kuinka helposti teidän puolisot lähtee elokuviin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
me ollaan oltu kuutisen vuotta yhdessä ja väkisin olen miehen raahannut 2 kertaa elokuviin. kyllä se sit ihan tykkää, mut se lähteminen on niin hemmetin vaikeeta. ja mä tykkäisin kamalasti käydä. oonkin sitten käyny viimeiset 3 elokuvaa katsomassa kavereiden kanssa, mutta haluaisin käydä mun miehen kanssa...
monesti on kyllä ollut tilanteita, et siel ei ole mennyt mitään miestä kiinnostavaa kun on niin "ronkeli" noiden leffojen suhteen, mutta nytkin varmaan sen puoli vuotta puhunut et vois mennä katsomaan vareksen, napapiirin sankarit, veijarit, harjunpää ja pahan pappi.. ja kuitenkaan ei olla menty. ja joka viikko varmaan olen ehdottanut. vittu et voi olla vaikeeta lähteä mun kanssa elokuviin. lätkäpeliin se mua kyllä kysyi vaikka tietää ettei mua tasan kiinnosta. ja kieltäydyin siksi, että olen miehen kanssa käynyt MIEHEN MIELIKSI katsomassa varmaan 10 peliä ja se ei voi lähtee mun kans leffaan mun mieliksi! mua ärsyttää ihan kamalasti.

Mä en käy oikeastaan ikinä elokuvissa, enkä muutenkaan kato kotonakaan kun harvoja elokuvia. En oo käynyt mun miehen kanssa varmaan kuuteen vuoteen leffassa. Menköön yksin tai kavereiden kanssa. Leffat ovat tylsiä eikä mua kiinnosta yhtään, en halua laittaa rahaa moiseen.

höh :/ harmillista. mun mies lähtee yleensä mihin vaan ku pyydän ja se on kyllä ihanaa. exä ku ei taas suostunu IKINÄ lähtee mun kans MIHINKÄÄN. eipä toista voi kai pakottaa, koittaa vaan selittää kuinka ihanaa ois mennä yhdessä ja kuinka tärkeetä se ois sulle..

Meillä mies käy elokuvissa yksin. Minä en käy elokuvissa ollenkaan. Minä en kestä niitä ja sitä kuvan, tiedon ja muun tulvaa, joka tunkee verkkokalvoille ja jonka käsittelyn aikataulua en pysty itse määräämään.

Voin katsoa kotona elokuvia koska silloin voin lähteä sohvalta milloin huvittaa hetkeksi muualle.

[QUOTE="Piika-äiti";22971359]Meillä mies käy elokuvissa yksin. Minä en käy elokuvissa ollenkaan. Minä en kestä niitä ja sitä kuvan, tiedon ja muun tulvaa, joka tunkee verkkokalvoille ja jonka käsittelyn aikataulua en pysty itse määräämään.

Voin katsoa kotona elokuvia koska silloin voin lähteä sohvalta milloin huvittaa hetkeksi muualle.[/QUOTE]

ja jonkun tollasen mä vielä ymmärrän, mutta kun kyse ei ole mistään tuollaisesta vana lähtemisen vaikeudesta joka alkaa tuntua pikkuhiljaa siltä et se lähteminen yhtään mihinkään koskee vaan niitä kertoja kun pitäis MUN kanssa lähteä.
joo, mä ehkä nyt ylireagoin kun oon niin väsyny ja pahalla päällä, mutta juuri nyt niin turha olo et tekis mieli ottaa joku megafoni ja huutaa miehen korvaan että ei mun kanssa pakko ole olla eikä tehdä mitään.

