kuvan koko liian suuri,argh! neuvokaa nyt joku mua!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

+

Vieras
siis kännyllä koitan ottaa kuvia ja laittaa huutikseen mutta mitä mä teen väärin ku kuvat on koko ajan liian suuria?? prkl!
otanko liian kaukaa vaiko liian läheltä kuvat vai mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Onko sulla sellainen huutokauppakuvaus toiminto? se tekee oikeankokoisia kuvia .

ööö,ei kai..mun tietääkseni ainakaan..

Mulla on (tosin tavallien digikamera) sellainen toiminto SCN hakemistossa jossa voi laittaa huutokauppakuvaus tilan päälle ja valmiiksi sopivan kokoisia kuvia ,tosi helppoa. Siellä on yökuvaus, urheilukuvaus ym. tiloja.

 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
siis kännyllä koitan ottaa kuvia ja laittaa huutikseen mutta mitä mä teen väärin ku kuvat on koko ajan liian suuria?? prkl!
otanko liian kaukaa vaiko liian läheltä kuvat vai mitä?


Laita puhelimen asetus ainakin niin, että ottaa mahdollisimman huonolla laadulla ne kuvat, jolloin ne ovat automaattisesti pienempikokoisia (tavuissa).

 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
siis kännyllä koitan ottaa kuvia ja laittaa huutikseen mutta mitä mä teen väärin ku kuvat on koko ajan liian suuria?? prkl!
otanko liian kaukaa vaiko liian läheltä kuvat vai mitä?


Laita puhelimen asetus ainakin niin, että ottaa mahdollisimman huonolla laadulla ne kuvat, jolloin ne ovat automaattisesti pienempikokoisia (tavuissa).

ok,pitääpä kokeilla :)
 

Similar threads

Yhteistyössä