Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo tää tais olla ihan ultimate paikka ottaa kuvaa..Ennestään jo olkapääs ja käsivarres kuvaa mutta eihän ne tän laiton rinnalla ees tuntunu..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23157869:mulla on varma tieto siitä että kumpi puoli päästä on tyynyllä ensyönä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23157874:Kuin pitkään tuota hakattiin?
1,5 tuntia. Toi piti värittää viel sillä rajauskärjellä, sen verran siro toi kuva ja kapeita noi tsydeemit ettei saanu leveempää terää siihen mahtumaan. Siinä sit skraabs, skraabs, skraabs..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23157958:AI sun perkeleMutta se on täydellisen kaunis, mitäs muusta..
Hienon näköinen,sopii siulle hyvin.Mie oon varmaan viisi vuotta haaveillu tatuoinista,mutta mutta jostain syystä on jäänny ottamatta.![]()
Tästä tuli mieleen se kun minä olin haaveillut seitsemisen vuotta ensimmäisestä tatuoinnista... Sitten vaan yhtenä syntymäpäivänä mulle täysin tuntematon ihminen "osti" sen mulle synttärilahjaksi
![]()
Vau! Hieno on!Ja varmaan aika kipeetä teki!
Eikä muuten se vertical labret ollu ollenkaan niin paha mitä luulin![]()
Ai sä kävit ottaa sen?!Siistii!!
![]()
Tästä tuli mieleen se kun minä olin haaveillut seitsemisen vuotta ensimmäisestä tatuoinnista... Sitten vaan yhtenä syntymäpäivänä mulle täysin tuntematon ihminen "osti" sen mulle synttärilahjaksi
![]()
Kiva lahja =) ehkä joskus tuo miun ukkeli vaikka maksaisi tatuoinin.Mie oon tylsä ja ottaisin varmaan tribaalilohikäärmeen nilkkaan tai just tissin yläpuolelle.:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23158020:Ja miä olin haaveillut omastani kymmenen vuotta kunnes sisko osti sen miulle joululahjaksiSe tosin oli toinen, ei eka..
Mun mies maksoi sen mulle ystävänpäivä-yllätyksenäVaikka mä olin ite jo suunnitellut et olisin menny 28 päivä ottaa sen
![]()
Voi ku ihanaa!
Mä aattelin industrialin ottaa seuraavaks..![]()
Siit vaan ottamaan![]()