Siis mitä Vi..ua?!??

• Viestiketjun aloittaja "kara"
  • Ensimmäinen viesti
katariinaZ
No jos ei oo provo niin odota että mies tulee kotiin. Mies voi keksiä vaikka mimmoisen tarinan matkalla kotiin, jos soitat sille ennen sitä. Joten odota ja katso ilme!!

Mistähän tämä viestin lähettäjä on varma että kyseessä on juuri sinun miehesi? No voihan se olla, että ei ole muita pannut, kuin miestäsi.

"vieras"
Joku kun tossa epäili, et näin ei voi oikeessa elämässä tapahtuu niin kyllä voi :(
Tää tosin tapahtu ennen kännykkä aikaa, mun äiti ootti pikkusiskoa ja oli menny avaamaan oven kun siihen koputettii. Oven takana seiso viimeisillään raskaana oleva nainen joka kerto, et tulin sitte sulle kertoo kun miehes ei oo kertonu, että kyllä sun nyt on vaan ero annettava :O ja siis mun äiti ootti ihan viimeisillään siskoo... No nyt meillä on velipuoli jota ei oo koskaan tavattu.

[QUOTE="vieras";23165577]Joku kun tossa epäili, et näin ei voi oikeessa elämässä tapahtuu niin kyllä voi :(
Tää tosin tapahtu ennen kännykkä aikaa, mun äiti ootti pikkusiskoa ja oli menny avaamaan oven kun siihen koputettii. Oven takana seiso viimeisillään raskaana oleva nainen joka kerto, et tulin sitte sulle kertoo kun miehes ei oo kertonu, että kyllä sun nyt on vaan ero annettava :O ja siis mun äiti ootti ihan viimeisillään siskoo... No nyt meillä on velipuoli jota ei oo koskaan tavattu.[/QUOTE]

En mä sitä, kyllä tuollaista tapahtuu, yllättävän paljonkin..

Mut mä tarkotin tätä "sattumaa" et toisella mammapalstalla puhuu viestin lähettäjä ja toisella viestin vastaanottaja...

halleluja
siis mikä tai Vauva-foorumin viesti on? Voiko se olla sen tekstarin lähettäjän kirjottama?
Ap sai viestin "tunti sitten" eli noin 16.30. Vauva-foorumille aloitus oli tehty 15.27.
Kamalaa!

kaikki hyvin
Eikö olisikin ihanaa ajatella että kaikki täällä kirjoitetut "mies pettää", "lasta satutetaan", "aiheeton ls-ilmoitus", "toinen nainen" ym.
jutut olisi provoja?
Ajatelkaa, silloinhan tässä maailmassa ei mitään pahaa tapahdu oikeasti kun nämähän on aina vaan niitä provosoivia kirjoituksia ilman totuuden häivää.
Ja eihän kukaan meistä oikeasti tiedä tapauksia missä nainen jää miehen luo kun mies lyö tai jossa jompikumpi osapuoli pettää toista... urbaanilegandaa kaikki tyynni!
Onneksi valtakunnassa on kaikki hyvin ja voin tuudittautua ajatukseen ettei ap:n kirjoittamaa voi oikeassa elämässä tapahtua :)

nenäpää
[QUOTE="Miranda83";23165774]niin ja jos tää on provo ni voihan ap olla linkittäny ton vauva-palstan jutun tänne..tuomaan uskottavuutta.[/QUOTE]

Alkaa mennä provoilukin jo aika työlääksi, jos pitää oikein useammalla palstalla soppaa hämmentää ja sit linkitellä ketjuja saitilta toiselle :D

"vieras"
miks täällä kaikki huutaa heti PROVOA ?! mitäpä jos tää onkin totta, elättekö pumpulissa kun ette voi uskoa että näin ihan oikeasti voi tapahtua eikä se edes olisi mitään älyttömän erikoista? voimia ap:lle ihan mielettömästi ja iso halaus, en edes osaa kuvitella sitä tuskaa jota tunnet tällä hetkellä.

"kara"
Mies tuli ja mies lähti. Näytin tekstiviestin, enkä osaa oikein kuvailla miehen reaktiota siihen. Jotain epäuskon, hämmennyksen ja pakokauhun väliltä. En saanut mitään selvyyttä siihen, mistä on kyse - Onko kyse vain yhdenillan panosta vai jostain systemaattisemmastakin pettämisestä. Mun olo on todella epätodellinen, korvissa humisee ja jalöat on vetelät. mitä mä teen? meillä on 10 kk ikäinen tyttö, jota mun pitää myös ajatella tässä.

"vieras"
voi helvetti sitä sun ukkoas!! munista hirteen tollaset siat.. en osaa edes kuvitella mitä itse tekisin tollasessa tilanteessa, meillä on myös 10kk ikäinen tyttö ja jos ukko narahtais tolla tavalla en menis kyllä vastuuseen teoistani.. saisitko vaikka tytön hoitoon jonnekin yön yli että saisit rauhassa mietiskellä asioita? jotenkin kuvittelisin että olet tällä hetkellä niin kiihtyneessä mielentilassa että tekis varmasti hyvää saada olla yksin...?

[QUOTE="kara";23165889]Mies tuli ja mies lähti. Näytin tekstiviestin, enkä osaa oikein kuvailla miehen reaktiota siihen. Jotain epäuskon, hämmennyksen ja pakokauhun väliltä. En saanut mitään selvyyttä siihen, mistä on kyse - Onko kyse vain yhdenillan panosta vai jostain systemaattisemmastakin pettämisestä. Mun olo on todella epätodellinen, korvissa humisee ja jalöat on vetelät. mitä mä teen? meillä on 10 kk ikäinen tyttö, jota mun pitää myös ajatella tässä.[/QUOTE]

mihin mies lähti? kai hän jotain sanoi?

jos tämä on totta niin sä ajattelet ensisijaisesti sua ja lasta.

Mulle tuli kanssa mieleen että jos vauvalle on hoitaja niin saisit olla yksin, tai ennemmin vaikka jonkun ystävän kanssa ja puida tunteitasi ja tilannetta. Kun tuo eka shokki katoaa niin saatat murtua sen verran ettei välttämättä olis hyvä että muksu on siinä..

Ihan ajatuksia vain..

Yhteistyössä