Siis mitä Vi..ua?!??

• Viestiketjun aloittaja "kara"
  • Ensimmäinen viesti
Provo tai ei ap:n tarina, niin kyllä näitä vain sattuu ihan oikeastikkin, tiedän vastaavanlaisen tapauksen muutaman vuoden takaa... totuus on usein tarua ihmeellisempää eikä elämä aina mene ihan oppikirjojen mukaan.

Tsemppiä ap sinulle!

"johku"
Mutta minua ihan itkettää tällaiset. Oli sitten provo tai ei, on varmaan aika tavallinen tarina. Taitaa olla toinen nainen epätoivoinen miehesi suhteen kun on yrittänyt sitä itselleen jo hankkiutumalla raskaaksi ja kun sekään ei ole riittänyt niin laittaa itse viestiä. Mutta tarkoittaako se että mies on käytännössä valinnut sinut vai että mies on lykännyt eroamista jotta saisi paremmin valmisteltua esim raha-asiat oman etunsa mukaan? Ole ap tarkkana, ettei mies ole pimittänyt sinulta mitään. Kai teillä on omistusasiat selvillä? Ettet jää lapsesi kanssa ilman asuntoa...

Onnellista on olla jo itkut itkeneenä - sinäkin olet joskus tässä vaiheessa kun mennyt on vain paha muisto. Ratkaiseva helpotus tulee kun luovuttaa miehestä täysin ja lakkaa niin rakastamasta kuin vihaamasta. Halveksun monia aisoita exässäni, mutta rakkaudesta ja raivosta ylipääsemisen jälkeen olen osannut nauttia ja rakastaa uudelleen. Kyllä se tulee vielä sinullekin. Ja lapsillesi, tuon miehen kanssa voisit lähinnä pelata aikaa ja luopua herkkyydestäsi ja itsetunnostasi. Mikä mies tekee toisen naisen raskaaksi, ei saa itse kerrottua vaimolleen ja kun vaimo kuulee tältä toiselta naiselta mies ei edes vastaa mitään vaimolleen?! Et sinä tuosta enää saa hyvää miestä. Ja hyvän miehen kanssa et saa parisuhdetta joka olisi hyvä parisuhdemalli lapsellenne. Minä yritin aikoinani lykätä eroa mutta lopulta tajusin että itkuni pitkittäminen ei ole lasten etu.

Yhteistyössä