H
"hmm"
Vieras
Mikä olisi hyvä ilmainen sähköposti? Saunalahteen ja luukkuun tulee ilmeisesti paljon roskapostia? Gmail on hyvä, mutta ei tässä tapauksessa käy, tarvitsen toisen sähköpostiosoitteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmälle;23026321:Kysyikö joku tuota vai halustiko vaan avautua?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23026353:Kiinnostaa vaan tietää että miksi gmail ei käy. Voihan sinne perustaa useamman tilin.
Facebookillahan on se nykyään sekin mahdollisuus, eilen kinusin itse sieltä kutsua palveluun. Mut sit on hotmail ja yahoo ainakin, tuttuja ja turvallisia.
Ja lisäetuna Android-puhelimet rokkaavat ja synkkaavat suoraan Gmailin kanssa.
Android ei lähetä mitään googlelle jos automaattinen synkronointi ei ole päällä. Dataliikenteen voi myös estää kokonaan ja ottaa käyttöön vain silloin kun sitä tarvitsee.Android-puhelimet ovat syvältä. lähettävät käyttäjien tiedot jatkuvasti googlelle ja datasiirto maksaa.
Luukku on paras, mulla on ollut jo vuosia. Roskapostit saa nakattua suoraan estolistalle, eikä ne silloin haittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23122306:Mun luukkuuni on tullut tasan 1 roskaposti ja sen jälkeen ei ainuttakaan. Ollut käytössä jo tovin.