Ruokakuvaketju

Sehän riippuu ihan lasin koosta, sherry-lasissa tuo määrä on hyvinkin pieni. Minä taas mietin kuinka hauska nähdä muiden tekemiä ruokia, kun suuri osa on niin eri näköistä mitä itse tekee. Minun mustikkarahka on aina tummaa violettia väriltään.
Ihan oli normaali valkoviinilasi eli aika iso annos kullekin.
Väri pysyy valkoisena, kun lisää mustikat jäisinä, mutta sehän on ihan makuasia, mistä eniten pitää.
:)
 
"Mamma italiana"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23120086:
Mitä sulla on noissa täytteenä? Näyttävät herkullisilta. Mä sain just huomisaamua varten "horiskopateen" uuniin ts leivän päälle tuleva lihaleikkele chorizon-tapaan. Kohta pitäisi alkaa väkertää illallista.
laitoin pekonia ja kirsikkatomaattia, murennettua leipàà ja valkosipulia. kypsensin punaviinissà, mutta mutta mutta. jostain syystà en kuitenkaan innostu noista naudanlihasta tehdyistà kààryleistà, tulipahan taas kokeiltua
 
Keittiönoita
[QUOTE="Mamma italiana";23120384]laitoin pekonia ja kirsikkatomaattia, murennettua leipàà ja valkosipulia. kypsensin punaviinissà, mutta mutta mutta. jostain syystà en kuitenkaan innostu noista naudanlihasta tehdyistà kààryleistà, tulipahan taas kokeiltua[/QUOTE]
Minusta tuo kuullostaa hyvältä. Murennettua leipää en ole kokeillutkaan. Itse asiassa suomalaiset taitavat yleensäkin käyttää murennettua leipää - jos ei korppujahoja lasketa - paljon vähemmän kuin italialaiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23122655:
Tän aamun aamainen eli pinaatti-grahamleipää, päällä "horiskopateeta" eli porsaanlihapateeta chorizon-tapaan. Kahvia ja appelsiinituoremehua.
Leivoitko itse pinaattigrahamleipää?
Kuulostaa mielenkiintoiselle - enkä muista koskaan kokeilleeni.
Nokkosleipiä kyllä...
 
"Mamma italiana"
haluaisn laittaa kuvan uuniin menevàstà, mun top10-listalle kuuluvasta, vàhemmàn valokuvauksellisesta ruoasta! siis jotain niin yksinkertaista, helppoa ja suomesta perittyà: liha-perunalaatikko. joskus ihan ihmettelen mihin sen maku perustuu, tykkààn tosi paljon

http://aijaa.com/v.php?i=007817488871.jpg
 

Yhteistyössä