[QUOTE="Vieras";22913688]On se se sama. Olen joskus itsekin kuullut tuon PÖÖn
Hän on oppinut sen sanomaan. Mitään oikeita sanoja ei ole. Eli jos sanot että hän huutelee niin se on vain jotain mölinää. Näen häntä ehkä kerran parissa viikossa, Sellossa käyn päivittäin ja näistä kerroista kun hänet näen hän suurimmaksi osaksi on ollut täysin hiljaa, seisoskelee siinä Prisman ja Cittarin ovien ulkopuolella, kauppakeskukseen hänellä varmaan porttikielto. Ja edelleen, ei ole agressiivinen. Jos näet, että hän huitoo niin se on hänen ainoa ilmaisukeino, olen häntä siis tosiaan nähnyt jo silloin kun hän asui joskus Viherlaaksossa. Olen ihmetellyt kun on vieläkin hengissä.
Mutta eipä täällä muita erikoisihmisiä sitten olekaan. Tuo kun kerroit, että joku pissasi sinne Alkon eteen niin en ole kyllä onneksi itse koskaan nähnyt mitään tuollaista, en edes humalassa olevia ihmisiä vaikka kyseessä on sentään Alko.
Kauppakeskukset on kauppakeskuksia, niissä ei kuitenkaan ihmiset asu. Alue on joka tapauksessa hyvä. Olen asunut täällä 10 vuotta, joten kokemuksesta puhun ja kotoisin olen yhdeltä Espoon parhaista alueista, joten tiedän täysin millaisia ovat hyvät asuinalueet ja muuallekin voisin muuttaa, mutta täällä on ollut meidän perheen hyvä asua.
Vielä sellaista, että jos olet nähnyt Sellossa humalaisia niin se ei tarkoita sitä, että niitä on täällä Etelä-Leppävaarassa muualla. Kauppakeskus nyt kuitenkin kerää palvelujensa takia kaikenlaisia ihmisiä.[/QUOTE]
En mä tarkoittanutkaan että koko alue kuhisisi häiriköitä, mutta pari tuttavaani sanoi että on ihan tuuripeliä millaiseen taloon muuttaa siinä Sellon puolella. Jotkut ihan rauhallisia ja joissakin häiriötä vuokralaisista. Mutta se englantilaisalue on aivan ihastuttava