HIV-positiivinen mamu raiskasi teinitytön Lahdessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos Astrid Thors&kump
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23101387]2½ vuotta?! HYVÄ SUOMI!!![/QUOTE]

Hovissa tippuu kahteen vuoteen eli ehdonalaiseksi. Olisi saanut jo käräjiltäkin ehdonalaisen, mutta kun tuossa oli tuota poliisiviranomaisen hakkaamista ja puremista.

Että kun ei osaa omia kommenttejaan perustella, pitää yrittää vaihtaa suuntaa? Olipa yllättävää :)

Mä tuomitsen jokaisen raiskaajan ihan ilman muttia, kansalaisuudesta riippumatta. Mun mielestä siinä ei koskaan ole lieventäviä asianhaaroja ja mun mielestä jokaisen pitäisi saada sellainen rangaistus että se pistää miettimään kaksisataa kertaa tekeekö sen uudelleen, tai tekeekö yleensäkään ensimmäistä kertaa.

Miksi sitten äänestät vaaleissa punavihreitä jotka ajavat juuri päinvastaista kriminaalipolitiikkaa kuin itse haluat, vai oletko sittenkin porvari?

Mä en ymmärrä, chala, että mistä sä olet repäissyt tuon asian, että vaaditaan rikostausta, jotta saa kansalaisuuden? Eihän kukaan sellaista ole väittänyt. On vaan keskusteltu siitä, että rikostausta ei ole este kansalaisuuden saamiselle. Ja ei varmaan toista maata löydy, jossa rikollisia maahanmuuttajia hyysätään niin kuin tämä meidän rakas kotimaa.

Sulla on kyllä melkosia ylilyöntejä sun vastaukset tässä ketjussa. Vaikka on niitä ollut puolin ja toisin, joten on se sinäänsä ymmärrettävää, että kimpaannuit. Mä vaan ihmettelin jo siinä kohtaa, kun haukuit jonkun sairaaksi ja tyhmäksi, että ohhoh kylläpäs nyt lyö yli ja pahasti!

Mitä mieltä te hommalaiset/persut olette mieltä raiskaustuomioista, tai "tuomioista" noin yleensä Suomessa? Siis ihan riippumatta sen raiskarin ihonväristä ja kansalaisuudesta.

[QUOTE="vieras";23101693]Miksi sitten äänestät vaaleissa punavihreitä jotka ajavat juuri päinvastaista kriminaalipolitiikkaa kuin itse haluat, vai oletko sittenkin porvari?[/QUOTE]

Koittakaa nyt jo päättää minne suuntaa pyllistätte, eihän Astrid Thors ole mikään punavihreä, vaan ehta porvari!!

[QUOTE="vieras";23101717]Mitä mieltä te hommalaiset/persut olette mieltä raiskaustuomioista, tai "tuomioista" noin yleensä Suomessa? Siis ihan riippumatta sen raiskarin ihonväristä ja kansalaisuudesta.[/QUOTE]

Nähtävästi ette mitään. Merkitystä on siis vain tekijällä, ei teolla ja uhrilla.

[QUOTE="pelle";23101771]Koittakaa nyt jo päättää minne suuntaa pyllistätte, eihän Astrid Thors ole mikään punavihreä, vaan ehta porvari!![/QUOTE]

RKP on tosiaan äärioikeistolainen puolue, istuvathan he eduskunnassakin äärimmäisenä oikealla.

[QUOTE="www";23101828]Eihän sitä vielä tiedetä. Testit tehdään vasta 3 kk:n ja 6 kk:n kuluttua. Sitten tiedetään tarttuiko tauti vai ei.[/QUOTE]

Ei sitä uhria vissiin tänään kuitenkaan raiskattu?

[QUOTE="vieras";23101652]Tai perustellaan ehdollista sillä, että raiskaaja pääsee töihin, että voi maksaa korvaukset uhrilleen. Minusta tuo kuulostaa siltä, että oikeus kohtelee raiskauksen uhria prona, jolle raiskaaja on jäänyt rahaa velkaa seksistä. Ei näitä kykene käsittämään.[/QUOTE]

Muistan ikuisesti myös Lipposen kommentit, olikohan pm silloin itse, että jos nainen menee vkl-yönä puistossa minihame päällä niin kyllähän hän itse silloin vähän niinkuin raiskatuksi tulemista hakee. Että kun tosiaan tätä mieltä ollaan sitten päättäjätahollakin niin onko ihme ettei rangaistukset tiukennu.

[QUOTE="vieras";23101693]Miksi sitten äänestät vaaleissa punavihreitä jotka ajavat juuri päinvastaista kriminaalipolitiikkaa kuin itse haluat, vai oletko sittenkin porvari?[/QUOTE]

Sulla ei edelleenkään taida olla mitään kummempaa tietoa mun äänestyskäyttäytymisestä menneessä tai tulevassa? Eikä tule olemaankaan.

[QUOTE="vieras";23101840]Nähtävästi ette mitään. Merkitystä on siis vain tekijällä, ei teolla ja uhrilla.[/QUOTE]

Ja jokainen joka taas luokittelee kaikki samaan kategoriaan ihonväriin katsomatta, on mamuraiskaajien rakastaja. Eiks oo kiva kun homma on niin selkeen mustavalkoinen. Kirjaimellisesti.

[QUOTE="vieras";23101855]Ei sitä uhria vissiin tänään kuitenkaan raiskattu?[/QUOTE]

Ei vaan marraskuussa. Nyt vasta voidaan alkaa testaus ja kesään mennessä saadaan selville tarttuiko vai ei. Siihen asti tyttö ja vanhemmat elävät pelossa :(

Muistan ikuisesti myös Lipposen kommentit, olikohan pm silloin itse, että jos nainen menee vkl-yönä puistossa minihame päällä niin kyllähän hän itse silloin vähän niinkuin raiskatuksi tulemista hakee. Että kun tosiaan tätä mieltä ollaan sitten päättäjätahollakin niin onko ihme ettei rangaistukset tiukennu.

Lipponenhan on vasuri kuten sinäkin olet, vai oletko sittenkin porvari?

[QUOTE="www";23101974]Ei vaan marraskuussa. Nyt vasta voidaan alkaa testaus ja kesään mennessä saadaan selville tarttuiko vai ei. Siihen asti tyttö ja vanhemmat elävät pelossa :([/QUOTE]

Ei voi kuin kuvitella miten hirveetä tuo kaikki on, ihan kuin "pelkkä" raiskaus ei olisi tarpeeksi paha :(

[QUOTE="joku";23102057]Toivottavasti ei pääse linnassa eristykseen, koska sitten ainakin saa sen mitä ansaitsee muilta vangeilta.[/QUOTE]

Jokaiselle raiskaajalle (varsinkin lasten) pitäis linnassa lyödä sellainen punainen leima otsaan että näkyy kauas.. Onneksi sana kiirii kuulemma todella nopeasti ihan vartijoidenkin toimesta :)

[QUOTE="www";23101974]Ei vaan marraskuussa. Nyt vasta voidaan alkaa testaus ja kesään mennessä saadaan selville tarttuiko vai ei. Siihen asti tyttö ja vanhemmat elävät pelossa :([/QUOTE]

Pikatestin tuloksen saa vartissa.

[QUOTE="vieras";23101717]Mitä mieltä te hommalaiset/persut olette mieltä raiskaustuomioista, tai "tuomioista" noin yleensä Suomessa? Siis ihan riippumatta sen raiskarin ihonväristä ja kansalaisuudesta.[/QUOTE]

?

Yhteistyössä