Jaksasko alkaa lukemaan Taru sormusten herrasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Elokuvat oon kattonut, pitkä aika sitten kylläkin..nyt loppui edellinen kirja mitä luin ja jotain uutta pitäs keksiä.:D

Ihan vaatimattomasti sit mietin tuota kirjajärkälettä tai no mies sitä ehdotti ensin. Toinen vaihtis ois joku lännenkirja..sekin miehen hyllystä.

Lue ihmeessä, paras kirja mitä olen koskaan lukenut. Jäin siihen niin koukkuun ekaa kertaa sitä lukiessani, että suorastaan juoksin töistä kotiin jotta pääsin mahdollisimman pian taas lukemaan. ;D

Olen vissiin aika outo fantasian lukija, koska en ole koskaan oppinut pitäämään Sormusten Herra-kirjoista vaikka muuten genreä kulutankin. Leffoista tykkään paljon, mutta kirjojen luku on kuin tervaa joisi. Pitkästyttäviä kuin mitkä.

[QUOTE="vieras";22129553]Olen vissiin aika outo fantasian lukija, koska en ole koskaan oppinut pitäämään Sormusten Herra-kirjoista vaikka muuten genreä kulutankin. Leffoista tykkään paljon, mutta kirjojen luku on kuin tervaa joisi. Pitkästyttäviä kuin mitkä.[/QUOTE]

n. 50 ensimmäistä sivua oli yhtä tervanjuontia, mutta sitten se yhtäkkiä tempaisi mukaansa.