Siis mitä Vi..ua?!??

• Viestiketjun aloittaja "kara"
  • Ensimmäinen viesti
Vauvan viestissä odottaja on 13. viikolla niin syntyishän se muksu sit ennen sýyskuuta...
no kyllä se just siihen elo-syyskuun vaihteeseen menee eli sinänsä ajallisesti voisi olla totta mutta muuten on kyllä erikoista, että siellä vauvalla se toinen nainen ja täällä ap...

voisiko näiden palstojen modet keskustella keskenään, oisko aloituksissa sama ip :rolleyes:

mutta, tällainen ap:n juttu voi valitettavasti olla ihan totta, tapahtuu näitä paljonkin.

no kyllä se just siihen elo-syyskuun vaihteeseen menee eli sinänsä ajallisesti voisi olla totta mutta muuten on kyllä erikoista, että siellä vauvalla se toinen nainen ja täällä ap...

voisiko näiden palstojen modet keskustella keskenään, oisko aloituksissa sama ip :rolleyes:

mutta, tällainen ap:n juttu voi valitettavasti olla ihan totta, tapahtuu näitä paljonkin.
No taitaa mennä niin, kämmäsin kun päässä laskin. Jo on tilanne, toivottavasti ei oo totta.

Mihinkä se mies lähti,sanoiko mitään? Kyllä nainen ainakin jotenkin tuntee siun miehen kun kerran miehen nimi on oikein,.Miehen reaktio ainakin kertoo että jotain väärää mies on tehny ja tässä on tulos .:hug:

"vieras"
Mä epäilen et kyseessä on sama henkilö joka koittaa nyt vedättää molempia palstoja :) Koska mä oon joskus tavallaan tehnyt ihan samaa. Laittanut samantyyppisen aloituksen molemmille palstoille ja seuraillut mitä vastataan, tai vaihtoehtoisesti laittanut toiselle palstalle päinvastaisen aloituksen ja naureskellut kun molemmilla palstoilla "haukutaan" mua kun tekemäni valinta on kuulemma väärä :D Mut joo, varmasti kokeili vaan et seuraako moni täällä molempia palstoja, varmasti moniulotteisempi provo. Eihän kukaan täällä uskoisi jos "molemmat" henkilöt olisi täällä tappelemassa, mutta nyt kun ne onkin eri palstoilla...

"Horuksen silmä"
mä kans veikkaan et toinen on nyt raskaana.. ehkä joku yhden illan juttu,mutta näin päässy käymään
Mä en taas uskois yhden illan juttuun, jos viestissä tiedätään että miehellä on jo tytär. Todennäköisemmin kyse ns toisesta naisesta, sillä miksi yhden illan hoitoa jaksais kiinnostaa kertooko se partnerilleen että on laittanut toisen naisen raskaaksi.
Jops olisin ap, soittaisin illalla mieheni puhelimesta kyseiseen numeroon ja tsekkaisin mitä sieltä vastataan.

Varmaan provo alotus, mutta kyllä näitä oikeestikin sattuu.. Mun sai ystävä just tietää et hänen miehellään on pieni tyttövauva toisen naisen kanssa ja nää on yrittäni 5 vuotta saada lasta, tuloksetta.

*muoks* nii ja jos ei oo provo nii voimia ap:lle :hug:

Viimeksi muokattu:
"kara"
en tiedä enää että missä mennään. Äijä lähti eilen pää punaisena johonkin eikä vastannut koko iltana puhelimeensa, puhelin oli kyllä päällä! Laitoin varmaan sata tekstaria perään, että mitä vittua tää tarkottaa, niin yöllä neljältä oli ukko vaivautunut tekstaamaan, että puhutaan huomenna. Olisko mennyt vaan baariin? Vai sen viestin lähettäjän luokse? koska olihan siinä jotain vitun perää siinä viestissä, ei se muuten olis tolleen lähteny.

No tänään on se "huominen" eikä miestä näy.
Mua sattuu niin, etten pysty hengittämään.

"jojo"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;23171552:
Varmaan provo alotus, mutta kyllä näitä oikeestikin sattuu.. Mun sai ystävä just tietää et hänen miehellään on pieni tyttövauva toisen naisen kanssa ja nää on yrittäni 5 vuotta saada lasta, tuloksetta.

*muoks* nii ja jos ei oo provo nii voimia ap:lle :hug:
Hyi miten inhottava juttu :(

Yhteistyössä