Mun tatska!! <3 *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voin jo arvata mitä jotkut tulee tähän kirjoittamaan, joten laitan heidän puolestaan niin säästyvät vaivalta:

HYI! KAUHEE! ÄLLÖ!! LUULEX OLEVAS JOTENKI ERIKOINENKI??! OOT VÄHÄ LAPSELLINEN!! OOKSÄ MIES VAI MIKS OOT OSAX KALJU???

Jotenkin näin, mun mielestä toi on siisti :D Varmasti tuntui tosi 'mukavalta' tekeminen, mut eikös sitä sanota että kauneuden vuoksi on kärsittävä ;)

Voin jo arvata mitä jotkut tulee tähän kirjoittamaan, joten laitan heidän puolestaan niin säästyvät vaivalta:

HYI! KAUHEE! ÄLLÖ!! LUULEX OLEVAS JOTENKI ERIKOINENKI??! OOT VÄHÄ LAPSELLINEN!! OOKSÄ MIES VAI MIKS OOT OSAX KALJU???

Jotenkin näin, mun mielestä toi on siisti :D Varmasti tuntui tosi 'mukavalta' tekeminen, mut eikös sitä sanota että kauneuden vuoksi on kärsittävä ;)

Hei siis toihan on kätevää!! Kiitti!! Teinix -äxätki hienosti muistettu! :D

Juu kyl tän takii kannatti kärsiä.. :p

Itse aiheesta poiketen, nuo sinun korvalävistyksesi ovat selvästi kaikki itse tehtyjä, sen verran rivi vinossa ja korut liian korvan reunassa.

Onko jotenkin väärin laittaa itse?

MULLA on myös yks ihan väärässä paikassa ja sen laittoi kyllä ihan ammattilainen joka paukutteli niitä työkseen ihmisten korviin. Ei siellä päinkään missä piti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23157620:
Herrasiunaa!

Särkeekö päätä? Voin vain kuvitella sitä jyrinää kun tuota on tehty!

Trr TRRRRR TRrrRRRrrrrr TRRR

Ei särje enää :D Oli se aika veikeen tuntosta.. ttrrrr.. TTRRRRRRRR..... hienosti kuula resonoi.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23157826:
On muuten nätti.. Ja miä kun luulin että tuossa solisluussa sattuu :D Sattuhan se mutta kallo on ihan erikseen :P

Joo tää tais olla ihan ultimate paikka ottaa kuvaa.. :D Ennestään jo olkapääs ja käsivarres kuvaa mutta eihän ne tän laiton rinnalla ees tuntunu..:laugh:

Yhteistyössä