En tiä antaisinko olla vai mitenkä tämän nyt sais hoijettua...

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi kuule, en miekkään tiä kaikkia Tornion peltikolareita. :D Tiiät varmaan mikä myrsky viikonloppuna oli ja ajokeli sen mukanen.
Sen kummemmin en paikkaa kerro koska en taho alkaa tarkasti täällä infoaan missä päin asun.

Siis joo en minä sillä mutta olen töissä sellaisessa että hyvin tulee tietoon kaikki kolarit ja onnettomuudet missä tarvitaan virka valtaa yms paikalla tornio/pello/keminmaa/haaparanta ja yhteistyö ruotsin puolelle haaparantaan.

Siis joo en minä sillä mutta olen töissä sellaisessa että hyvin tulee tietoon kaikki kolarit ja onnettomuudet missä tarvitaan virka valtaa yms paikalla tornio/pello/keminmaa/haaparanta ja yhteistyö ruotsin puolelle haaparantaan.

Sinua uskonkin :D. En halua olla ilkea, mutta nyt menee jo liian pitkalle nama hyytiksen jutut. En todellakaan usko sanaakaan.

Tälläkö yrität saaha minut kertoon tarkempia tietoja? Ihan tosi, alkaa mennä taas vähän liian pitkälle...

Sinua uskonkin :D. En halua olla ilkea, mutta nyt menee jo liian pitkalle nama hyytiksen jutut. En todellakaan usko sanaakaan.

Siis mitä uskot?
Kuulun myös tornion riistayhdistykseen tiedon välitykseen ja meille ainakaan ole tullut hirvestä mitään ilmoitusta tällä alueella.
tulee yleensä jos pitää jäljittää,onko kuollut eli poliisia auttaa lihan siistimisessä ja sitä rataa,samalla hoidan tornion ja pikkupaikkojen tiedon siirtoa virkavalta asioissa.

Todennäköisesti miestä vaan vituttaa lunastukseen mennyt auto, siksi on hiljainen. Ja ehkä pikkuhiljaa ärsyttää myös se sun painostus että meidän pitää puhuapuhuapuhuapuhuapuhua, sulla on nyt trauma, sun pitää purkaa se, mä oon tässä lähellä ja me puhutaanpuhutaanpuhutaan sun traumasta.

Entäs jos miehellä ei ole mitään traumaa, mitään ihmeempää ei sattunut, henkilövahinkoja ei tullut ja peltiä saa rahalla uusia, vakuutus maksaa? Mistä hänen sillon pitäis sulle ja vieläpä sun terapeutille avautua?

Mitä sillä on väliä missä kyseinen kolari sattui. Ja jos, et usko hyytiksen juttuihin, niin miksi ihmeessä vaivaudut edes ketjua avaamaan. Saati sitten kommentoimaan ja toistamaan itseäsi. Kantasi on tullut selväksi. Ja eihän sinun ole mikään pakko uskoa hyytiksen juttuihin :). Mutta kannattaako sitten aikaansa tuhlata tässä ketjussa toistamalla itseään.

No voi hyvä ihme, sitte et usko! Mitä sitä jankuttaan, kyllä se tuli jo selväksi. Ja tälle arvon kysymysmerkille on aivan yks ja sama, mie en nimittäin usko pätkääkään sen juttuihin. Jos se puhuis totta, se ei tuommosia kirjottelis. Mie en ymmärrä miks kiusaatte itteänne lukemalla minun alotuksia jos olen niin jumalauta feikki ja ties mitä.

Siis mitä uskot?
Kuulun myös tornion riistayhdistykseen tiedon välitykseen ja meille ainakaan ole tullut hirvestä mitään ilmoitusta tällä alueella.
tulee yleensä jos pitää jäljittää,onko kuollut eli poliisia auttaa lihan siistimisessä ja sitä rataa,samalla hoidan tornion ja pikkupaikkojen tiedon siirtoa virkavalta asioissa.

Siis uskon etta puhut totta. Eli mitaan kolaria ei silla alueella ole edes tapahtunut.

Miten jotkut kehtaa syytellä täällä ketään valehtelusta? Tämä on yleinen keskustelupalsta, ihmisillä on ongelmia, joskus ne vaan sattuu samoihin aikoihin. Mitä se ketään liikuttaa jos joku kirjoittaa jotain... siis ainahan voi jättää lukematta.

Idiootiksi kutsuisin ennemminkin ihmista joka uskoo nama kaikki jutut jotka toistuvat lahes paivittain. Ihan sama toki minulle jos uskot tamankin jutun.

Ei se minulta olisi mitenkään pois joku olisi näin sairas että keksii tuollaista. Ja en ole vielä nähnyt mitään tältä ihmiseltä joka ei mitenkään päin voisi olla totta, joten mielummin olen osaa ottavainen kuin tuollainen veemäinen harmaa.

Siis mitä uskot?

Juu ja hirvikolarihan sattu just eilen, niinkö? :D Voi elämä mikä kyylä. Suksi jo suolle kusiainen.

Mitä sillä on väliä missä kyseinen kolari sattui. Ja jos, et usko hyytiksen juttuihin, niin miksi ihmeessä vaivaudut edes ketjua avaamaan. Saati sitten kommentoimaan ja toistamaan itseäsi. Kantasi on tullut selväksi. Ja eihän sinun ole mikään pakko uskoa hyytiksen juttuihin :). Mutta kannattaako sitten aikaansa tuhlata tässä ketjussa toistamalla itseään.

En aiokaan tuhlata enaa aikaani lukemalla naita, en jaksa lukea satuja :). Ensin ajattelin etta onpa tuolla hyytiksella kummallinen elama, nyt ajattelen vain etta taytyy olla aika kummallinen elama etta jaksaa paivittain/viikottain kehitella naita juttuja.

Ei muuta.

Miten jotkut kehtaa syytellä täällä ketään valehtelusta? Tämä on yleinen keskustelupalsta, ihmisillä on ongelmia, joskus ne vaan sattuu samoihin aikoihin. Mitä se ketään liikuttaa jos joku kirjoittaa jotain... siis ainahan voi jättää lukematta.

Täällä alkaa nykyään olemaan niin paljon harmaata kiusaustoimintaa että voipi olla että yksi sun toinen ottaa lähitulevaisuudessa mustista "vapaata palstasta" epämääräiseksi ajaksi, jotkut jopa lopullisesti.

Siis mitä enhän minä kysynyt kuin missä kolari oli kun meille ole mitään tietoa tullut :O
elä nyt herranjumala itseesi ota.
asiasta oletan kuitenkin tulleen poliisi asia kun vakuutus pitää hoitaa.

Kuulehan, mie tiän viikonlopun aikana tapahtuneen neljä muutaki peltikolaria tällä alueella. Tiiätkö niistä? Onko sulla lupa täällä huudella näistä asioista yleensäkkään?

Itse ajoin pari vuotta kolarin jossa meinasin tappaa sivullisen jalankulkijan, kyse oli siis sekunneista ettei niin käynyt. Pari päivää onnettomuuden jälkeen olin kuin sumussa, annoin ymmärtää kaikille et ei tässä mitään, mutta oikeasti olin sisältäni ihan rikki. En koskaan puhunut asiasta kenenkään kanssa ja tämä onnettomuus vaivaa vieläkin minua paljon. Usein itken ja muistelen tapahtumia ja mietin mitä kaikkea olisi voinut käydä jne. Myös minun henkeni oli siinä vaarassa ja pienestä kaikki oli kiinni, mutta lopulta siis vahinkoja tuli vain autoon. Neuvoni on, että "pakotat" miehesi soittamaan terveyskeskukseen ja hankkimaan itselleen keskusteluapua niin pääsette asian yli eikä se jää vainoamaan teitä niin kuin minua on jäänyt ja edelleenkään kukaan ulkopuolinen ei tiedä, että se minua vainoaa...:(

Juu ja hirvikolarihan sattu just eilen, niinkö? :D Voi elämä mikä kyylä. Suksi jo suolle kusiainen.

No on sulla kanssa ihme ongelma,ei tällä viikolla yhtään hirviosumaa eli siis tänään, pudasjärvellä hirvikolareita viimeviikolla,pellossa läheltäpiti tilanne tarkistettu,ylitorniolla kaurisosuma ja lopetettu.ja yksi hirven naaraan jäljitys tornio haavoittunut osuessa pakettiauton nokan etukulmaan.siinä ne mutta sun miehen onnettomuudesta sitten on varmaan yli viikko.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä