M
Meilläkin viihtyi
Vieras
Meidänkin viihtyi 1-2 v todella hyvin. Täytyy myöntää, että tunsin pahaa oloa hoidossa olosta, ja mietin, miksi ihmeessä pieni ei kaivannut minua. Uskoisin kuitenkin, että hänellä oli niin hyvä perusturvallisuuden tunne, koska häntä ei kukaan omien vanhempien lisäksi koskaan hoitanut ennen tuota päiväkotia. Lisäksi totutin hänet sinne erittäin hiljalleen, viikon olin mukana, toisella viikolla aloin ihan 15 min jättämisestä totuttamaan, ja muutaman ekan kuukauden hoitopäivät oli muutenkin vain 3 tuntia. Olin silloin opiskelija niin oli mahdollisuus tällaiseen.
2-vuotiaana tämä sama tyttö vaihtoi päiväkotia, ja vaikka taas totutin hänet hiljalleen sinne, silti ei viihtynyt siellä niin hyvin. Onneksi sain hänet sitten kotiin kanssani kun kakkonen syntyi, tuntui olevan kovasti äidinkaipuinen elämänvaihe tuo 2-3 v.
Kakkosen mennessä päiväkotiin joudun menemään suoraan töihin eikä mahdollisuutta noin lyhyisiin päiviin ole, siksi olen tällä kertaa kauemmin kotona.
2-vuotiaana tämä sama tyttö vaihtoi päiväkotia, ja vaikka taas totutin hänet hiljalleen sinne, silti ei viihtynyt siellä niin hyvin. Onneksi sain hänet sitten kotiin kanssani kun kakkonen syntyi, tuntui olevan kovasti äidinkaipuinen elämänvaihe tuo 2-3 v.
Kakkosen mennessä päiväkotiin joudun menemään suoraan töihin eikä mahdollisuutta noin lyhyisiin päiviin ole, siksi olen tällä kertaa kauemmin kotona.