Mitä ajat nyt takaa.Tuotakin kommenttia edelsi pitkä ja järjestelmällinen ilkeileminen Jätkän taholta. Ei sillä, että se olisi oikeuttanut sanomiseni, mutta ehkä tekee ne ymmärrettävämmäksi. Silti olen noitakin pyytänyt anteeksi - tuo on erinomainen esimerkki niistä ylilyönneistä, jotka mainitsin.
Mitä Rollolaiseen tulee, niin minulla ei ole mitään häntä vastaan ihmisenä. On paljon asioita, joista olen hänen kanssaan eri mieltä, ja niistä tulen kirjoittelemaan jatkossakin. Sitä varten kai keskustelupalstat ovat?
harvasepäivä täällä olen roikkunut jo vuosikausia enkä ikinä jätkän ole nähnyt vittuilevan sulle. saisko linkkejä mitkä todistavat kyseisen syytteen?Tuotakin kommenttia edelsi pitkä ja järjestelmällinen ilkeileminen Jätkän taholta.
Ihan varmasti näin.Voisiko kuitenkin olla mahdolllista väliin se väärinymmärtäminen myös toiseeen suuntaan. Että olisi turhan herkästi tuntosarvet pystyssä, ja kokisi arvosteluksi sellaisen, joka ei ole sellaiseksi tarkoitettukaan.
Että ne ilkeät ja tahallaan loukkaavasti kirjoitetut kommentit olisivat saaneet myös sinut Rieputarallaa lukemaan muitakin kommenteja ikävinä.
ihan vilpittömästi tarkoitettu huumoriksi! Sitähän sinä ressukka et tunnu ymmärtävän... Mulla ei oo tapana vittuilla tuntemattomille, toisin kuin sulla. Virtuaalisuklaa ei tietääkseni lihota...Ooksä oikeasti sitä mieltä, että vilpittömästi ja hyvää tarkoittaen kirjoitit senkin viestisi?
Mun mielestä se oli todella ikävää vittuilua, olihan ketjun aiheena mun makeanhimoni, josta pyristelin eroon. Eri asia olisi ollut, jos olisin vaikka marissut kipeää jalkaa, siihen virtuaalisuklaa olisi ollut kaunis ele ja olisin takuulla kiittänyt halauksen kera.
Mitä sä horiset?sörkkiksen maailma on niin mustavalkoinen, että ei oo toista. Esimerkiksi haukkuu sossun asiakkaat alimpaan helvettiin eikä hyväksy sitä, että ihmiset eri elämäntilanteissa voivat joutua hakemaan yhteiskunnan tukea, esim. rahaa sossusta tai työttömyyskorvausta. Halveksii työttömiä, vaikka itse oli juurikin samassa tilanteessa, vaikka ei sitä mielellään tuonutkaan julki. Liian jyrkkä, ärhäkkä ja suvaitsematon tämä sörkkis. Ehkä elämä vielä joskus opettaa?
eikös tää koko ketju ole menneiden hautomista? tässä on moni kertonut mikä on vialla, sinä vaan vänkäät vastaan. ja tosta anteeksipyytämisestä..En muista kyllä ketjujen nimiä, valitettavasti. Mä en jää irl:kään hautomaan menneitä, niin en tee sitä täälläkään.
Älä viitsi, ihan oikeasti. Mä en pysty muuta tuohon enempää vastaamaan, kun on asioita joita en voi vaan laukoa tällä puolen julkisesti. Mä hyvin hyvin harvoin vastailen sinun ketjuihisi yhtään mitään, jokainen, sinäkin saa ihan itse miettiä miksi.Tuotakin kommenttia edelsi pitkä ja järjestelmällinen ilkeileminen Jätkän taholta. Ei sillä, että se olisi oikeuttanut sanomiseni, mutta ehkä tekee ne ymmärrettävämmäksi. Silti olen noitakin pyytänyt anteeksi - tuo on erinomainen esimerkki niistä ylilyönneistä, jotka mainitsin.
Mitä Rollolaiseen tulee, niin minulla ei ole mitään häntä vastaan ihmisenä. On paljon asioita, joista olen hänen kanssaan eri mieltä, ja niistä tulen kirjoittelemaan jatkossakin. Sitä varten kai keskustelupalstat ovat?
Joo, mulla on omalaatuinen huumorintaju, sen olen todellakin huomannut. Onneksi ystävät irl ovat yhtä omituisia .ihan vilpittömästi tarkoitettu huumoriksi! Sitähän sinä ressukka et tunnu ymmärtävän... Mulla ei oo tapana vittuilla tuntemattomille, toisin kuin sulla. Virtuaalisuklaa ei tietääkseni lihota...
Öö, minun mielestäni se, ettei ymmärrä toisen viatonta ja ilmeisen harmitonta läppää, ei mielestäni tee huumorintajusta omalaatuista. Ja vaikkei se toisen läppä niin kovin naurattaisikaan, ei siihen silti tarvitse pottuilla takaisin.Joo, mulla on omalaatuinen huumorintaju, sen olen todellakin huomannut. Onneksi ystävät irl ovat yhtä omituisia .