?
+
Vieras
siis kännyllä koitan ottaa kuvia ja laittaa huutikseen mutta mitä mä teen väärin ku kuvat on koko ajan liian suuria?? prkl!
otanko liian kaukaa vaiko liian läheltä kuvat vai mitä?
otanko liian kaukaa vaiko liian läheltä kuvat vai mitä?