Mun tatska!! <3 *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hyi helvata. etten paremmin sano. kaukana kauniista ja naisellisesta. on se ku joidenki pitää olla erilaisia hinnalla millä hyvänsä. jumala loi naisen naiseksi ei miksikään kummajaiseksi tai friikiksi.

Rehellisesti sanottuna, ei ole minun mielestäni hieno, mutta hyvä jos itse tykkäät :) Tribaalit on aiheena todella kulunut, eikä omasta mielestäni juuri mistään tribaalista voi saada hienoa. En tiedä onko tuo kuva otettu huonosta kulmasta, vai miksi en saa siitä ollenkaan hahmotettua lohikäärmettä?

Minä, suuri tatskojen ystävä en pitänyt tuosta kuvasta. Tavattoman sekainen, kuin olisi hutaistu.

MUTTA, tärkeintä on että juuri sinä pidät siitä. :) Mullakin kuvia jotka miellyttää minua, en ole ottanut niitä miellyttääkseni muita. Mutta tatskat on niitä jotka aina jakaa mielipiteitä. Toinen tykkää, toinen oksentaa.

[QUOTE="Siru";23256199]Rehellisesti sanottuna, ei ole minun mielestäni hieno, mutta hyvä jos itse tykkäät :) Tribaalit on aiheena todella kulunut, eikä omasta mielestäni juuri mistään tribaalista voi saada hienoa. En tiedä onko tuo kuva otettu huonosta kulmasta, vai miksi en saa siitä ollenkaan hahmotettua lohikäärmettä?[/QUOTE]

samat sanat.

en saa lohikäärmettä tuosta repimälläkään...??

[QUOTE="vieras";23157633]Hyi saatana. Jos tuosta nyt jotain hyviä puolia haluaa hakea niin on varmaan varmin ehkäisyväline mitä maa päällään kantaa.[/QUOTE]

Heh heh.
Olen ilmeisesti itse liian vanha innostumaan mistään päähän tai muuallekaan kroppaan piirtelystä, mutta silti aloittajalle onnea uuden kuvan johdosta.

Mä en tietenkään ihan päänahkaan kuvaa ottaisi, mutta kiva että itse diggailet. :) Mulla on kylki enää vähän vaiheessa, pitää vielä vähän väritellä ja pientä hienosäätöä tehdä. Ja perjantaina menen tekemään uutta kuvaa käsivarteen. :)

Yhteistyössä