K
Kepsis
Vieras
Taman minakin haluaisin kuulla. Suoraan sanottuna en usko tarinaasi ellet tata voi kertoa.
suksi jo kuuseen idiootti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taman minakin haluaisin kuulla. Suoraan sanottuna en usko tarinaasi ellet tata voi kertoa.
Onhan miehesi voinnut ajella ihan missapain vain, ei valttamatta teidan kodin lahella. Joten kerro pois vaan, jotta tarinastasi tulisi edes vahan enemman uskottava.
Voi kuule, en miekkään tiä kaikkia Tornion peltikolareita.Tiiät varmaan mikä myrsky viikonloppuna oli ja ajokeli sen mukanen.
Sen kummemmin en paikkaa kerro koska en taho alkaa tarkasti täällä infoaan missä päin asun.
Siis joo en minä sillä mutta olen töissä sellaisessa että hyvin tulee tietoon kaikki kolarit ja onnettomuudet missä tarvitaan virka valtaa yms paikalla tornio/pello/keminmaa/haaparanta ja yhteistyö ruotsin puolelle haaparantaan.
suksi jo kuuseen idiootti.
Siis joo en minä sillä mutta olen töissä sellaisessa että hyvin tulee tietoon kaikki kolarit ja onnettomuudet missä tarvitaan virka valtaa yms paikalla tornio/pello/keminmaa/haaparanta ja yhteistyö ruotsin puolelle haaparantaan.
Sinua uskonkin. En halua olla ilkea, mutta nyt menee jo liian pitkalle nama hyytiksen jutut. En todellakaan usko sanaakaan.
Sinua uskonkin. En halua olla ilkea, mutta nyt menee jo liian pitkalle nama hyytiksen jutut. En todellakaan usko sanaakaan.
Tälläkö yrität saaha minut kertoon tarkempia tietoja? Ihan tosi, alkaa mennä taas vähän liian pitkälle...
Siis mitä uskot?
Kuulun myös tornion riistayhdistykseen tiedon välitykseen ja meille ainakaan ole tullut hirvestä mitään ilmoitusta tällä alueella.
tulee yleensä jos pitää jäljittää,onko kuollut eli poliisia auttaa lihan siistimisessä ja sitä rataa,samalla hoidan tornion ja pikkupaikkojen tiedon siirtoa virkavalta asioissa.
Idiootiksi kutsuisin ennemminkin ihmista joka uskoo nama kaikki jutut jotka toistuvat lahes paivittain. Ihan sama toki minulle jos uskot tamankin jutun.
Siis mitä uskot?
Kuulun myös tornion riistayhdistykseen tiedon välitykseen ja meille ainakaan ole tullut hirvestä mitään ilmoitusta tällä alueella.
tulee yleensä jos pitää jäljittää,onko kuollut eli poliisia auttaa lihan siistimisessä ja sitä rataa,samalla hoidan tornion ja pikkupaikkojen tiedon siirtoa virkavalta asioissa.
Mitä sillä on väliä missä kyseinen kolari sattui. Ja jos, et usko hyytiksen juttuihin, niin miksi ihmeessä vaivaudut edes ketjua avaamaan. Saati sitten kommentoimaan ja toistamaan itseäsi. Kantasi on tullut selväksi. Ja eihän sinun ole mikään pakko uskoa hyytiksen juttuihin. Mutta kannattaako sitten aikaansa tuhlata tässä ketjussa toistamalla itseään.
Miten jotkut kehtaa syytellä täällä ketään valehtelusta? Tämä on yleinen keskustelupalsta, ihmisillä on ongelmia, joskus ne vaan sattuu samoihin aikoihin. Mitä se ketään liikuttaa jos joku kirjoittaa jotain... siis ainahan voi jättää lukematta.
Siis mitä enhän minä kysynyt kuin missä kolari oli kun meille ole mitään tietoa tullut :O
elä nyt herranjumala itseesi ota.
asiasta oletan kuitenkin tulleen poliisi asia kun vakuutus pitää hoitaa.
En aiokaan tuhlata enaa aikaani lukemalla naita, en jaksa lukea satuja. Ensin ajattelin etta onpa tuolla hyytiksella kummallinen elama, nyt ajattelen vain etta taytyy olla aika kummallinen elama etta jaksaa paivittain/viikottain kehitella naita juttuja.
Ei muuta.
Täällä alkaa nykyään olemaan niin paljon harmaata kiusaustoimintaa että voipi olla että yksi sun toinen ottaa lähitulevaisuudessa mustista "vapaata palstasta" epämääräiseksi ajaksi, jotkut jopa lopullisesti.
Juu ja hirvikolarihan sattu just eilen, niinkö?Voi elämä mikä kyylä. Suksi jo suolle kusiainen.
Kuulehan, mie tiän viikonlopun aikana tapahtuneen neljä muutaki peltikolaria tällä alueella. Tiiätkö niistä? Onko sulla lupa täällä huudella näistä asioista yleensäkkään?