Sopiiko Taru sormusten herrasta lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sitten suosittelisin jotain kevyempää seikkailukirjaa. Niitähän on kirjastot ja kaupat pullollaan.
Itse ajattelen, että taru sormusten herrasta taitaisi olla vähän liikaa, mutta eihän sitä tyrmätä kannata jos poika itse on kiinnostunut. Entä Harry Potterit? Onko niitä lukenut?

[QUOTE="Kenguru";23036577]No sitten suosittelisin jotain kevyempää seikkailukirjaa. Niitähän on kirjastot ja kaupat pullollaan.
Itse ajattelen, että taru sormusten herrasta taitaisi olla vähän liikaa, mutta eihän sitä tyrmätä kannata jos poika itse on kiinnostunut. Entä Harry Potterit? Onko niitä lukenut?[/QUOTE]

Viimeinen puuttuu, muuten on Potterit luettu :) Sen takia miä kysyn kun en tiedä tämän lajin kirjallisuudesta mitään. En yhtään tiedä mitä tuolle uskaltaa antaa ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23036672:
Ei tosiaankaan, kunhan on lukemista :) Tuo tuhoaa tuhannen sivun kirjan pariin päivään..

Tiedätkö, jos on Potterit selvittänyt ja on noin kova lukemaan, niin en näe mitään syytä miksi et voisi niitä taru sormusten herrasta kirjoja hänelle antaa luettaviksi. Poikasi taitaa olla kovastikin ikäisiään edellä tuossa lukemisessa, joten ei kannata jarrutella:)

[QUOTE="Kenguru";23036698]Tiedätkö, jos on Potterit selvittänyt ja on noin kova lukemaan, niin en näe mitään syytä miksi et voisi niitä taru sormusten herrasta kirjoja hänelle antaa luettaviksi. Poikasi taitaa olla kovastikin ikäisiään edellä tuossa lukemisessa, joten ei kannata jarrutella:)[/QUOTE]

Kunhan ei ole turhan pelottavia :) Herkkä poika.. Narniat vai Sormukset?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23036702:
Minkälaisia ne on? :)

Kertoo pojasta ja hänen elämästä Afrikassa. Esim Akimbo ja norsut.. norsujen salametsästämisestä jne. Tosiaan todella lyhyitä kirjoja, mutta mun mielestä kivan erilaisia.. oikeita asioita eri kulttuurista.
Pojalle oli ope lukenut koulussa ja poika innostui lainaamaan itse ne kaikki.

Yhteistyössä