Ruokakuvaketju

Keittiönoita
Suorstaan karmiva etenkin verrattuna Keittiönoidan annoksiin.
Mutta enköhän minäkin aikaa myöten opi.
:)
Ja ketut! Sulla on herkullisen näköisiä annoksia. Myös tuo, mitä vieras morkkasi. Itsekin tykkään jättää sattumia perunamuusiin eli sillä perunasurvimella vaan mössään. Paitsi jos syömään tulee joku siiviläkurkku. Tuossa vieraan morkkaamassa annoksessa on mun mielestä jotain keskiaikaista... konstailemattomasti kotimaisia juureksia, lihaa ja etikkasäilykkeitä. Kelpaisi minulle :p Yhtenä itsenäisyyspäivänä meillä muuten oli teemana keskiaika ja tuon tapaista ruokaa tarjosin silloin.

*muoks* Mä lusmuilin tänään ja lähikapakan intialaiset sedät valmistivat niin valkosipulilampaan kuin chicken masalankin :ashamed:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Mamma italiana"
vaikka onkin sunnuntai ja se varsinainen kokkauspàivà, tyttò kipee ja pààruoaksi vain uunikalaa tulossa. kerrankin pakasteista hyòtyà ;)

http://aijaa.com/v.php?i=005417495174.jpg
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";23130250]Mitähän tuossa pitäis olla. Alumiinikattilaa, paprikaa ja oliiveja?

Aika mössöiltä näyttää useimmat ketjun ruoat, mut toisaalta jos tekee parillekymmenelle niin tuollaisia ne varmaan on. Ei kyllä minun silmiini näytä herkullisilta, ehkä maku on parempi.[/QUOTE]
Mä kiinnitin kuvissani huomiota ihan samaan :D Mutta tosiasiassa meidän arkiruuat ON aika mössöjä.
 
[QUOTE="vieras";23130250]Mitähän tuossa pitäis olla. Alumiinikattilaa, paprikaa ja oliiveja?

Aika mössöiltä näyttää useimmat ketjun ruoat, mut toisaalta jos tekee parillekymmenelle niin tuollaisia ne varmaan on. Ei kyllä minun silmiini näytä herkullisilta, ehkä maku on parempi.[/QUOTE]

joo siinà on làhinnà vain kalan maku, ei kermaa ei tomaattia, pelkkàà kalaa, oliiviòljyà, valkosipilia, pippuria, paprikaa ja kesàkurpitrsaa. siis làhinnà pelkkàà kalaa. tykkààn laittaa kuvia myòs ihan perusjutuista. meillà tuo on se pààruoka tànààn, paljon kòyhemmin kuin ylensà. sen kanssa teen lisukkeeksi jotain perunasta ja toisen lisukkeen maa-artisokasta. ensimmàiseksi ruoaksi pastaa, pestokastikkeen tein kyllà jo eilen. alkupaloiksi buffalaa ja salamia. jàlkkàriksi valmiita leivoksia ja viini pitàà mennà vielà valkkaamaan tuolat hyllystà. hedelmàpuoli on aika kòyhà ehkà vàànnàn vaan simppelisti hedelmàsalaatin.
ps mà teen kolmelle :) joskus olis kiva tehdà vaikka 50 ihmiselle
 

Yhteistyössä