G:Minkä ammatin edustajan kanssa et voisi seurustella/mennä naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="aapee";23186345]Eikun nimenomaan teurastajaa en huolisi. Ja olen jo naimisissa, kyse oli vaan hypoteettisesta arvailusta.[/QUOTE]

:D Ai, että kun jaksaa naurattaa nää ilman huumoria elävät! Sarkastisuus parasta!

"vieras"
En ainakaan sellasen hemmon kanssa, jonka työnkuvaan kuuluisi olennaisesti olla pois kotoa jatkuvasti siis matkustella. Lisäksi tietenkään mikään strippari ynms. jos se edes on ammatti? :D

ei mun juttu
Mikä niissä kiinnostaa, en tajuu :D Ykkösenä "ei-ikinä-mulle-kiitos" olisi lätkänpelaajat, ja yhtä vieraalta tuntuis kyllä moni muukin ammattiurheilija. Myönnän että olen suppea ja suvaitsematon, kun mun mielikuva urheilijasta on iso lihas, pieni aivo.
Peesi tälle. Tunnen useita, kaveri piirissä ja kun mitään muuta ei maailmaan mahdu kuin se oma laji. Okei jos tahtoo olla hyvä, niin pakkohan sen on olla tärkeintä elämässä. Mut mä en haluais jakaa puolisoani urheilun kanssa; niin että perhe tulee useasti kakkosena.

Mikä niissä kiinnostaa, en tajuu :D Ykkösenä "ei-ikinä-mulle-kiitos" olisi lätkänpelaajat, ja yhtä vieraalta tuntuis kyllä moni muukin ammattiurheilija. Myönnän että olen suppea ja suvaitsematon, kun mun mielikuva urheilijasta on iso lihas, pieni aivo.
Niin ja siihen päälle se että oma keho menee kaiken muun edelle.
Ja jos on menestyvä urheilija, niin sitten se perhe jää taka-alalle.
Lätkänpelaajista ( suomalaisista ) mulla on kanssa aika negatiivinen kuva.

Saima.
[QUOTE="vieras";23186450]Siis sun mielestä urheilija ei tarvitse aivoja?[/QUOTE]

Kaikki tarvitse aivoja. Mutta mielikuvani urheilijoista on, että kaikkea muuta itsessään kehittävät, paitsi niitä aivoja. Vai pitääkö laittaa rautalankaa.... :ashamed:

"grr"
[QUOTE="vieras";23186450]Siis sun mielestä urheilija ei tarvitse aivoja?[/QUOTE]

Ei munkaan mielestä. Usein urheilijat on vähän niin kuin missejä; kaikki aika ja energia menee kropan ylläpitoon, joten aivojen kehitys jää taka-alalle.

uheiijan vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23186471:
Niin ja siihen päälle se että oma keho menee kaiken muun edelle.
Ja jos on menestyvä urheilija, niin sitten se perhe jää taka-alalle.
Lätkänpelaajista ( suomalaisista ) mulla on kanssa aika negatiivinen kuva.
No onhan noita tyhmiä urheilijoita, kuten jokaisessa ammatissa. Oma mieheni ei tietenkään ole ;) ja lisäksi omaa hyvän kropan, huolehtii itsestään ja työaika ei ole viikossa kuin ehkä 30h ja tuo hyvän liksan kotiin. Nyttemmin kyllä valmentaa, mutta samat silti vielä pätee listassani. Itsekin olen 'urheiluhullu', tykkään harrastaa 5-15h viikossa.

"Kumikameli"
Työajan takia en haluaisi pitkänmatkan rekkakuskia, työaikojen takia myös baarimikko pois laskuista. Maanviljeliä kans pois laskuista ihan sen takia etten haluaisi maalla asua. Imaami ei kelpaisi koska olen kristitty.
Tosin jos rakastuu niin sitten rakastuu, joskus nuorena luulin etten ottaisi miehekseni ammattikoulun käynyttä, pitäisi olla yliopistokoulutus, noh toisin kävi ;)

Yhteistyössä