G: Mauttomimmat toteutukset sisustuksessa / Karmivimmat sisustusideat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LuckyLou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mitäs tehään tilanteessa kun olkkarissa on iso kirjahylly, jossa molemmin puolin lasivitriinit... sitä ei voi poistaa ihan lähitulevaisuudessa vaan kärsittävä on..

Mitä sinne vitriiniin voi laittaa ettei oo juntti ku vitriini ny kuitenki on?? Molemmissa on 2 ylintä hyllyä lasisia ja 2 alinta sit "puisia".
Tällä hetkel toinen on täynnä alkoholipulloja ku lahjaks saatuja... ei tuu juotua noita koskaan ne vaan lojuu siellä.. toinen on täynnä kuvia ja koriste-esineitä.

sit semmonen kyssäri ku täs 2000 rakennetus talossa on keittiössä semmonen kulmikas suuri ikkuna ( en tiedä oikeeta nimee ), mut joka tapaukses noita valmiita laskosverhoja ei ainakaan löydy oikeen levyisinä ja sit sivuverhoja ei vois laittaa ku laidoille vaan.. niin ja tos on semmonen ikkunalautakin, joka varmaan on kans ihan out.. niin mitkä verhot tohon sit vois laittaa??

Mua hirvittää kaikki sellanen IN, jota näkee jokatoisessa kodissa. Ei mitään omaperäistä. Valkoiset Ektorp- sohvat, valkoiset lattiat ja lamput, vähän pajukoria, Gant-tyynyjä, disainvalaisimia.

Jotain pientä jostain on kiva. Mut tuntuu et naiset on niin hurahtanut tähän valkoiseen sisustamiseen et se on pelkkä nukkekoti, tyynyt asetellaan paikoilleen ja niis ei sit istuta.

omannäiköinen sisustus on paras, ei matkittu mistään Divaani- lehdestä. Ihan sama maksoiko tuhansia euroja vain vaan euroja.

[QUOTE="IRMELI";23110627]Mua hirvittää kaikki sellanen IN, jota näkee jokatoisessa kodissa. Ei mitään omaperäistä. Valkoiset Ektorp- sohvat, valkoiset lattiat ja lamput, vähän pajukoria, Gant-tyynyjä, disainvalaisimia.

Jotain pientä jostain on kiva. Mut tuntuu et naiset on niin hurahtanut tähän valkoiseen sisustamiseen et se on pelkkä nukkekoti, tyynyt asetellaan paikoilleen ja niis ei sit istuta.

omannäiköinen sisustus on paras, ei matkittu mistään Divaani- lehdestä. Ihan sama maksoiko tuhansia euroja vain vaan euroja.[/QUOTE]

Enpä vois peesata yhtään enempää:)

Ja pahinta minusta on, että tuota samaa tyyliä sovelletaan (mikä kulloinkin muodissa on) ihan missä tahansa rakennuksessa, sopi se sen tyyliin tai ei ja pilataan koko rakennus.
Voi näitä laumasieluja...

[QUOTE="sisustaja";23110626]Sekin on yksi, mutta tarkoitin lähinnä sellaista "kirveellä veistettyä" tyyliä :) Olisko se pelkkä "rähjä" sitten :D[/QUOTE]

Mulle rähjäromantiikka on just sitä kirveellä veistetty, ruosteista, rouheeta, viimeistelemätöntä. Ehkä romantiikka pitäis olla heittomarkkien sisällä. Mutta siis kuitenkin sellaista oikeasti vanhaa materiaalia jota ei ole puleerattu uudenveroiseksi.

no mitäs tehään tilanteessa kun olkkarissa on iso kirjahylly, jossa molemmin puolin lasivitriinit... sitä ei voi poistaa ihan lähitulevaisuudessa vaan kärsittävä on..

Mitä sinne vitriiniin voi laittaa ettei oo juntti ku vitriini ny kuitenki on?? Molemmissa on 2 ylintä hyllyä lasisia ja 2 alinta sit "puisia".
Tällä hetkel toinen on täynnä alkoholipulloja ku lahjaks saatuja... ei tuu juotua noita koskaan ne vaan lojuu siellä.. toinen on täynnä kuvia ja koriste-esineitä.

sit semmonen kyssäri ku täs 2000 rakennetus talossa on keittiössä semmonen kulmikas suuri ikkuna ( en tiedä oikeeta nimee ), mut joka tapaukses noita valmiita laskosverhoja ei ainakaan löydy oikeen levyisinä ja sit sivuverhoja ei vois laittaa ku laidoille vaan.. niin ja tos on semmonen ikkunalautakin, joka varmaan on kans ihan out.. niin mitkä verhot tohon sit vois laittaa??

Laittaisin varmaan sivuverhot sinne reunoille, niihin kulmiin, ja mahdollisesti keskelle 1, ja sitoisin jollain ne nipuiksi, eivät ole niin massiivisen näköisiä silloin :)

Koristeeksi laittaisin itse valokuvia kehyksissä, ja joitain tärkeitä tai hauskoja tai kauniita esineitä, jotka ovat riittävän isoja. Mahdollisesti ryhmittäin ;)

Mulle rähjäromantiikka on just sitä kirveellä veistetty, ruosteista, rouheeta, viimeistelemätöntä. Ehkä romantiikka pitäis olla heittomarkkien sisällä. Mutta siis kuitenkin sellaista oikeasti vanhaa materiaalia jota ei ole puleerattu uudenveroiseksi.

Ok, sitten puhutaan samasta :) Itse miellän rähjäromantiikan sellaiseksi melko valkoiseksi sisustukseksi, joka on rähjääntynyt ja joka on vähän "pienempää" tai sirompaa kuin tuo "kirveellä veistetty"...

[QUOTE="vieras";23110740]http://img213.imageshack.us/i/olohuone14yo.jpg[/QUOTE]

Upea parketti, isot ikkunat, hieno takka + paljeovet. Oman aikakautensa tyylikäs edustaja rakennuksena.

Tuosta kun poistaa nuo talon aikakauteen kuulumattomat verhot ja osan kalusteista (senkki ja arkku) , niin tuosta tulee hieno.

[QUOTE="minä";23110744]Sä tykkäisit varmaan sitten siitä Ranskalaisesta Maalaisunelmasta?[/QUOTE]

Joo, no vähän sinnepäin. Noi puutarhakalusteet ja sinkkijutut oli ihan ok, muu ehkä pikkasen liian valkoista. Vaikka kyllä mä sitäkin tipan suostuisin ottamaan mukaan. Vaikka keittiöön.

nää olis vielä lähempänä
http://www.sisustusunikco.fi/keittio4_iso.jpg
http://www.sisustusunikco.fi/keitti5_iso.jpg

kaapistot vaan liian "uusia" ja kiiltäviä

Yhteistyössä