no ei lähe kirveelläkään! Mä tykkäisin käydä mut en yksin. me ollaan oltu yhdessä n 6 vuotta ja kerran olikohan synttäreitteni kunniaks sain miehen lähtee kattoo 3D leffaa mut siitähän seuras vaan valitusta kuinka tyhmää se on. käydä leffassa.
tän 6 vuoden aikana oon kerran käyny parin mun kaverin kanssa ja oli tosi hauskaa! mut niistäki toinen asuu 1000km päässä

mä oon oikeesti miettinyt, et musta on tärkeää TOISINAAN tehdä toisen mieliksi juttuja, kuten esim.just toi lätkäpeli vs.elokuvat. mieskin alkuun kävi mun kans leffassa ja kerran teatterissa ja sit se on oikeesti mennyt siihen, että se ei enää tee mitään siksi et se olis musta ihanaa tai kivaa. ja minä teen asioita vaikken niin tykkäis, mut ihan kun mies tykkää ja tiedän et se ilahtuu. mitä jos mäkin lopetan? erohan siitä tulee. tarvii pitää pikku palaveri tänään, tuntuu et mä teen yksin töitä tän suhteen eteen ja mies vaan on.

No mä en tajua miks pitää yrittää toinen raahata väkisin semmoseen mihin se ei haluais lähteä. Onko sitten mukavaa olla siellä sen murjottavan puolison kanssa?

Mä en oikeasti jaksais varmaan seurustella edes sellaisen kanssa joka pakottais mut johonkin leffaan! Kiitos ihan mitä tahansa muuta mutta ei leffaan. Siellä on ihan ylitylsää.

No mä en tajua miks pitää yrittää toinen raahata väkisin semmoseen mihin se ei haluais lähteä. Onko sitten mukavaa olla siellä sen murjottavan puolison kanssa?
Mä en oikeasti jaksais varmaan seurustella edes sellaisen kanssa joka pakottais mut johonkin leffaan! Kiitos ihan mitä tahansa muuta mutta ei leffaan. Siellä on ihan ylitylsää.

totta. tulee itelleki vaa huono olo.

Onhan se parisuhde kompromissien kenttä muissakin asioissa....olis kai kohtuullista välillä lähteä ap:n mieliksi leffaan jos hänkin käy lätkämatseissa vaikkei niin kiinnostaisi.

Onneksi mulla on mies jonka kanssa kiinnostuksen kohteet on suht samanlaiset. Leffoista tykätään kovasti, yhteiskiinnostavat katsotaan yhdessä, naisten/ miesten ryminäleffat yksin tai kavereiden kanssa. Olen ollut lätkämatsissakin, vaikkei se mua kiinnostakaan, ihan vaan siippani mieliksi.

teatteriin jähtee mielellään, mutta elokuvat eivät niin kiinnosta. jos siis saamme laspenvahdin, menemme ennemmin konserttiin tai teatteriin, ne kiinnostavat molempia.

Me ollaan miehen kanssa käyty 9 vuoden aikana tasan 2 kertaa ja toisella kerralla mun veli oli mukana. Hankalaa on yrittää houkutella mukaan. Sanoo että kotona on parempi kattoa.

Meillä mies lähtee mielellään elokuviin, jos vain tulee tarpeeksi "miehekästä". Eilen viimeksi käytiin katsomassa Vares. Mitään romanttisia komedioita on turha ehdottaakaan, onneksi en itsekään niistä hirveästi tykkää.

Mutta se, mikä minua ihmetyttää, on miehen tarve ottaa joka kerta popparia ja vissyä elokuviin. Ilman ei voi olla eikä yksinkään ole kiva syödä, joten siinä me syödä pupelletaan niitä vierekkäin. Paikat yritän valkata siten, ettei ole muita ympärillä.

Kyllä meillä herkästi lähdetään leffaan. Ennen tuota pientä käytiin lasten kanssa kerran viikossa leffassa (jos meni jotain sellaista mitä voi nuorempikin katsoa). Välillä kiinnostukset meni niin, että mies meni pojan kanssa ja minä tytön kanssa tai päinvastoin. Yhdessä käytiin myös paljon.

Yhteistyössä