Heips
ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA PINOKAMUT :vampire:
Kauheasti kasvanut tää pino sinä aikana kun oon ollu poissa!
(tässä asianyhteydessä pitkä pino ei kuitenkaan ole nyt mukava asia)
Oon tosiaan kurkkinut tänne viimeksi pitkälti ennen joulua ja tietoisesti ollut poissa enkä ole edes ajatellut koko asiaa omalta osaltani. Hyvin kyllä onnistuin (ihme sinänsä ympäröivästä vauvantuoksusta välittämättä), paria pientä hairahdusta lukuun ottamatta!
Ollut niin valtavan tapahtumarikas ja IHANA joulun ja uuden vuoden aika :heart: :heart: :heart:
Joulun sain viettää nuuhkien siskoni pientä parin viikon ikäistä nyyttiä, josta tuli kummilapsemme heti vuoden vaihteen jälkeen :heart:
Uuden vuoden (joka ON PAREMPI kuin aiemmat!!) aloitimme uudessa siviilisäädyssä rakkaani kanssa :heart: :heart: :heart:
Joten luulisin että NYT tärppää meilläkin
Luulin jo maanantaina että tämäkin kierto menee nyt ohi.
Ennen jouluahan mun menkat alko harmittavaisesti noin pari vrk liian myöhään, joten emme ehtineet ennen joulutaukoa.
Oli silloin puhetta lääkärin kanssa että seuraavat eivät sitten sais alkaa ennen tammikuun 4. kun tauko on vielä päällänsä ja ultraan olisi päästävä viimeistään kuudennen piston jälkeen jne...
Noh, ylläri pylläri, niinkuin jo ennen joulua sanoin että ihan taatusti kolmas päivä alkaa, eli vrk liian aikaisin, niin KAS KUMMAA!!!
Kolmannen päivän illan taituttua kohti loppua niin se rouva tulikin etuajassa!
Olin jo lyönyt hanskat tiskiin mut aattelin soittaa kuitenkin tänään hoitajalle ja ilmoittaa et siirtyy taas kk eteenpäin.
Mut hoitsu olikin sitä mieltä että alota vaan rauhassa pistelyt tänään!!!!
Menkat kun alkoivat vasta myöhään illalla niin voidaan katsoa että sittenkin 4. päivä olisi se alkamispäivä!
Pientä viilausta kuitenkin oli ennen kuin asia varmistui, koska jarruna käytettävässä orgalutranissa on toimitusvaikeuksia.
No piti eka varmistaa saatavuus (ja varasinkin ne jo siitä apteekista jossa oli, kun kaikissa ei ollut, vaikkei ole edes reseptiä vielä) jotta ei hoito keskeydy sitten vain lääkkeen saatamattomuuteen (onkohan tuo ees mikään sana
)
Joten tänään aloitetaan illalla Gonal-f:llä 225 IU/ilta 2.ICSI hoito.
Kontrolliultrat 11.1. ja 14.1.!
Jotenki hassu olo...kun oikeesti sillo joulukuun alus jo asennoiduin et vasta helmikuussa olis seuraava hoito!!!
Piti oikee varmistaa mieheltäkin aamulla ko se heräili, et alotetaanko nyt oikeesti vai ootetaanko se kuukausi taas viel...
Eli kovasti omaa napaani taas vaan kirjoittelin, mut kaikkia teitä kannusta kovasti missä vaiheessa olettekin :wave:
Mukavaa loppiaista ja tulevaa viikonloppua Teille