G:Minkä ammatin edustajan kanssa et voisi seurustella/mennä naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
poliisit ovat tappajia
[QUOTE="Hih";23186222]Onko poliisit tappajia? En tiennytkään... :D Aika harvassa taitaa olla poliisin tekemät "tapot" virkansa puolesta.[/QUOTE]

Syyttäjä vaatii poliisille vankeutta vaimon taposta
Torstai 17.2.2011 klo 12.09 (päivitetty klo 12.42)

Etelä-Savon käräjäoikeus aloittaa tänään jutun käsittelyn, jossa poliisina työskennellyttä miestä syytetään vaimonsa hukuttamisesta.

TAUSTA
IL 27.8.2010: Krp epäilee:poliisi hukutti puolisonsa
LUE MYÖS
Naisystävänsä taposta syytetty poliisi vartioi Presidentinlinnaa
Syyttäjä vaatii 49-vuotiaalle miehelle ehdotonta vankeusrangaistusta vaimon taposta. Vankeusrangaistuksen lisäksi syyttäjä vaatii miehen menettämään sotilasarvonsa. Mies on arvoltaan kersantti.

Tämän lisäksi syyttäjä esittää sakkorangaistusta ampuma-ase rikoksesta. Syyttäjän mukaan mies säilytti asettaan lukitsemattomassa tilassa.

Vantaan käräjäoikeus vangitsi epäillyn elokuussa todennäköisin syin taposta epäiltynä. Miehen epäillään hukuttaneen vaimonsa kesämökillä heinäkuussa. Vaimon kuolinsyyksu on todettu

Helsingin poliisissa vanhempana konstaapelina työskennellyt mies on toistaiseksi pidätetty virastaan.

IL

"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23186263:
Peesaan ap'tä. Ja lisään listaan papin, fanaattisen uskovaisen ( uskontokunnalla ei niin väliä) sekä urheilijan.
Pappi ois kanssa kyllä paha, kun en itse ole lainkaan uskovainen ja lisäksi monet elävät aivan toisin kuin opettavat. Vaikka kai paljon papin työstä on myös sielunhoitoa, lähinnä kai psykologin hommiin verrattavissa olevaa keskusteluapua.

"aapee"
[QUOTE="vai niin";23186218]toivotaan sulle sitä teurastajaa.[/QUOTE]

Eikun nimenomaan teurastajaa en huolisi. Ja olen jo naimisissa, kyse oli vaan hypoteettisesta arvailusta.

nooh
[QUOTE="aapee";23186345]Eikun nimenomaan teurastajaa en huolisi. Ja olen jo naimisissa, kyse oli vaan hypoteettisesta arvailusta.[/QUOTE]

miks ei teurastajaa? mistäs ne lihat tulee ruokapöytiin?

Yhteistyössä