vittu mä en vaa jaksa tätä eläää enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mies ei saa mitään pihahommia aikseks kotona ei tee mitään koti hommia yms!
mun pitäs hoitaa täällä kolme alle 4.5vuotiasta kaikki koti työt ku mies on töissä! nurmikon leikkuusta ja muista pihahommista puhumattaakaan ja olen itse 35rv ni siinähän on mulla voimia hoitaa kaikki yksin nurmikkoa ei ole leiattu meillä herraties koska ku ukolla ei ole kuulemma aikaa!
nyt on sitte lauantaina lähössä kavereiden kanssa uos ja mua vituttaa ku ite olen pyytäny et lähetts joskus syömään tai elokuviin ni ei ole aikaa tai rahaa mut kyllä sitä aikaa ja rahaa sillon löytyy ku kaverit pyytää!
suostuhan se lähtee mun kanssa syömään tos kuukauden päästä (arvaatte varmaan nappaako lähteä joko ihan viimisillään ku supistaa taikka nyytti kainalossa johki ravintolaa syömää....josta ukko meinaa lähteä jatkamaan iltaa baariin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mun pitäs hoitaa täällä kolme alle 4.5vuotiasta kaikki koti työt ku mies on töissä! nurmikon leikkuusta ja muista pihahommista puhumattaakaan ja olen itse 35rv ni siinähän on mulla voimia hoitaa kaikki yksin nurmikkoa ei ole leiattu meillä herraties koska ku ukolla ei ole kuulemma aikaa!
nyt on sitte lauantaina lähössä kavereiden kanssa uos ja mua vituttaa ku ite olen pyytäny et lähetts joskus syömään tai elokuviin ni ei ole aikaa tai rahaa mut kyllä sitä aikaa ja rahaa sillon löytyy ku kaverit pyytää!
suostuhan se lähtee mun kanssa syömään tos kuukauden päästä (arvaatte varmaan nappaako lähteä joko ihan viimisillään ku supistaa taikka nyytti kainalossa johki ravintolaa syömää....josta ukko meinaa lähteä jatkamaan iltaa baariin!

Anna nurmikon kasvaa:)

Anna nurmikon kasvaa ja olla pihan muutenkin luonnontilassa. Nyt voit olla hetken välittämättä. Jos mies sanoo siitä niin kuittaat vaan että kattellaan ens keväänä sit, jos on aikaa.

Ja sit musta tuntuu että miehes pitäs jo alkaa kasvaan aikuiseksi ja ottaan vastuu tekemisistään, tässä tapauksessa sinusta ja lapsista. Juttelepa miehen kavereiden kanssa hiukan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tällaisen luettuaan alkaa oma sukupuoli hävettää... Sitä kun itse kuvittelee, että kaikkien kotitöiden kaatuminen naisen päälle on ollut jotenkin edellisen sukupolven juttuja, mutta kyllä näitä aikuisuuteen kykenemättömiä miehiä on ilmeisesti sitten vieläkin. Voiko sen miehen kanssa keskustella asiasta, vai onko se kaiken muun lisäksi vielä mykkäkin?

eipä ton ukon kanssa voi mistään jutella mä olen jo alanu harkitsee eroa!
kuulostaa varmaan yli reagoinnilta mut välillä tuntuu et selviän yksin helpommalla ku ton äijän kanssa!
mä en vaa jaksa enää raivota asioista jotka on mulle itsestään selviä asioita...auton lamppua on kohta vaihdettu 3kk mutta ku ei miestä kiinnosta ni ei väkisin! mä en sillä autolla aja periaattestakaan!

Kuulostaa niin järjettömän tutulta että! Voimia vaan kovasti toivotan, muuta en tiedä. Itse luovutin...jätin asioita tekemättä (tietenkin hoidin pakolliset eli lasten perushuollon, mutta muut jätin) ja tekemättä ne olikin niin kauan, kunnes jostain sain voimia niiden tekemiseen. Pelottavaa tuollainen välinpitämättömyys toisen käytöstä kohtaa - erota ei kuitenkaan haluaisi, mutta. Näin tässä mennään..ei voi pakottaa toista vastuunottoon, eikä opettakaan. Meillä hetkeksi silmät aukesi, kun jouduin olemaan synnärillä kauan ja mies joutui sillä aikaa porukkaa ja huushollia pyörittämään, mutta nopeastipa se unohtui...

Näkyy kaverit ym olla tärkeimpiä kuin perhe.Semmoisella ukolla näy olevan mitään virkaa.Eikö se mies muuta osaa ajatella kuin omia menojaan ja perhelisäystäkin tulossa.Kiellät ihan ukon menot juuri just.Älä anna periksi.Pistäse leikkaa se nurmikko.Sun pitää ihan totta alkaa pistää ojennukseen tuo ukko.Et kohta jaksa enään mitään.

Yhteistyössä