Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Johdatustako
Ihmettelen, että satuin avaamaan tämän sivuston googlatessani jotain aivan muuta.
Nimittäin olen itse kyseisellä tieosuudella kuullut enkelten laulua - kauneinta musiikkia, mitä olen koskaan kuullut - kuin toinen ulottuvuus olisi avautunut hetkeksi. Kuvittelin, että olenkohan ihan väsynyt hetken ajan, mutta minusta kyllä tuntui, että minulle vain avautui hetkeksi toinen todellisuus.

Ihmeellistä, että sain lukea juuri tuolta tieosuudelta jonkun vastaavan kokemuksen.

"vieras"
Juurihan sinä sanoit, että kaikki tulevat Jesse-äpärän näkemään. Jos jotain näkee omin silmin, kyseessä ei ole enää uskominen, vaan tietäminen, ihan määritelmällisesti. Sen jälkeen sanoit, että samainen jumalten lehtolapsi pelastaa kaikki uskovat, joita ei siis ole siinä vaiheessa enää yhtäkään, koska kaikki tietävät. Ergo, tolppaan naulattu juutalaisesi ei pelasta yhtään ketään. Siisti vapahtaja sinulla, kaikki joutuvat kadotukseen :D
Voi rakas, ei se enään auta jos kuolemasi jälkeen näet jessen ja uskot.
Eikö myöskään se kun jesse tulee ja hakee omansa auta jos silloin uskot, ei ota silloin mukaan. Toki senkin jälkeen voi pelastua muttei sillä hetkellä pääse mukaan.

Se on uskoa että uskoo ilman näkemistä. Tieto itseasiassa lisää uskoa koska mikään ei olisi näin loppuunajateltua jossei Jumala olisi sitä luonut.

Tiedän että sinä sallit itsesi olla sokea, kenties joskus suostus hieman raottamaan silmiä auki ja edes yrittäää nähdä.

[QUOTE="vieras";23080582]Voi rakas, ei se enään auta jos kuolemasi jälkeen näet jessen ja uskot.
Eikö myöskään se kun jesse tulee ja hakee omansa auta jos silloin uskot, ei ota silloin mukaan. Toki senkin jälkeen voi pelastua muttei sillä hetkellä pääse mukaan.

Se on uskoa että uskoo ilman näkemistä. Tieto itseasiassa lisää uskoa koska mikään ei olisi näin loppuunajateltua jossei Jumala olisi sitä luonut.

Tiedän että sinä sallit itsesi olla sokea, kenties joskus suostus hieman raottamaan silmiä auki ja edes yrittäää nähdä.[/QUOTE]
Eli siis kun Jesse tulee toisen kerran, hän ensin tappaa kaikki, sitten kaikki vasta näkevät hänet, ja ne jotka uskoivat häneen jo ennen tappamista pelastuvat, ja muut laitetaan palamaan kadotukseen? Kuulostaa armolliselta ja laupiaalta toiminnalta. Nyt pitäisi enää tietää miksi kukaan haluaisi palvoa tuollaista sadistista mielipuolta. Ellei siis itsekin ole jotenkin kärsimyksestä kiihottuva perverssi.

Sääliksi kyllä käy mm. Dalai Lamaa, joka rauhan Nobelin saatuaan joutuu kuitenkin helvetin liekkeihin, koska ei uskonut kosmiseen juutalaiseen. Siinä missä tällä kuvauksella lasten raiskaamista ja murhia harrastanut jeesustelija pääsee paratiisiin. No, ei kukaan vissiin jumalia olekaan väittänyt oikeudenmukaisiksi.

Tieto vähentää uskoa, koska usko on tiedon puutteesta riippumaton käsitys. Mitä enemmän tietoa, sitä vähemmän uskoa. Katso vaikka sanakirjasta, jeesus-semantiikka ei muuta reaalimaailmaa eikä kieltämme vaikka kuinka rukoilisi.

