erilainen. Itse en voi edes ajatella samassa mielessä tuon ikäisiä poikia, se vaan ei istu minun ajatusmaailmaan. En näe 16v mitään mikä minua kiihottaisi. Anteeksi nyt kauheesti

[QUOTE="a p";23207750]En ole missään kohtaa väittänyt että siellä pitäisi lukea noin, eihän siellä edes voisi lukea noin! Sen sijaan laissa pitäisi olla kohta, jossa jotenkin tulisi selväksi, että seurustelusuhteessa on _sallittua_ harrastaa seksiä jos molemmat osapuolet haluavat. Lisäksi voisi olla ikärajat, mutta tuossa aikuisiän kynnyksellä niiden pitäisi olla liukuvat. Onhan järjetöntä, että tänään saat harrastaa henkilö X:n kanssa seksiä, mutta huomenna synttäripäivänä et enää saakaan![/QUOTE]

Mun mielestäni siinä ei ole mitään järjetöntä. Etkö sitten asettaisi suojaikärajaa ollenkaan? Onko yhtä OK harrastaa seksiä 10-vuotiaan, 12-vuotiaan ja 14-vuotiaan kanssa? Jos teini/lapsi on halukas? Entä miten poistaisit asiasta sen mahdollisuuden, että teini/lapsi on kiristetty, ahdisteltu, manipuloitu tai lahjottu sanomaan että hän haluaa seurustella? Jos laissa tosiaankin olisi sellainen kohta, että seurustelusuhteessa on sallittua harrastaa seksiä, niin siitähän ilman muuta seuraa se, että sitä voidaan käyttää myös manipulointivälineenä kertoen lapselle, että kun olet seurustelusuhteeseen halunnut ryhtyä ja vaikkapa yhden kerran harrastanut seksiä kannssani, niin silloin sinun pitää sitä myös kanssani jatkaa, halusit tai et.

[QUOTE="a p";23207750]En ole missään kohtaa väittänyt että siellä pitäisi lukea noin, eihän siellä edes voisi lukea noin! Sen sijaan laissa pitäisi olla kohta, jossa jotenkin tulisi selväksi, että seurustelusuhteessa on _sallittua_ harrastaa seksiä jos molemmat osapuolet haluavat. Lisäksi voisi olla ikärajat, mutta tuossa aikuisiän kynnyksellä niiden pitäisi olla liukuvat. Onhan järjetöntä, että tänään saat harrastaa henkilö X:n kanssa seksiä, mutta huomenna synttäripäivänä et enää saakaan![/QUOTE]

Laissa on liukumaa, mutta ei sitä voi enää käyttää tapaukseen, jossa mies on 25 v. ja tyttö 15 v. Koska ikäeroa on liikaa, he eivät voi olla samalla tasolla!

Suojaikäraja – Wikipedia

Olen samaa mieltä Pesky Pixien kanssa, että lakimme on hyvä, koska se suojelee lapsia.

[QUOTE="vieras";23207802]Sinä olet minun kanssa melkein samanikänen ja juu vanhin lapseni on 15v ja mun oikeesti tekee pahaa kuinka puhut 12-15v koska toinen lapseni on 12v :( Tämä niin napsahtaa..... Siis miehet ja naiset ovat erilaisia ja meidän ajatusmaailma on erilainen. Itse en voi edes ajatella samassa mielessä tuon ikäisiä poikia, se vaan ei istu minun ajatusmaailmaan. En näe 16v mitään mikä minua kiihottaisi. Anteeksi nyt kauheesti[/QUOTE]

Älä nyt vaan kuvittele, että fiksut aikuiset miehet ajattelisivat samalla tavalla kuin tämä tosimiespedo tässä. Nettimaailmassa vipeltää kaikenlaista hiihtäjää ja täällä on helppo fantasioitaan kylvää...

Lisään vielä senkin, että mieheni on myöntänyt olleensa kiusaantunut siinä vaiheessa, kun kuljimme yhdessä ja minä olin niin nuori, juuri sen takia mitä muut ajattelevat. Mutta silloin jo puhuttiin asiasta ja tultiin lopputulokseen että muutaman vuoden päästä kukaan ei enää ihmettele. Ja niin se menikin.

En usko että miestäni kiinnostaa mitkään teinit enää, ainakin hän paheksuu kaikkia tyrkky-teinejä.

Itse 14-15 veenä kauhistelin kun luokkakaverilla on 10 vuotta vanhempi poikaystävä. Ja sen siskolla oli 16 vuotiaana 30 vuotias kumppani. Musta se tuntui jo silloin sairaalta ja tuntuu vieläkin.
Turhaa selittää että joku 14-16 vuotias on "ikäistään kypsempi" Bullshit. Kakaroitahan silloin vielä ollaan, joten seurustelu aikuisen mihen kanssa ei oo normaalia. Vaikka Nastolassa se aina on sellaiseksi vissiin koettu.

[QUOTE="vieras";23207818]Älä nyt vaan kuvittele, että fiksut aikuiset miehet ajattelisivat samalla tavalla kuin tämä tosimiespedo tässä. Nettimaailmassa vipeltää kaikenlaista hiihtäjää ja täällä on helppo fantasioitaan kylvää...[/QUOTE]

En todellakaan! Mutta minulla on juuri 12v ja 15v tytöt jotka tämä laitto "nuppuikään" inhottaa,oksettaa,kuvottaa että melkein minun ikäinen mies puhuu tuolla tavalla lapsista. Minä en nyt millään saa sanoiksi sitä mitä haluaisin sanoa :( Tämä vaan niin kuvottaa..

Mun mielestäni siinä ei ole mitään järjetöntä. Etkö sitten asettaisi suojaikärajaa ollenkaan? Onko yhtä OK harrastaa seksiä 10-vuotiaan, 12-vuotiaan ja 14-vuotiaan kanssa? Jos teini/lapsi on halukas? Entä miten poistaisit asiasta sen mahdollisuuden, että teini/lapsi on kiristetty, ahdisteltu, manipuloitu tai lahjottu sanomaan että hän haluaa seurustella? Jos laissa tosiaankin olisi sellainen kohta, että seurustelusuhteessa on sallittua harrastaa seksiä, niin siitähän ilman muuta seuraa se, että sitä voidaan käyttää myös manipulointivälineenä kertoen lapselle, että kun olet seurustelusuhteeseen halunnut ryhtyä ja vaikkapa yhden kerran harrastanut seksiä kannssani, niin silloin sinun pitää sitä myös kanssani jatkaa, halusit tai et.

Vanhemmat ja koulu kertovat tietysti _etukäteen_ miten asiat oikeasti ovat ja että seksiin ei pidä suostua jos yhtään epäilyttää. Kyllähän alaikäisiä voidaan nytkin huijata seksiin ihan samalla tavalla. Poistaisin vain näiden turhien tuomioiden mahdollisuuden. Asettaisin ikärajan, se voisi olla 14 vuotta tai korkeintaan 15 vuotta. Ja siitä ikärajasta täysi-ikäiseksi asti ikärajan pitäisi olla vuosimäärä, esim. 14-vuotias saa harrastaa seksiä 19-vuotiaan kanssa, 15-vuotias 20-vuotiaan kanssa jne.

[QUOTE="vieras";23207872]En todellakaan! Mutta minulla on juuri 12v ja 15v tytöt jotka tämä laitto "nuppuikään" inhottaa,oksettaa,kuvottaa että melkein minun ikäinen mies puhuu tuolla tavalla lapsista. Minä en nyt millään saa sanoiksi sitä mitä haluaisin sanoa :( Tämä vaan niin kuvottaa..[/QUOTE]

Mietisa miltä niistä nupopuikäisitä tuntuu kun aikuiset miehet alkaa ahdistella? Mä olin fyysisesti kehittynyt jo 12 vuotiaana ja ahdistuin todella paljon siitä että koulumatkoillakin vanhemmat äijät pysähtyi autolla viereeni ja alkoivat vokottelmaan.

[QUOTE="vieras";23207872]En todellakaan! Mutta minulla on juuri 12v ja 15v tytöt jotka tämä laitto "nuppuikään" inhottaa,oksettaa,kuvottaa että melkein minun ikäinen mies puhuu tuolla tavalla lapsista. Minä en nyt millään saa sanoiksi sitä mitä haluaisin sanoa :( Tämä vaan niin kuvottaa..[/QUOTE]

Joo ymmärrän, inhottaa muakin, vaikkei mulla ole edes lapsia. Mutta älä nyt missään tapauksessa pyytele anteeksi tollaselta. Näihin aina silloin tällöin törmää, jotka koittaa verhota aina milloin mihinkin tekosyyhyn omia kieroutuneita seksuaalisia tarpeitaan. Niinhän sitä sanotaan, että kyse on sairaudesta, jolle yksilö itse ei mahda mitään.

[QUOTE="Horuksen silmä";23207843]Itse 14-15 veenä kauhistelin kun luokkakaverilla on 10 vuotta vanhempi poikaystävä. Ja sen siskolla oli 16 vuotiaana 30 vuotias kumppani. Musta se tuntui jo silloin sairaalta ja tuntuu vieläkin.
Turhaa selittää että joku 14-16 vuotias on "ikäistään kypsempi" Bullshit. Kakaroitahan silloin vielä ollaan, joten seurustelu aikuisen mihen kanssa ei oo normaalia. Vaikka Nastolassa se aina on sellaiseksi vissiin koettu.[/QUOTE]

Sehän on fakta että pojat kehittyvät hitaammin kuin tytöt.

Yhteistyössä