?
*
Vieras
4v lapseni siis nuku enää päiväunia. Päiväkodissa on kuitenkin käytäntö että siellä maataan 2h hiljaa, nukkui tai ei. Ehdotin sitten että jos lapsi kuuntelee vaikka sadun (30min) ja sitten pääsisi pois, koska lapsi ei jaksa kahta tuntia maata paikallaan joten sitten iltapäivällä minulle valitetaan miten sai jatkuvasti komentaa yms. No, kun ehdotin tuota niin hoitaja sanoi "no sinä et täällä määrää" eikä antanut perusteluja miksei. Tosi kiva ryhmä lapsellani jne.