Hyvä ilmainen sähköposti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Mikä olisi hyvä ilmainen sähköposti? Saunalahteen ja luukkuun tulee ilmeisesti paljon roskapostia? Gmail on hyvä, mutta ei tässä tapauksessa käy, tarvitsen toisen sähköpostiosoitteen.

Facebookillahan on se nykyään sekin mahdollisuus, eilen kinusin itse sieltä kutsua palveluun. Mut sit on hotmail ja yahoo ainakin, tuttuja ja turvallisia.

mulla on luukku ja ei kyllä ole ikinä tullut roskapostia.

Suomi24:ä en suosittele. Mulla oli se ensin mutta se sulkeutui kun sivut ei toimineet koskaan ja en siis päässyt kirjautumaan sinne. Surkea palvelu.

[QUOTE="hmm";23026145]Gmail on hyvä, mutta ei tässä tapauksessa käy, tarvitsen toisen sähköpostiosoitteen.[/QUOTE]
Kiinnostaa vaan tietää että miksi gmail ei käy. Voihan sinne perustaa useamman tilin.

Viimeksi muokattu:
Keskisuomalainen: Facebook urkkii sähköpostin salasanoja
julkaistu 18.12.2010 klo 05:00, päivitetty 19.12.2010 klo 12:27

[näytä kuva: Facebookin logo tietokoneen ruudulla (YLE) ]

Yhteisöpalvelu Facebook urkkii käyttäjiensä sähköpostiosoitteita ja salasanoja etusivunsa kaverihaussa. Sanomalehti Keskisuomalaisen haastattelema viestintäviraston tietoturvayksikön päällikkö Erka Koivunen pitää salasanan kysymistä pöyristyttävänä tietoturvan kannalta.

Koivunen ei kuitenkaan usko Facebookin lukevan yksittäisten käyttäjiensä sähköposteja, vaikka salasanan paljastaminen sen mahdollistaakin.

Kaverihakuun ei ole pakko antaa salasanaansa, mutta moni sen käyttäjä saattaa luulla sen antamisen kuuluvan asiaan. Salasanan antamisen tarkoituksena on ilmeisesti tarkastaa, löytyykö haun käyttäjän sähköpostiviestien osoitetiedoista Facebookin käyttäjiä.

Miulla on luukku ja gmail toiminu hyvin,ei kumpaakaan tullut roskapostia.

Yhteistyössä