P
"pipari"
Vieras
Siis mitä? Mulla on tulos vielä 5 harjoottelua ja joka hemmetin paikkaan vissiin pitääs palstamammojen mieliksi varata vaatteet mua varten.
Voitko ihan oikeasti kertoa, mihin ne sinun rahasi menevät?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mitä? Mulla on tulos vielä 5 harjoottelua ja joka hemmetin paikkaan vissiin pitääs palstamammojen mieliksi varata vaatteet mua varten.
No sä pätevä ihminen sitten kerrot mulle mistä mä löydän sopivan käytetyn puvun.
No sitä mä olen tässä moneen kertaan yrittänyt kysyä, että kuinka monta harjoittelua ja missä yksiköissä? Onko näistä harjoitteluista tosiaankin jokainen sellainen, että ne tapahtuu jossain pienellä paikkakunnalla, pienessä yksikössä, jossa suojapukua on käytettävä ja jossa ei sun kokoasi ole?
Siis miksi hemmetissä mulla tämä paikkakunta vaihtuus?????????????? Mä teen harjootellut sillä paikkakunnalla missä mä asun. Korkeintaan yksi noista harjootteluusta tulee olemaan sellaanen missä ei tarvita hoitajan vaatteita ja se on kotihoito silloon kyseessä. Muut harjoottelut teen kyllä sellaasis paikoos, että hoitajan vaatteet pitää olla. Ja kyllä ne on eri paikkoja, että pitääkö mun tosiaan vaatia joka vitun paikkaan mulle vaatteet????
Siis miksi hemmetissä mulla tämä paikkakunta vaihtuus?????????????? Mä teen harjootellut sillä paikkakunnalla missä mä asun. Korkeintaan yksi noista harjootteluusta tulee olemaan sellaanen missä ei tarvita hoitajan vaatteita ja se on kotihoito silloon kyseessä. Muut harjoottelut teen kyllä sellaasis paikoos, että hoitajan vaatteet pitää olla. Ja kyllä ne on eri paikkoja, että pitääkö mun tosiaan vaatia joka vitun paikkaan mulle vaatteet????
Siis miksi hemmetissä mulla tämä paikkakunta vaihtuus?????????????? Mä teen harjootellut sillä paikkakunnalla missä mä asun. Korkeintaan yksi noista harjootteluusta tulee olemaan sellaanen missä ei tarvita hoitajan vaatteita ja se on kotihoito silloon kyseessä. Muut harjoottelut teen kyllä sellaasis paikoos, että hoitajan vaatteet pitää olla. Ja kyllä ne on eri paikkoja, että pitääkö mun tosiaan vaatia joka vitun paikkaan mulle vaatteet????
Kumma jos ei mistään harjoittelupaikasta löydy niin isoja vaatteita että ne sulle mahtuis. Mä oon ollut tosi monessa työpaikassa ja harjoittelupaikassa missä on myös todella isokokoisia hoitajia ollut, ja kaikille on kyllä vaatteet löytynyt! Mistä sä voit edes tietää ettei niissä tulevissa harjoittelupaikoissa ole sun kokoiselles asua?
Voitko ihan oikiasti kertoa miksi mun pitääs tuollaanen kertoa? No kerrotaan nyt sen verran, että mulla menee joka kuukausi lainanlyhennykseen 51 euroa. Nyt maksoon likan koulukuvia yli 70 euron edestä ja ihan omasta pussista.
Nyt maksoon likan koulukuvia yli 70 euron edestä ja ihan omasta pussista.
Siis miksi hemmetissä mulla tämä paikkakunta vaihtuus?????????????? Mä teen harjootellut sillä paikkakunnalla missä mä asun. Korkeintaan yksi noista harjootteluusta tulee olemaan sellaanen missä ei tarvita hoitajan vaatteita ja se on kotihoito silloon kyseessä. Muut harjoottelut teen kyllä sellaasis paikoos, että hoitajan vaatteet pitää olla. Ja kyllä ne on eri paikkoja, että pitääkö mun tosiaan vaatia joka vitun paikkaan mulle vaatteet????
Siis miksi hemmetissä mulla tämä paikkakunta vaihtuus?????????????? Mä teen harjootellut sillä paikkakunnalla missä mä asun. Korkeintaan yksi noista harjootteluusta tulee olemaan sellaanen missä ei tarvita hoitajan vaatteita ja se on kotihoito silloon kyseessä. Muut harjoottelut teen kyllä sellaasis paikoos, että hoitajan vaatteet pitää olla. Ja kyllä ne on eri paikkoja, että pitääkö mun tosiaan vaatia joka vitun paikkaan mulle vaatteet????
Voitko ihan oikiasti kertoa miksi mun pitääs tuollaanen kertoa? No kerrotaan nyt sen verran, että mulla menee joka kuukausi lainanlyhennykseen 51 euroa. Nyt maksoon likan koulukuvia yli 70 euron edestä ja ihan omasta pussista.
Voitko ihan oikiasti kertoa miksi mun pitääs tuollaanen kertoa? No kerrotaan nyt sen verran, että mulla menee joka kuukausi lainanlyhennykseen 51 euroa. Nyt maksoon likan koulukuvia yli 70 euron edestä ja ihan omasta pussista.