Minä olenkin siivousnatsi palstalaisten mielestä![]()
ja mie olen missannu sen jonon missä siivous intoa ja taitoa jaettiin.. (siis olen jättänyt koko jonon väliin.. :ashamed
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olenkin siivousnatsi palstalaisten mielestä![]()
Oisko oikea sana "rähjäromantiikka" se vetoaa ainakin muhun...=)
lakatut mäntyportaat.. ihan kamalat hirvitykset... ja mie istun juuri sellaisten alla.. :headwall:
no mitäs tehään tilanteessa kun olkkarissa on iso kirjahylly, jossa molemmin puolin lasivitriinit... sitä ei voi poistaa ihan lähitulevaisuudessa vaan kärsittävä on..
Mitä sinne vitriiniin voi laittaa ettei oo juntti ku vitriini ny kuitenki on?? Molemmissa on 2 ylintä hyllyä lasisia ja 2 alinta sit "puisia".
Tällä hetkel toinen on täynnä alkoholipulloja ku lahjaks saatuja... ei tuu juotua noita koskaan ne vaan lojuu siellä.. toinen on täynnä kuvia ja koriste-esineitä.
sit semmonen kyssäri ku täs 2000 rakennetus talossa on keittiössä semmonen kulmikas suuri ikkuna ( en tiedä oikeeta nimee ), mut joka tapaukses noita valmiita laskosverhoja ei ainakaan löydy oikeen levyisinä ja sit sivuverhoja ei vois laittaa ku laidoille vaan.. niin ja tos on semmonen ikkunalautakin, joka varmaan on kans ihan out.. niin mitkä verhot tohon sit vois laittaa??
Mulle rähjäromantiikka on just sitä kirveellä veistetty, ruosteista, rouheeta, viimeistelemätöntä. Ehkä romantiikka pitäis olla heittomarkkien sisällä. Mutta siis kuitenkin sellaista oikeasti vanhaa materiaalia jota ei ole puleerattu uudenveroiseksi.
Mulle rähjäromantiikka on just sitä kirveellä veistetty, ruosteista, rouheeta, viimeistelemätöntä. Ehkä romantiikka pitäis olla heittomarkkien sisällä. Mutta siis kuitenkin sellaista oikeasti vanhaa materiaalia jota ei ole puleerattu uudenveroiseksi.
Kiva arkku.
Ylipäätään tulee mieleen jonkun vähän vanhemman pariskunnan koti, joka vuosien varrella muotoutunut heille mukavaksi.
Uh huh... juuri näin...