G:Minkä ammatin edustajan kanssa et voisi seurustella/mennä naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="shh";23187438]Mua ehkä jossain määrin ällöttäisi. Kiva kun ukko toisi aina kauhean basillilähetyksen kotiin.[/QUOTE]

Mut silloinhan teidän perheellä ois loistava vastustuskyky kun mies toisi bakteereja kotiin. Etkö ole kuullut että hoitohenkilöstöllä on paras vastustuskyky`?

"hippi"
[QUOTE="aapee";23186207]Itse en voisi kuvitellakaan miehekseni poliisia, sotilasta, teurastajaa, turkistarhaajaa tai mitään muutakaan tappajaa.[/QUOTE]

Sotilaat poistaisin tuosta listasta. Ja teurastajan.

ikisinkku
-rock-muusikon, iskelmälaulajan, tangolaulajan (on niin eri musiikkimaku)
- perussuomalaisen tai kokoomuslaisen kansanedustajan
- imaamin
- pörssimeklarin
- metsurin
- formulakuskin
-jääkiekkoilijan
- autokauppiaan
- ammattisotilaan (armeijan työntekijän)
- turkistarhaajan
- ammattikehonrakentajan
- baarimikon

pacta sunt servanda
Lakimiehen kanssa. Ihan siitä syystä, että mä en usko homman toimivan, jos meitä olisi saman katon alla kaksi. Varmaan työt tulisivat kotiin ja keskusteltaisiin henkeviä lakipykälistä vapaa-ajallakin. Tosin, tiedän useita lakimiespareja ja heillä menee hyvin. Itse en vaan sellaista välttämättä jaksaisi. Kiva tulla kotiin, kun siellä on ihan toisen alan edustaja. :D

En myöskään voisi olla minkäänlaisen julkkiksen (ihan sama, mistä syystä henkilö on julkisuuden valokeilassa) kanssa. Mulla on jo lähtökohtaisesti sellainen olettama, etteivät parisuhteet ns. julkkisten kanssa tule koskaan kestämään.

"hippi"
Lakimiehen kanssa. Ihan siitä syystä, että mä en usko homman toimivan, jos meitä olisi saman katon alla kaksi. Varmaan työt tulisivat kotiin ja keskusteltaisiin henkeviä lakipykälistä vapaa-ajallakin. Tosin, tiedän useita lakimiespareja ja heillä menee hyvin. Itse en vaan sellaista välttämättä jaksaisi. Kiva tulla kotiin, kun siellä on ihan toisen alan edustaja. :D

En myöskään voisi olla minkäänlaisen julkkiksen (ihan sama, mistä syystä henkilö on julkisuuden valokeilassa) kanssa. Mulla on jo lähtökohtaisesti sellainen olettama, etteivät parisuhteet ns. julkkisten kanssa tule koskaan kestämään.
Milloin valmistut? :D

"mä"
maanviljelijä, paskakuski, teurastaja, myyjä, markkinointialalla työskentelvä, dosentti, gynekologi, putkimies, palomies, patologi, yrittäjä, parturi, loput seuraavan kerran kysyttäesä

Tää laittoi miettimään heti aamusta, mut emmä varmaan seurustelis papin tai imaamin kanssa, koska en ole millään lailla uskovainen.. Rekkakuski, lentäjä, bisnesmies jne. Sellaiset ihmiset jää aika pian, jotka on reissussa enemmän kuin kotona, kyllä mä haluan, että mun mies tulee työpäivän jälkeen kotiin ja on perheen kanssa, eikä niin et on 3 viikkoa pois ja tulee viikoksi takasin ja sit taas lähtee...

rutinakunkku
Mikä siinä rekkamiehessä on niin kamalaa? Se että ne ovat suomalaisen juntti miehen perikuvia. Lihavia, syövät kylmää makkaraa sinapin kanssa, juovat kaljaa, "kiitos suomi" - t paita päällä...?

^vierailija^
-Poliisi ja vartija (esim. tullissa ). Jotenkin tuntuu että he ovat aina töissä. Ilonpilaajia ainakin juhlissa olleet kun aina jaksavat jankata siitä mikä on väärin ja mikä ei...
-Gynekologi. Se ois vain jotenkin outoa :D
-Roska-/loka-autonkuljettaja.
-Pitkäaikaistyötön = sosiaalipummi (jos tosiaan yrittää mutta ei vain löydä töitä, niin se on sit vähä eri juttu)
-Ammatit jotka pakottavat matkustelemaan paljon ja pitkäksi aikaa pois kotoa. Ehkä olisin vähän liian mustasukkainen :D

Hassua tuo miten teurastaja on niin inhottava. Itte harkinnut sitä ammattia :D

Hassua tuo miten teurastaja on niin inhottava. Itte harkinnut sitä ammattia :D
Mun tosi hyvän ystävän mies on teurastaja.
Mä en ole huomannut, että se olisi missään määrin vinksahtanut tyyppi. Sen sijaan niillä on aina kesälampaita lyhentämässä pihanurmikon, niiden koiratkin syö paremmpin kuin meillä ihmiset normaaliarkena, ja ne tuo grillibileisiin aina parhaat eväät. En siis löydä kovinkaan paljon huonoja puolia ko. ammatista :LOL:

Sen miehelle vein myös meidän ponin aikanaan, kun aika alkoi olla ns. kypsä.
Totesin, että ihan itse omin silmin, että se on huomattavasti paljon armollisempi tapa päästää eläin päiviltä, kuin esimerkiksi eläinlääkärin suorittama lopetus.

Se sitten taas, missä oloissa niitä eläimiä (sikoja tai nautoja esim.) on pidetty ennen teurastusta, ei ole teurastajan synti.

Yhteistyössä