ARGH!! mitä mä teen tälle olohuoneelle?? auttakee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
=) Minä voisin ottaa teidän olkkarin.Meillä ihan karseesti tavaraa joka puolella,kun ahtaasti todellakin asutaan.Toivotaan,että pian löydetään suurempi asunto,muuten mulla pää levee!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kukkia... jotain lisää kaipaa tosiaankin

niin kaipaa :(.. oon kohta vuoden yrittänyt etsiä tuohon pitkälle seinälle kivoja tauluja, mutta ei ole löynyt. periaatteessa haluaisin kolme samantapaista, koska katossa on kolme kohdevalaisinta tuohon seinälle..

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Seinille jotain kivoja tauluja/kuvia/julisteita ni kyl se siitä!

mistä?

Nykyisin saa vaikka omista valokuvista kanvaasitauluja, tai sit vaikka joku
ryijy tms. tekstiiliä seinälle. Onhan noissa huonekaluliikkeissäkin ym. valmiita sisustustauluja.

Alkuperäinen kirjoittaja Epsu:

mistä?

ryijy tms. tekstiiliä seinälle. Onhan noissa huonekaluliikkeissäkin ym. valmiita sisustustauluja.

mulla olis ihania kuvia raskausajasta "taidetyyppisiä" mutta onko se vähän itserakasta ripustaa omia kuvia olohuoneen seinälle?

mistä?

mulla olis ihania kuvia raskausajasta "taidetyyppisiä" mutta onko se vähän itserakasta ripustaa omia kuvia olohuoneen seinälle?

On, mieluummin otatatte lapsista taidekuvia ja laitatte niitä..

Tossa teidän tv-tason ja sohvan välissä on tollanen tyhjä kaistale. Niin siihen ostat sellasen korkean, mutta kapean kirjahyllyn/vitriinikaapin. Ja sinne kaapin päälle muratti roikkumaan. Piristää jo tollanen pieni ja tuo uutta ilmettä, sekä seinille jotain. Itse kammoan liikaa kamaa, tauluja ym, mutta tollasilla korkeilla kalusteilla saa ilmettä aikaan.

Sohva pitempi sivu seinää vasten ja matto toisinpäin. Nyt on poikittain huoneessa. Tai sitten sohva ikkunan eteen ja televisio taso tuolle seinälle mitä vasten sohvanpääty nyt on. Sohva jos on sillä seinällä niin seinälle jokin taulu tai tauluryhmä tms...

vaihtaisin sohvan ikkunan alle, maton toisinpäin ja sitten karsisin noita hyllyjä kun näyttäisi kahdella seinustalla olevan samankorkuinen mutta erilainen hyllystö. Niin ja ne valkoiet tyynyt pois ja verhot ja sohvatyynyt sopimaan yhteen.

mistä?

On, mieluummin otatatte lapsista taidekuvia ja laitatte niitä..

Musta ei ole itserakasta. Varskinkin jos on hyviä taidetyyppisiä kuvia. Sehän just tekee kodista kodin, että on niitä henk.koht. juttuja esillä.

Kukkia... jotain lisää kaipaa tosiaankin

niin kaipaa :(.. oon kohta vuoden yrittänyt etsiä tuohon pitkälle seinälle kivoja tauluja, mutta ei ole löynyt. periaatteessa haluaisin kolme samantapaista, koska katossa on kolme kohdevalaisinta tuohon seinälle..

Onko sinulla jotain miehesi tai oman sukusi toosi vanhoja valokuvia, siis jotain 1800 lukua? Sellaiset saa suurennettua ja kehystettyä, ja ne ovat aika jännät.
Mulla on pari sellaista, toinen on hienosti pukeutunut mies polkupyöränsä kera ja toinen neljä naista hienoissa pukineissaan, hattuineen kaikkineen.

Yhteistyössä