[QUOTE="huhhuh";23145023]Jos mies haluaa itse pukea vaaleanpunaista pukekoon. Kun hän sen itse haluaa pukea, osaa puolustaa itseään tarvittaessa, eikä välitä mahdollisesta pilkasta.
Eri asia on lapsi, jolla ei ole kykyä puolustaa itseään, ja ennenkaikkea lapsi joka ei syvällä sisimmässään voi enempää inhota sitä pinkkiä paitaa ja tyttöjen housuja, mutta pitää niitä ihan mamman mieliksi.
Lapsi joka rakentaa vasta omaa identiteettiään ja oppii tässä iässä sukupuolten erot. Sillon suurin mahdollinen vikatikki voi olla ne pinkit tyttöjen housut.
a, olen huono lapsi koska minua kiusataan
b, en tiedä olenko tyttö vai poika, minussa täytyy olla jotain vialla.[/QUOTE]
Mä en nyt edes jaksa alkaa luennoida noista identiteettikysymyksistä kovin pitkällisesti.. Mutta miksi ihmeessä kuvittelet, että tietynvärisillä vaatteilla voidaan todellakin hämmentää lapsen käsitystä noin paljon (aika iso voima muutamalla rätillä..)? Vai tarkoitatko, että oma lapsesi on jotenkin tyhmä? JOs sen kerran saisi sekaisin vain muutamalla vaatteella?

Älä nyt aliarvio noin, pliis..

Mun lapseni kyllä tietää, kuka on, ja on fiksuna poikana tyynesti vastannut koulussa, että mulla on tämmöinen pinkki paita koska tykkään siitä. Ja punainen takki koska tykkään siitä. Ei se sekaisin ole mennyt

Ja edelleen on halunnut mennä lempparivaatteisssan kouluun, koska IHAN ITSE tykkää niistä, ei ole pakotettu, ja vaatekaapista löytyy muutakin, joten on valinanvaraa kyllä..
HUoh. Ehkä mä en jaksa tätä tämän enempää, tulee vaan paha mieli

Ihmeellisen jäykkä meininki teillä. On se kyllä herkkä asia ja vaikea rakentaa tuo miehinen identiteetti jos se särkyy muutamasta vääränvärisestä vaatteesta, ja jessus sentääm tanssiharrastuksesta..!