Pitkästä aikaa täällä taas! On palstailut jäänyt viime aikoina vähemmälle, ensin oli niin kauhean pahaolo ettei voinut kuvitellakaan istuvansa koneen viereen ja sitten olikin netti pimeenä kun olo olisi koneelle sallinut =)
Nt-ultrassa käytiin jo muutama viikko sitten ja kaikki oli hyvin :heart: Olin aivan varma että raskaus on tuulimuna, keskeytynyt tmv. joten helpotus oli valtava ultran jälkeen!
LA VÄHÄN MUUTTUI ULTRASSA JA ON SIIS NYT 17.8.
Joku mainitsi hiivatulehduksesta, mulla on kanssa taas alkanut tulehdukset vaivaamaan. Koskaan muulloin ei hiivaa ole, mutta esikoistakin odottaessa hiiva vaivasi riesaksi asti. Itselleni olen todennut parhaaksi lääkkeeksi Canesten combin.
Vaatteistakin on ollut juttua. Itse taas tykkään hirveästi kietaisubodeista, en kylläkään niistä nauhallisista versioista, mutta nepilliset kietasubodyt on suosikkeja. Esikkokin on alkusyksystä syntynyt ja hänen kanssaan tykkäsin käyttää pitkähihaisia bodeja ja puolipotkareita. Ulkoiluun meillä oli sellainen fleecehaalari. Lakkina suosikki oli ehdottomasti Ruskovillan silkkimyssy.
Liikkeitä ei täällä ole vielä tuntunut. Esikosta tunsin muistaakseni viikolla 19+, joten en tästäkään ihan vielä odota tuntevani, tosin nyt ne ehkä sitten tunnistaa nopeammin liikkeiksi, ettei luule ilmavaivoiksi
Jotain muutakin piti kommentoiman, mutta enpä nyt enää muista mitä...
Osaisiko joku antaa vinkkiä
hyvästä/helposta kantoliinasta aloittelijalle ? Esikon kanssa en liinailua koittanut, mutta nyt mieleni tekisi kovasti kantoliinakin koittaa. Mutta liinan tulisi todella olla helppokäyttöinen, jotta minunkin hermot kestäisi sen kanssa harjoittelun (hermoni ei ole parhaimmasta päästä...)
Autoista oli puhetta tuolla muutama sivu sitten. Meillä on tällä hetkellä Volkswagen Golf variant, mutta se ei ole meille sopiva auta, joten uusi on harkinnassa. Osaako joku vinkata mikä olisi tilava farmari, en siis halua tila-autoa vaan farmarin. Tuossa golfissa on se ongelma että kun esikoisen istuin on takapenkillä, niin apukuskin paikalle eteen jää todella vähän jalkatilaa. Isäntä kun on lähemmäs pari metrinen niin hänen on lähes mahdoton istua apukuskin paikalla.
Ruusulainen 14+4 (muistaakseni =) )