Minkä ikäiselle lukisitte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mamma";24692958]Meillä lukivat eskarivuonna koko Potter-sarjan. Olivat siis siihen mennessä lukeneet 1,5 vuotta ja kaikki salaisuus-sarjan kirjat, neiti etsivät yms.[/QUOTE]

Joopa joo.

Ällöä, aina se on tää poika. Joskus kyselit, että onko ok lahjoa toisia vaan pienesti jouluna ja tälle pojalle kaikki kalliit toiveet täyttää. Rahaa ei ollut täyttää tyttöjen toiveita. nyt olet lukemassa tälle "meidän pojalle", isoimmalle lapselle jotai isojen kirjoja.

Yök. Mahtaa olla kivaa olla vaan yksi niistä tytöistä, jotka eivät tarviste mitään, kun on tää"meidän poika", joka vie rahat ja äidin lukemiset.

En halua haukkua, en itse jaksaisi monen yh:na. Mutta ei reilulta kuulosta. Itse luin isoimpana pienemmilleni tuossa iässä sitä pupu tupunaa. Ei puhettakaan että yh-äiti olisi minulle, vanhimmalle lukenut.

Meillä tällä hetkellä Jo Nesbo:n Tohtori Proktori kirjat. Ensimmäinen: Tohtori Proktori ja pierunauttipulveri, toinen: Tohtori Proktori ja aika-amme. Ilmeisesti on kolmaskin, mutten ole selvittänyt nimeä.

Jaakko ja jättipersikka oli myös hyvä.

Kannattaa kysyä kirjastosta apua. Me ollaan löydetty monta mukavaa kirjaa kirjaston työntekijän avulla.

Nii joo, en ole palstakyttääjä enkä perskärpänen, mutta tuo joululahjakysymys jäi mieleen. Kivaa olla vaan yks tytöistä ja sitten on se meidän poika. Jonka kaikki toiveet ajattelit täyttää, mutta tytöt sai suunnilleen ei mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja meidän;24693501:
Ällöä, aina se on tää poika. Joskus kyselit, että onko ok lahjoa toisia vaan pienesti jouluna ja tälle pojalle kaikki kalliit toiveet täyttää. Rahaa ei ollut täyttää tyttöjen toiveita. nyt olet lukemassa tälle "meidän pojalle", isoimmalle lapselle jotai isojen kirjoja.

Yök. Mahtaa olla kivaa olla vaan yksi niistä tytöistä, jotka eivät tarviste mitään, kun on tää"meidän poika", joka vie rahat ja äidin lukemiset.

No huhhhuh. Kyllä meidän tytötkin ovat saaneet lahjoja. Ja aikaa äidin kanssa. Ettet vaan sekottaisi mua johonkin toiseen?

Alkuperäinen kirjoittaja meidän;24693518:
En halua haukkua, en itse jaksaisi monen yh:na. Mutta ei reilulta kuulosta. Itse luin isoimpana pienemmilleni tuossa iässä sitä pupu tupunaa. Ei puhettakaan että yh-äiti olisi minulle, vanhimmalle lukenut.

Mä aattelinki että luen tytöille jotain muuta kirjaa. Viimeaikoina kaikki kirjat mitä on luettu, on olleet sellaisia ettei poika niistä tykkää. Ja kun tuo keskimmäinen tyttäreni on niin hyvä lukemaan, että usein sanoo että hän haluaa lukea sadun pikkusiskolle.
Mä kyllä rakastan kaikkia lapsiani tasapuolisesti.