[QUOTE="vieras";23081067]Se ei vaan mene elävässäkään elämässä niin, että saa loukata kerran pari viikossa tai päivässä ja olla todella epäempaattinen, kunhan muuten käyttäytyy asiallisesti. Oikeastikin se tulkitaan niin, että jahas, aito persoona tuli esille ja silloin reagoidaan negatiivisesti hyviinkin asioihin.[/QUOTE]
En mä ole ketään lähtenyt tarkoituksella loukkaamaan, sillain että ajattelisin että haa, aiheutetaanpas tuolle nyt pahaa mieltä. Mun mielestä asiat riitelee, ei ihmiset. Ylipäätäänkin koetan välttää tästä syystä henkilökohtaisuuksia (joita kyllä sitten itse saan). Mutta sitä en kiistä, ettenkö olisi joskus kiehahtanut ja kirjoittanut todella tökerösti. Näitä olen sitten pyytänyt anteeksi, kun olen huomannut mokanneeni.
Tietenkään anteeksipyytäminen ei oikeuta huonoon käytökseen, mutta toisaalta ajattelen niin, että niin kauan kuin kommunikoijat ovat tuntevia ihmisiä, mielipide-eroilta ei voi välttyä.
Joskus mulla on myös sellainen siili-olo, tuntuu, että sanon mitä tahansa niin aina niskaan tulee vittuilua, joten on parempi olla piikit pystyssä jo valmiiksi. Tämä oireyhtymä on onneksi viime aikoina helpottanut paljon.