En tiä antaisinko olla vai mitenkä tämän nyt sais hoijettua...

Status
Viestiketju on suljettu.
No on sulla kanssa ihme ongelma,ei tällä viikolla yhtään hirviosumaa eli siis tänään, pudasjärvellä hirvikolareita viimeviikolla,pellossa läheltäpiti tilanne tarkistettu,ylitorniolla kaurisosuma ja lopetettu.ja yksi hirven naaraan jäljitys tornio haavoittunut osuessa pakettiauton nokan etukulmaan.siinä ne mutta sun miehen onnettomuudesta sitten on varmaan yli viikko.

Aloituksessa selvästi sanotaan että tapahtui viikonloppuna. Selvä feikki.

[QUOTE="Tiina";23033065]Itse ajoin pari vuotta kolarin jossa meinasin tappaa sivullisen jalankulkijan, kyse oli siis sekunneista ettei niin käynyt. Pari päivää onnettomuuden jälkeen olin kuin sumussa, annoin ymmärtää kaikille et ei tässä mitään, mutta oikeasti olin sisältäni ihan rikki. En koskaan puhunut asiasta kenenkään kanssa ja tämä onnettomuus vaivaa vieläkin minua paljon. Usein itken ja muistelen tapahtumia ja mietin mitä kaikkea olisi voinut käydä jne. Myös minun henkeni oli siinä vaarassa ja pienestä kaikki oli kiinni, mutta lopulta siis vahinkoja tuli vain autoon. Neuvoni on, että "pakotat" miehesi soittamaan terveyskeskukseen ja hankkimaan itselleen keskusteluapua niin pääsette asian yli eikä se jää vainoamaan teitä niin kuin minua on jäänyt ja edelleenkään kukaan ulkopuolinen ei tiedä, että se minua vainoaa...:([/QUOTE]

Minä taas olen ollu kolarissa jossa yksi kuoli, kaksi vietiin kiireisesti sairaalaan, useita loukkaantui. Mulle se asia ei ollu mikään sellainen josta oisin tarvinnu mitään kriisiapua tai puintia. Ymmärsin miksi niin kävi, toki olin pahoillani että niin kävi, mutten ollut mitenkään "shokissa" tai hirvittävän järkyttynyt.

Olisin varmaan saanut hirveät kilarit jos mun mieheni ois ruvennu "pakottamaan" mua johonkin kriisiavun pariin puhumaan traumasta jota mulla ei ole. Kolareita sattuu, kyseisessä risteyksessä vieläpä usein (nyttemmin liikennejärjestelyt jo muutettu), ja minä en ois asialle mitään sen enempää voinu tehdä (ketjukolari jossa minä olin kolmannessa autossa, auto saatiin ajoissa pysähtymään mutta neljäs auto törmäsi perään ja työnsi päin toista autoa).

Kaikki käsittelee asioita omalla tavallaan, ja musta on törkeää lähteä pakottamaan johonkin muottiin. Toki voi kertoa että tällaistakin apua on saatavilla jos koet tarvitsevasi, ja olla tukena ja kuuntelijana jos tarvitaan, mutta vääränlainen tuputtaminen tuo lähinnä ahdistusta ja syyllisyyttä. ("Kuuluisko mun nyt olla järkyttyneempi kun olen? Kuuluisko mun olla jossain ihme shokkitilassa, olenko kylmä ihminen jos en koe tarvetta keskustella?")

Minäpäs tiedän missä on sattunut, näin toisen autoistakin :D

Kaikista kolareista ei mene tieto poliisille jos autoista löytyy vakuutuslaput jotka osapuolet täyttävät yhdessä, en tiedä apn tapauksesta mutta minun autoni meni lunastuskuntoon varsin vähästä, enkä poliisia nähnytkään. Vakuutustarkastajan kyllä.

No on sulla kanssa ihme ongelma,ei tällä viikolla yhtään hirviosumaa eli siis tänään, pudasjärvellä hirvikolareita viimeviikolla,pellossa läheltäpiti tilanne tarkistettu,ylitorniolla kaurisosuma ja lopetettu.ja yksi hirven naaraan jäljitys tornio haavoittunut osuessa pakettiauton nokan etukulmaan.siinä ne mutta sun miehen onnettomuudesta sitten on varmaan yli viikko.

hmm, ja kysehän ei ollut hirvikolarista että se saattaa selittää.. kannattaa varmaan opetella lukemaan.. :whistle:

elä anna niiden hiillyttää, aivan typeriä harmaita taas paikalla.

Ainoa mikä minua hiillyttää on tuo hemmetin jankutus. Luulis että yhellä viestillä tulis selväksi ettei usko, mut ei, ko pittää jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.... :headwall: Kusipäillä taas kokoontumisajot menossa palstalla, aina nämä vittuilut tullee tämmösinä joukkohyökkäyksinä.

[QUOTE="hhh";23033122]Aloituksessa selvästi sanotaan että tapahtui viikonloppuna. Selvä feikki.[/QUOTE]

Aloituksessa ei mainita sanaakaan hirvikolarista, joka btw sattui aiemmin, sen minäkin osasin tuosta ketjusta lukea (suosittelisin muillekin moista taitoa) Feikin huutelijat voivat sitten sujuvasti vaihtaa ketjua tai klikata ruksia, joka löytyy tuolta yläreunasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23033230:
Aloituksessa ei mainita sanaakaan hirvikolarista, joka btw sattui aiemmin, sen minäkin osasin tuosta ketjusta lukea (suosittelisin muillekin moista taitoa) Feikin huutelijat voivat sitten sujuvasti vaihtaa ketjua tai klikata ruksia, joka löytyy tuolta yläreunasta.

Onneksi täällä saa kuitenkin ilmaista mielipiteensä. Uskokoon tarinan ken haluaa, itse en. Keskustelupalstalla voidaan lienee keskustella onko tarina aito vai ei?

Onneksi täällä saa kuitenkin ilmaista mielipiteensä. Uskokoon tarinan ken haluaa, itse en. Keskustelupalstalla voidaan lienee keskustella onko tarina aito vai ei?

Saa toki, onko se sitten niin kamalan fiksua tai kehittävää, siihenpä en taida ottaa kantaa. :) Tämä palstakiusaaminen kaikkia tiettyjä palstalaisia kohtaan alkaa jo riittämään. Jos sinua niin kovasti mietityttää tai et usko sanaakaan, älä hyvä ihminen lue näitä ketjuja, pliis.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23033326:
Saa toki, onko se sitten niin kamalan fiksua tai kehittävää, siihenpä en taida ottaa kantaa. :) Tämä palstakiusaaminen kaikkia tiettyjä palstalaisia kohtaan alkaa jo riittämään. Jos sinua niin kovasti mietityttää tai et usko sanaakaan, älä hyvä ihminen lue näitä ketjuja, pliis.

Mikä ihmeen palstakiusaaminen? Voin rehellisesti sanoa että en ole ikinä edes kommentoinnut hyytiksen ketjuihin. Nyt kuitenkin alkoi ärsyttämään kun tarinat vain toistuvat uusin kääntein.

Täältä palstalta saa fiksua keskustelua etsiä suurennuslasin kanssa, joten minunkin kommenttini sopinevat hyvin joukkoon ;).

Ainoa mikä minua hiillyttää on tuo hemmetin jankutus. Luulis että yhellä viestillä tulis selväksi ettei usko, mut ei, ko pittää jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.... :headwall: Kusipäillä taas kokoontumisajot menossa palstalla, aina nämä vittuilut tullee tämmösinä joukkohyökkäyksinä.

juu ja useamman kuin kerran asialla on vain yksi tai kaksi spämmäävää henkilöä.

Ja taas tässäkään ketjussa ap ei halua keskustella ketjuun tulleista ehdotuksista tilanteen hoitamiseksi, vaan vängätä provoajien kanssa. Jos niiden osalta huomion jättäis vähemmälle, ehkä niitä ei tulis niin paljo.

Mun tulee Hyytiksestä aina mieleen yks entinen asiakas, joka oli omien puheidensa mukaan vähintään lennonjohtaja Arlandalla, vaikka oikeasti oli joskus ollut kesätöissä SASin matkatavarapuolella. Ihan oikeasti hän varmaan uskoi juttujaan. Aika hämmentävää vaan kuunnella ja katsoa. Ja olihan LPKS:ssa se yks vaksi joka kertoi olevansa lääkäri, vähintään osaston-sellainen... Ihmisen mieli on monimuotoinen vempele.

[QUOTE="hhh";23033365]Mikä ihmeen palstakiusaaminen? Voin rehellisesti sanoa että en ole ikinä edes kommentoinnut hyytiksen ketjuihin. Nyt kuitenkin alkoi ärsyttämään kun tarinat vain toistuvat uusin kääntein.

Täältä palstalta saa fiksua keskustelua etsiä suurennuslasin kanssa, joten minunkin kommenttini sopinevat hyvin joukkoon ;).[/QUOTE]

Palstakiusaaminen on nimenomaan sitä että vainotaan ja pilataan keskustelut jankkaamisella, feikiksi huutelulla, ja omalla kohalla olen huomannu senki että harmaat varsinki vääntelee minun sanomisia ja julkistaa niitä totena täällä. Toisinaan joku idiootti ilmottaa että olen kuollu, varmana tietona, ei sekkään kivaa ole. Jos on vaikeuksia uskoa niin sitten ei usko, tarviiko siitä jumalaton numero tehä. Ei ne asiat mitä minun elämässä tapahtuu, muutu epätodeksi vain koska joku täällä sannoo ettei ne totta olis. Ja nimenomaan se tuntuu pahalta että ko ettii vertaistukea, keskustelua ja jonkusortin apua niin annettaan täyslaijallinen paskaa niskaan. Ei varmaan tuntuis pahalta jos puhuisin puutaheinää.

Pittääpä kysyä mieheltä illalla josko saan sen kännystä ladata kuvat koneelle ja näyttää millanen on auto tällä hetkellä. Ei mutta niin, nehän on varmaan sitte kuvakäsittelyllä tekastuja kuvia tai muuta vastaavaa... Ei taija maksaa vaivaa.

[QUOTE="Joo";23033398]Ja taas tässäkään ketjussa ap ei halua keskustella ketjuun tulleista ehdotuksista tilanteen hoitamiseksi, vaan vängätä provoajien kanssa. Jos niiden osalta huomion jättäis vähemmälle, ehkä niitä ei tulis niin paljo.[/QUOTE]

Olen keskustellu. Vai etkö näe mittään muuta ko provoajien viestit?

Olen keskustellu. Vai etkö näe mittään muuta ko provoajien viestit?

Ekalla sivulla vastasit kahteen asiaa koskevaan, sen jälkeen sulla taitaa olla 7-8 viestiä provajille eikä yhtään asiasta keskustelleille. Se on ihan ok jos haluat jankuttaa, mutta jos haluaisit että joku haluisi vielä tästä asiasta tässä ketjussa keskustella, niin antaisit olla noiden jankuttajien kanssa.

Miks sulla oli muakin kohtaan tarve hyökätä?

[QUOTE="vieras";23033408]Mun tulee Hyytiksestä aina mieleen yks entinen asiakas, joka oli omien puheidensa mukaan vähintään lennonjohtaja Arlandalla, vaikka oikeasti oli joskus ollut kesätöissä SASin matkatavarapuolella. Ihan oikeasti hän varmaan uskoi juttujaan. Aika hämmentävää vaan kuunnella ja katsoa. Ja olihan LPKS:ssa se yks vaksi joka kertoi olevansa lääkäri, vähintään osaston-sellainen... Ihmisen mieli on monimuotoinen vempele.[/QUOTE]

Kyllä hyytis vain on ihan todellinen henkilö ja jutut on tosia. Aiemmin jo mainitsin että tiedän kolaripaikan ja näin toisen autoistakin. Ja tiedän tyypin nikin takana. Aika loukkaavaa minusta tuollainen teksti mitä kirjoitit.

[QUOTE="Minä";23033461]Kyllä hyytis vain on ihan todellinen henkilö ja jutut on tosia. Aiemmin jo mainitsin että tiedän kolaripaikan ja näin toisen autoistakin. Ja tiedän tyypin nikin takana. Aika loukkaavaa minusta tuollainen teksti mitä kirjoitit.[/QUOTE]

Uskokoon ken lystää... Minun jankkaus loppui nyt :).

[QUOTE="Minä";23033461]Kyllä hyytis vain on ihan todellinen henkilö ja jutut on tosia. Aiemmin jo mainitsin että tiedän kolaripaikan ja näin toisen autoistakin. Ja tiedän tyypin nikin takana. Aika loukkaavaa minusta tuollainen teksti mitä kirjoitit.[/QUOTE]

Ei kai tuo teksti Hyytistä feikiksi väittänyt. Ja totesin vain, että hänestä tulee mieleen pari hieman epävakaammalla mielikuvituksella varustettua ihmistä. En väittänyt, että Hyytis moinen olisi... Ja ihan vinkiksi: ei kai sun kannata toisten puolesta ruveta loukkaantumaan.

Kuka muistaa tapaus Blumen? Olihan hänetkin irl tuntevia tällä palstalla...

[QUOTE="Joo";23033454]Ekalla sivulla vastasit kahteen asiaa koskevaan, sen jälkeen sulla taitaa olla 7-8 viestiä provajille eikä yhtään asiasta keskustelleille. Se on ihan ok jos haluat jankuttaa, mutta jos haluaisit että joku haluisi vielä tästä asiasta tässä ketjussa keskustella, niin antaisit olla noiden jankuttajien kanssa.

Miks sulla oli muakin kohtaan tarve hyökätä?[/QUOTE]

Ai hyökkäsinkö. Ehkäpä syynä on se että vuosien varrella mulle on tullu tietty varaus harmaita kohtaan. Sain itse asiaan jo hyviä vinkkejä ja aiemmin vastasinki että oottelen ja annan miehelle aikaa. Olen lukenu jokaisen viestin mut pitäskö minun niihin kaikkiin itse asiaan kantaaottaviin viesteihin vastata samallalailla?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä