"vieras"
Tämähän on parempaa vihdettä kuin Kauniit ja rohkeat!Kauniit ja rohkeat vauvapalstalla! Ihanaa!
Tämähän on parempaa vihdettä kuin Kauniit ja rohkeat!Kauniit ja rohkeat vauvapalstalla! Ihanaa!
no kyllä se just siihen elo-syyskuun vaihteeseen menee eli sinänsä ajallisesti voisi olla totta mutta muuten on kyllä erikoista, että siellä vauvalla se toinen nainen ja täällä ap...Vauvan viestissä odottaja on 13. viikolla niin syntyishän se muksu sit ennen sýyskuuta...
No taitaa mennä niin, kämmäsin kun päässä laskin. Jo on tilanne, toivottavasti ei oo totta.no kyllä se just siihen elo-syyskuun vaihteeseen menee eli sinänsä ajallisesti voisi olla totta mutta muuten on kyllä erikoista, että siellä vauvalla se toinen nainen ja täällä ap...
voisiko näiden palstojen modet keskustella keskenään, oisko aloituksissa sama ip
mutta, tällainen ap:n juttu voi valitettavasti olla ihan totta, tapahtuu näitä paljonkin.
Minä en soittaisi, haluaisin nähdä ilmeen kun ottaa asian puheeksi, ja puhelimessa sitä ei näe.ota nyt hieman selville ennen ku miehes tulee töistä. kuka se nainen on, puhuuko totta yms.
en oottais että mies tulis töistä vaa nsoittasin miehelle töihin ja kysyisin...
Kuule, kyllä näitä tapahtuu, munkin lapseni on miehen, joka oli naimisissa tahollaan.Kaikkeen hömpötykseen ne ihmiset lähtee mukaan...
Mä en taas uskois yhden illan juttuun, jos viestissä tiedätään että miehellä on jo tytär. Todennäköisemmin kyse ns toisesta naisesta, sillä miksi yhden illan hoitoa jaksais kiinnostaa kertooko se partnerilleen että on laittanut toisen naisen raskaaksi.mä kans veikkaan et toinen on nyt raskaana.. ehkä joku yhden illan juttu,mutta näin päässy käymään
Hyi miten inhottava juttuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;23171552:Varmaan provo alotus, mutta kyllä näitä oikeestikin sattuu.. Mun sai ystävä just tietää et hänen miehellään on pieni tyttövauva toisen naisen kanssa ja nää on yrittäni 5 vuotta saada lasta, tuloksetta.
*muoks* nii ja jos ei oo provo nii voimia ap:lle :hug: