oon menossa ottaan silikonit ja nyt jännittää.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
anteeksi etukäteen, ei ole tarkoitus iloanne vähätellä, varmasti on ihmisiä joille tämänkaltainen asia on iso juttu ja kohentaa elämää oleellisesti ja on tarve tälläiselle oikeasti, pikkujuttuun vaan takertuisin, silikonit ei ikinä ole "luonnolliset".

ne voi olla sopivat joillekkin, nätit jopa, kiihottavatkin joidenkin mielestä, mutta luonnolliset ne ei ole ikinä.

onnea uusien pallukoiden kanssa :)

Minkäslaiset lollot meinasti ottaa? Olethan tietoinen komplikaatioista ja tulevista uusintaleikkauksista, sitten vuosien päästä? Silikonitkaan eivät ole ikuiset.

no joo,kattelin just kuvia henna kurhisesta ja siitä joka oli bb:ssä...aivan järkyttävän rumat. Totesin että nää mun luomut on kauniit ja ne on mun omat tissit,joita en saisi koskaan takasin jos leikkuuttasin. Nousi omat rinnat arvoon arvaamattomaan kun netistä selasin silareita. Rumia ja kapseloitumisen riski liian suuri.
Olen päättänyt hyväksyä itseni ja oman persoonallisuuteni. Mua hieman harmitti kun raskaus muutti rintoja. Ikää 25 ja olen taas alkanut pitää rinnnoistani ja mieskin pitää,joten silarihaavet bye bye!

suosittelen miettimään miksi haluaa sellaset kumit rintoihinsa? Mikä on rintojen tarkoitus?

anteeksi etukäteen, ei ole tarkoitus iloanne vähätellä, varmasti on ihmisiä joille tämänkaltainen asia on iso juttu ja kohentaa elämää oleellisesti ja on tarve tälläiselle oikeasti, pikkujuttuun vaan takertuisin, silikonit ei ikinä ole "luonnolliset".

ne voi olla sopivat joillekkin, nätit jopa, kiihottavatkin joidenkin mielestä, mutta luonnolliset ne ei ole ikinä.

onnea uusien pallukoiden kanssa :)

Ooksä Kepsuli suuttunu mulle jostain? :( :(

Minkäslaiset lollot meinasti ottaa? Olethan tietoinen komplikaatioista ja tulevista uusintaleikkauksista, sitten vuosien päästä? Silikonitkaan eivät ole ikuiset.
Jotenkin odotinkin, että jo ensimmäisen viiden viestin joukossa olisi "tiesithän sitä ja tätä ikävää tästäkin" -märinää, sen sijaan että osaisi ottaa osaa toisen iloon.

Aloittajalle: Onneksi olkoon :)

http://www.iltalehti.fi/mieli/200708106445816_md.shtml

Tuon takia mua mietityttää ne, jotka menevät ottamaan silikonit. Mutta en mä niitä muuten "tuomitse", itte tykkään luomuista enemmän, oli millaiset vaan :) Isot, pienet, riippuvat, terhakat. Kaikki käy :)
Mutta mä olenkin lesbo, miehet voi olla vaativampia. Mun mielestä naiseus tai naisellisuus ei ole rinnoista kiinni.

http://www.iltalehti.fi/mieli/200708106445816_md.shtml

Tuon takia mua mietityttää ne, jotka menevät ottamaan silikonit. Mutta en mä niitä muuten "tuomitse", itte tykkään luomuista enemmän, oli millaiset vaan :) Isot, pienet, riippuvat, terhakat. Kaikki käy :)
Mutta mä olenkin lesbo, miehet voi olla vaativampia. Mun mielestä naiseus tai naisellisuus ei ole rinnoista kiinni.

Ei se ole rinnoista kiinni, persoonaa ei voi korjata millään implantilla.

Tuo juttu tosissaan herätti ajatuksen minulla siitä että josko merkittävä osa (se kuinka paljon , en osaa sanoa, mutuilua siis...) implantit ottavista kärsii huonosta itsetunnosta, ja se sitten ilmenee ennemmin tai myöhemmin MT-oireina kun huomaa että ne implantit ei parantanutkaan sitä henkistä oloa.

Arvaus vain, mistäpä minä tiedän.

Ei se ole rinnoista kiinni, persoonaa ei voi korjata millään implantilla.

Tuo juttu tosissaan herätti ajatuksen minulla siitä että josko merkittävä osa (se kuinka paljon , en osaa sanoa, mutuilua siis...) implantit ottavista kärsii huonosta itsetunnosta, ja se sitten ilmenee ennemmin tai myöhemmin MT-oireina kun huomaa että ne implantit ei parantanutkaan sitä henkistä oloa.

Arvaus vain, mistäpä minä tiedän.

menen tuohon koska haluan tietää minkälaista on "omistaa" rinnat. en halua suuria, semmoset sopivat, hankala määritelmä. ennmin haluaisin sen oman rasvansiirron. mutta katsotaan mitä lääkäri sanoo :)

Yhteistyössä