Ja btw: Se, että sinä tai joku muu ei ymmärrä jotain maailman asiaa ei ole mikään tae sille, että se asia olisi automaattisesti haltioiden tai muiden yliluonnollisten olioiden aikaansaannosta. Kannattaisi ehkä tosissaan perehtyä uskon käsitteeseen. Sinä kun et tiedä jumalan olevan olemassa, vaan uskot jumalaan. Kaksi eri asiaa, jotka uskovaiset tuntuvat tosin tahallaan sekoittavan keskenään.

"vieras"
Eli siis kun Jesse tulee toisen kerran, hän ensin tappaa kaikki, sitten kaikki vasta näkevät hänet, ja ne jotka uskoivat häneen jo ennen tappamista pelastuvat, ja muut laitetaan palamaan kadotukseen? Kuulostaa armolliselta ja laupiaalta toiminnalta. Nyt pitäisi enää tietää miksi kukaan haluaisi palvoa tuollaista sadistista mielipuolta. Ellei siis itsekin ole jotenkin kärsimyksestä kiihottuva perverssi.

Sääliksi kyllä käy mm. Dalai Lamaa, joka rauhan Nobelin saatuaan joutuu kuitenkin helvetin liekkeihin, koska ei uskonut kosmiseen juutalaiseen. Siinä missä tällä kuvauksella lasten raiskaamista ja murhia harrastanut jeesustelija pääsee paratiisiin. No, ei kukaan vissiin jumalia olekaan väittänyt oikeudenmukaisiksi.

Tieto vähentää uskoa, koska usko on tiedon puutteesta riippumaton käsitys. Mitä enemmän tietoa, sitä vähemmän uskoa. Katso vaikka sanakirjasta, jeesus-semantiikka ei muuta reaalimaailmaa eikä kieltämme vaikka kuinka rukoilisi.

Ja btw: Se, että sinä tai joku muu ei ymmärrä jotain maailman asiaa ei ole mikään tae sille, että se asia olisi automaattisesti haltioiden tai muiden yliluonnollisten olioiden aikaansaannosta. Kannattaisi ehkä tosissaan perehtyä uskon käsitteeseen. Sinä kun et tiedä jumalan olevan olemassa, vaan uskot jumalaan. Kaksi eri asiaa, jotka uskovaiset tuntuvat tosin tahallaan sekoittavan keskenään.
jos haluat viilata pilkkua niin teen sen nyt sitten :)

Aikanaan kun Jeesus tulee omansa hakemaan hän tulee taivaasta ja kaikki sen näkevät.
Tulee niin sanottu tempaus.
kaikki ketkä ovat Jeesuken omia, uskovat häneen todella ( ei näennäisesti ) hän ottaa mukaansa.
Mikäli itse tämän oikein ymmärtänyt että myöskin ruumiimme nousevat, ei pelkästään sielu.
Eli jos tälläinen sinun aikanasi tapahtuu että suurin osa ihmisistä katoaa ja ne uskovat varsinkin niin tiedät että tästä kyse :)

Kuitenkin ihmiset jäävät vielä tänne elelemään hetkeksi aikaa, siis ei Jeesuksen omat.
Toki silloinkin voi vielä tulla uskoon, esim sinä kun muistat tämän keskustelun :)

Mutta taas aikamme voi koittaa koska tahansa. Tiedä vaikka nyt iskisi sydänkohtaus tai liukastuisi pihalla ja halkaisi päänsä. Ei kukaan tiedä aikaansa.
Siksi ei kannata murehtia "maailmanloppu" kun kerran se oma elämä loppuu kuitenkin joskus.
Se on tärkeää että ottaa vastuun teoistaan.

Esim. Dalai Lamasta en minä voi häntä tuomita, Hänet tuomitaan aikanaan tekojensa tähden.
Jeesuksessa me saamme syntimme anteeksi siksi mekin syntiset voimme pelastua.

Ei se tarkoita ettenkö ymmärtäisi asiooita jos uskon Jumalan ne luoneet. Kai sinäkin tiedät jos kerran fiksu olet että toki se näkyy luonnossamme kun Jumala luo.
Esim alkuräjähdykset yms. Toki se näkyy että Jumala on pallon luonut ja kaiken.
Se että kaikki olisi mennyt aivan oikein ja kohdilleen pelkästä räjähdyksestä vaatii itseässä enemmän uskoa kuin se että Jumala olisi ne luonut vaikka sillä räjähdyksellä.

Tieto ei missään nimessä sulje uskoa pois.
Se että alkaa uskomaan on tahdon asia mutta pian Jumala antaa itsestään "vinkkejä"
jotta myöskin tiedät asiat varmaksi.
Siksi siis vaikka ne ovat kaksi eri asiaa tulee niistä sama koska ensin uskotaan ja sitten tiedetään ja uskotaan.

En tiedä miksi edes tätä enempää avaan mutta en voi sille mitään että jotenkin näen että sä kaipaat Jumalaa ja etsit sitä.
Yrität vain tiedolla selvittää asiaa, joka kuitenkin tarvii ensin uskoa.
Eli kun olet valmis niin raota vähän silmälappua niin näet.

"jjj"
Tarkoitatteko, että jos uskooo (johonkin, Jumalaan tms) on täysin vailla mitään älyä?
Kyllä minä tunnen monia älykkäitä ihmisiä,jotka kuitenkin uskovat jumalaan.
Suuri osa näistä uskovista on kokenut lapsuudessaan/nuoruudessaan vaikeita ja traumaattisia kokemuksia ja näinollen ymmärrän tavallaan miksi hakevat lohtua jumalaan uskomisesta
.En oikein ota kantaa kenenkään,en edes läheisimmän ystävän uskonasioihin mutta kyllähän minua säälittää että muuten niin fiksu ihminen uskoo johonkin hölynpölyyn ja satuolentoihin,ja elämä voi mennä sen uskon takia päin persettä.
Kaikenhan voi laittaa jumalan piikkiin tai selitellä jumalalla, kun ei itse uskalleta ottaa kokonaista vastuuta omasta elämästä ja itsestään ja hyväksyä sitä karua tosiasiaa että me vain olemme täällä ja kuolemme pois.
Ei meille ole mitään muutakuin tämä maapallo ja yksi elämä,kun ihminen kuolee,kaikki loppuu.
Niin raadollista,mutta silti uskon että moni saisi enemmän elämästä irti jos ei uskoisi mihinkään jumaliin(saatika että monia sotia ja järkyttäviä asioita ei olisi olemassakaan ilman uskontoja).

"vieras"
[QUOTE="Lila";23081655]Miksi ihmeessä te välitätte jonkun sellaisen valopään kuin dechs kirjoituksista?[/QUOTE]

en normaalisti vastaisi tuollaiselle vänkääjälle useasti, mutta jotenkin koen vahvasti jumalan rakkauden häntä kohtaan. Jotenkin tekisi mieli sanoa että olet rakas ja rutistaa kunnolla :)

"eräs"
[QUOTE="Lila";23081655]Miksi ihmeessä te välitätte jonkun sellaisen valopään kuin dechs kirjoituksista?[/QUOTE]

En voi kirjoittaa mitään just tämän asian takia, oikeastaan ne jutut on niin järkyttäviä, että
järkyttävyydessään menevät jo huumorin puolelle. Noistahan sais jo hyvän teoksen koottua.

"Lila"
[QUOTE="vieras";23081672]en normaalisti vastaisi tuollaiselle vänkääjälle useasti, mutta jotenkin koen vahvasti jumalan rakkauden häntä kohtaan. Jotenkin tekisi mieli sanoa että olet rakas ja rutistaa kunnolla :)[/QUOTE]

Dechsin tapaiset odottelee kieli pitkällä, että pääsisivät oikein kunnolla kinaamaan. Ja aina löytyy niitä, jotka menevät lankaan ja vastaavat hänelle. Siitähän hän pitää. Se on hänelle vain mukavaa ajanvietettä ja "leikkiä". Et kai todella kuvittele, että voit "muuttaa" häntä?

"vieras"
Jumala on suuri.
Enkelit ylístävät Jumalaa päivin öin..
Harva puhuu näköjään itse asiasta, mutta vierestä on mukavampi jauhaa tuubaa.
Ei helmiä sioille on kyllä osuva kirjoitus Jumalan Sanassa, sillä mitä he niistä hyötyisivät -
koska tarkoitus on vain pilkata ja repiä rikki kaiken, minkä käsiinsä luulevat saavansa isänsä Stnan kautta.

Suomen kansan tulee kääntyä elävän Jumalan puoleen. Merkkejä ja näkyjä on kaikkialla heille, joilla on silmät nähdä.

äiti 44 v
[QUOTE="Lila";23081694]Dechsin tapaiset odottelee kieli pitkällä, että pääsisivät oikein kunnolla kinaamaan. Ja aina löytyy niitä, jotka menevät lankaan ja vastaavat hänelle. Siitähän hän pitää. Se on hänelle vain mukavaa ajanvietettä ja "leikkiä". Et kai todella kuvittele, että voit "muuttaa" häntä?[/QUOTE]

Ei kukaan ihminen voi ketään muuttaa, ei edes itseään.

Sanotaan myös että ihminen ei voi ketään käännyttää, ei edes itseään. Kääntymyskin tulee Jumalalta.

Että eiköhän nämä uskikset sen tiedä, sekun ajan kuluksi ja huvin vuoksi dechsin kanssa "kinaavat".

[QUOTE="vieras";23075999]Ei ole sellaista kuin "vahva ihminen". Ihminen on niin heikko fyysisesti ja henkisesti, etta riittaa ihan pieni jaapuikko paahan tai piikupikku tormays autolla kun henki voi menna. Useimmiten ne, jotka esittaa vahvinta, sisimmassaan on kaikkein pelokkaimpia, ja haavoittuvaisimpia ja herkimpia, mutta heidan taytyy esittaa vahvaa ettei heidan herkkyyttaan nakyisi ja haavoitettaisi lisaa. Jumala nakee panssarien lapi, Han on olemassa vain herkkia, haavoittuneita ja pelokkaita varten.[/QUOTE]

:LOL: olisit edes lukenu sen mihin minä olin vastannu

"auli"
naapurin tyttö ,oli jäädä putoavan lumen alle ,siis katolta tulevan.kuinkas ollakkaan niin silmänräpäyksessä
kirkas enkeli siirsi hänet turvaan.muuten melko varma kuolema olis ollut.
tyttö on sen kertonut äidilleen

"Uudi"
Minä uskon ja mieheni. Totisesti, koska Jeesus on miehelleni ilmestynyt, käsissään naulan reiät ja jaloissaan myös. On parantanut mieheni vaivoja näissä kohtaamisissa. Joissain kohtaamisissa on ollut jopa uskomattomia mukana ja polvilleen ovat menneet. Eivät kuitenkaan kaikki, koska kaikki eivät usko vaikka näkisivät.

"Edi"
Tarinoita enkeliviesteistä, taivaallisia liftareita sun muuta vastaava on liikkeellä kovin paljon. Niihin ei kannata kiinnittää mitään huomiota niin kauan kuin ne ovat tapahtuneet jollekin kaverin kaverille joka tuntee jonkun, jonka ystävän ystävälle ne tapahtuivat. Mutta sitten kun ihminen itse kertoo asiasta ja omalla nimellään, tilanne muuttuu. Sen jälkeen näkijän mielenterveys ja sanoman viesti on aiheellista tarkistaa. Rouva Mäntyniemi, joka asiasta kertoi julkisesti, vaikutti täysin terveeltä ihmiseltä. Viesti: "Elo on valjennut leikattavaksi," Alavuden ja Virtojen välisellä tie osuudella 22.1. klo 11, Enkelin levitetyssä oikeassa siivessä, on asiallinen. Niinpä tapaus on syytä luokitella aidoksi ilmestykseksi. Syyt: 1) Sen näki useampi autokunta (neljän auton ihmiset). 2) Silmin näkijä kertoi tapahtumasta omalla nimellään. 3) Näyllä oli uskoa rakentava vaikutus (ei pelkoa aikaansaava). 4) Enkelin sanoma oli Raamatun opetuksen mukainen.

Sioille ei kuitenkaan kannata tällaisia helmiä heitellä, näitä epäuskoisia hölmöjä, joita keskusteluun tällläkin palstalla on osallistunut, löytyy aina. Vaikka heille millaiset todisteet kuoleman jälkeisestä elämästä ja Jumalan maailman todellisuudesta eteen heittäisit, eivät he usko. He ovat tämän ajan saddukeuksia ja kirjanoppineita, mielestään niin viisaita.

Jeesuksen aikana, itämaantietäjät (Babylonialaiset tähtitieteilijät) tulivat Jerusalemiin etsimään vasta syntynyttä Messiasta, koska olivat Danielin kirjoittaman ajankohdan (Dan.9:25, Neh.2:1ff) oikein laskeskelleet ja merkkiä taivaasta odotelleet. Jumala antoi heille merkin "tähden". Ja niin he matkasivat Jerusalemiin. Jerusalemisssa juutalaiset kirjanoppineet osasivat heidät ohjata eteenpäin, jopa oikeaan kyläänkin Raamatun profetian (Miika 5:2) tuntien, mutta mitä kirjanoppineet eivät viitsineet tehdä oli kävellä itse alle 10 kilometrin matkaa Jerusalemista Beetlehemiin itse katsomaan, mistä oli kysymys. Näin myös heidän hengenheimolaisensa tänäpäivänä. Nämä, joita Jeesus kutsuu sioiksi, tietävät mielestään kaiken, ovat itse aina oikeassa, mutta tiedollaan eivät mitään tee muuta kuin irvailevat aidoille Jumalan lapsille. Joten älkää heistä välittäkö... he ovat hengellisesti sokeita, elävät pimeydessä, eivätkä viitsi kantaansa tarkistaa vaikka millaisia todisteita heidän eteensä latelisit.

Tämä enkelin sanoma oli tarkoitettukin Suomen uskoville rohkaisuksi, että me emme saa lannistua Jumalan Sanan asialla. Ihmiset Suomessakin tarvitsevat kuulla evankeliumin ja tulla uskoon, nyt on siis aika tällaista eloa leikata.

Leukistinen aksolotli
Mä en silti menisi sanomaan ihmisiä sioiksi tai hölmöiksi. Sellanen ei voi olla oikein, eikä sellanen voi olla oikea asenne.

Minusta se, että vaaditaan ihan suorilta ensin uskomaan kuulopuhe ja sitten seuraavaksi käydään haukkumaan ne, jotka ei usko, hälyttää mun kelloja. Sellainen on ylimielistä. Manipuloimista.

uskova Jumalan lapsi
Enkelinäky on todellakin totta. Kehotan jokaista ihmistä ottamaan Jeesuksen vastaan sydämeensä ja pikaisesti.Jumala antaa merkkejä nyt koko maailmalle. Se tarkoittaa sitä, että jokaisen ihmisen täytyy pyytää anteeksi syntejään ja totella Jumalaa. Australian tulvat , tulipalot ja Egyptin sota ovat Jumalan puhetta. Nöyrtykää ja pyytäkää anteeksi, että pääsette kuoleman jälkeen paratiisiin, ettekä helvettiin. Jumala on armollinen ja rakastava. Kaikilla on vielä mahdollisuus Jeesuksen ja Hänen Pyhän Henkensä avulla pelastua. Lukekaa Raamatusta Ilmestyskirja.

Yhteistyössä