relaatiot 21

[QUOTE="sna";23116731]Mites tuo sisun suo.kuo.7 kun ei ole sanonta?
ja Leaf 5 ei vaan löydy, onko joku tuote?[/QUOTE]

Se 7 on vähän kuin se suomenkieleen tuotu sana... alkaa ainakin samallalailla :)

5 on sitten taas ihan suora suomennos!
 
Vihdoin ja viimein valmis... :cool:
Pakko kiittää tätä ketjua; ne mitä en itse keksinyt, niihin löytyi vihjeet täältä. Pariin otteeseen piti lukea ketju läpi mutta kerrankin selviydyin kysymättä itse. Täällä ketjussa on todella ihania persoonia, jotka viitsivät auttaa muita kun oma relaation on jo valmis, ja jo siinä tehdessä myös. Itse tulen aina niin jälkijunassa, että en ehdi auttamaan muita :(.
Kiitän ja kumarran (oikeammin niiaan, tyttö kun olen) :flower:
 
"sna"
SISU-Löytyykö noi leafin jatkosta eteenpäin wikistä ja onko kyse luettavasta?
EU-yhd.ku.kun. 14 ?
RUOKA-kuutamo 5+5 ja 6+8+6 mistä päin näitä hakis?
RAAMATTU-pääsanasta ylös tai vasemmalle auttaisi :)
 
[QUOTE="sna";23118013]SISU-Löytyykö noi leafin jatkosta eteenpäin wikistä ja onko kyse luettavasta?
EU-yhd.ku.kun. 14 ?
RUOKA-kuutamo 5+5 ja 6+8+6 mistä päin näitä hakis?
RAAMATTU-pääsanasta ylös tai vasemmalle auttaisi :)[/QUOTE]

Leafin jatkon (kympistähän me puhutaan?) taisin justiin vinkata pari sivua sitten - se on semmonen 1. sijan arvokas aine. On lehti-, koska on niin ohutta.

14 Löytyy kuningaskuntien ulkopolitiikka-kappaleesta

Kuutamo 5+5 on henkilö erään rillipäisen velhopojan seikkailuissa. 6+8+6 taas on hieno rautalankarockbiisi, jonka on esittänyt muistaakseni edellisessä relaatiossakin erään biisin :)

Ruamatusta ylös on holy writing ja vasemmalle salt of the country :D
 
Kaikilla kun tuntuu olevan Sisuruudussa joku makeisvalmiste niin voisi varmaan jo suoraan sanoa mihin se siinä tulee :D Mä en saa sopimaan minnekään.

Toinen on Raamattu-ruudun poika :O
Poika on sellanen suomalainen laulava tyttökaksikko, joka on nyt aika in.

Sisuruudussa on mulla yhteensä kuusi makeisvalmistetta... Hmm, vai makeisvalmistajastako puhutaan? Äääää, en tiiä mitä vinkata! :D
 
lauramyöhänen
[QUOTE="ninni";23121860 begin_of_the_skype_highlighting**************23121860******end_of_the_skype_highlighting]Osaisko joku auttaa mikä on Beethovenista suoraan ylöspäin lähtevä 7?[/QUOTE]

Se on beethovenin ooppera. Kerroppa mikä on stanley ruudussa avarussseikkailusta lähtevä 4 6 11. En ole saanu tota raamattu ruutua edes auki...

Pelin läpäisy:
256 / 435 (58.8%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
100 / 593
 
"sna"
Leafin jatkon (kympistähän me puhutaan?) taisin justiin vinkata pari sivua sitten - se on semmonen 1. sijan arvokas aine. On lehti-, koska on niin ohutta.

14 Löytyy kuningaskuntien ulkopolitiikka-kappaleesta

Kuutamo 5+5 on henkilö erään rillipäisen velhopojan seikkailuissa. 6+8+6 taas on hieno rautalankarockbiisi, jonka on esittänyt muistaakseni edellisessä relaatiossakin erään biisin :)

Ruamatusta ylös on holy writing ja vasemmalle salt of the country :D
Kiitos nyt taas jatkamaan :)
 
"sna"
[QUOTE="sna";23128352]Enään puuttuu
Beethovenista romant. alas 11 ja 9 + loppuratkaisua en saa annetuista vihjeistä huolimatta...
Pääsee pian tekemään uutta! :)[/QUOTE]


Sen 11 sainkin mut en 9
 

Yhteistyössä