Tatuointi/lävistys pinoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
must tuntuu että kipeimmät mun läväreistä oli nenänväli. nännit lävistettyäni ei pystynyt nukkumaan mahallaan seuraavana yönä,mut ei niistä mitään haittaa ollut sen jälkeen.yksikään ei ole koskaan tulehtunut ja levityksetkin on melkein normin näköiset nykyään..

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
must tuntuu että kipeimmät mun läväreistä oli nenänväli. nännit lävistettyäni ei pystynyt nukkumaan mahallaan seuraavana yönä,mut ei niistä mitään haittaa ollut sen jälkeen.yksikään ei ole koskaan tulehtunut ja levityksetkin on melkein normin näköiset nykyään..

Mulla on tehnyt jonkin aikaa kipeetä ne korvikset mitkä on laitettu ampumalla, paraneminen kesti aika kauan.
Itte ku on laittanu isolla ruiskuneulalla ja runtannu korun siihen niin ei oo ollu kipeet eikä tulehtuneet ollenkaan, paraneminenkin kesti sen aikaa vaan mikä menis pikku haavan paranemiseenkin.

ja ton kiltoriksen hupun lävistämisen jälkeen olis ollutkin sit viimeinen selkeesti suunniteltu lävistys sellanen implattikoru joka olis ommeltu mun ranteeseen kuten käsirengas mut osittain ihon alle. siitä mä joskus vieläkin haaveilen..samoin kuin nuista nänniläväreistä.tosin eipä ne paikoillaan paljoo imetellä..

Yhteistyössä