Nyt on niin paljon noita kuvaketjuja mutta mahtuisko yksi vielä mukaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nää on aina mun lempparit, silti, vaikka ostin myös Emut.
Nää nimittäin liukuu, koska pohja on nahkaa ja olen laittanut siihen mehiläisvahaa.

Nuo helmikirjailut olen itse lisännyt, mutta nuo on ihan tavalliset Shepherd-merkkiset aamutossut.

Nää on aina mun lempparit, silti, vaikka ostin myös Emut.
Nää nimittäin liukuu, koska pohja on nahkaa ja olen laittanut siihen mehiläisvahaa.

Nuo helmikirjailut olen itse lisännyt, mutta nuo on ihan tavalliset Shepherd-merkkiset aamutossut.

:heart: nää on parhaat

Tässä on kenkiäni, jotka pakkasin varastoon ja tuli siksi valokuvattua sattumalta, että muistaisin edes mitä varastossa on.

7269013.jpg

7269014.jpg

Pura Lopezin platform peep toe

7269015.jpg

Donna Karenin
7269016.jpg

7269017.jpg

Etualalla krokotiilinnahkaa

7269129.jpg

Pertti Palmrothin

7269130.jpg

Krokojäljitelmää tote-kassi ja kengät.

Viimeksi muokattu:
Jee mun lempiaihe!! :)
Otin nyt vaan niistä tärkeimmistä (eli kengistä, laukuista ja mekoista) kuvia, kun en nyt tähän aikaan enää hirveästi enää ehtisi, mutta eipä näemmä päivisinkään.

Tässä lempimekkoja (ei kyllä pääse oikeuksiinsa henkarissa, muttamutta) :

Ja laukut:

Kenkiä (joo kulumisen tasosta voi päätellä, että käytetty on ja tullaan jatkossakin :D ) :

Mää katoin Booty sun hapsukenkiä, että onkos meillä samanmoiset, mutta eivät olleet. Mä tykkään kanssa noista!! :) Mutta sun kengät on kyllä nätimmät!

Mul on noi samat Iron Fistit ku sulla. :) On mulla niitä kyllä varmaan kymmenet muunkinlaiset..:ashamed:

Pinkyn tennareista tykkään. :) Kaikki muut ovat aika kaukana omasta tyylistäni, mutta varmastikin sopivat hyvin käyttäjilleen. Persoonallisia ja kauniita koruja tässä ketjussa on paljon. :) Mä en taida jaksaa nyt ainakaan mitään kuvata, mutta lempparikenkiäni ovat El Naturalistan sammakot (mulla on niitä aika monta paria).

Tuolla on esim. parit mun tämänhetkisistä lemppareista, joita ovat mallit Organigo ja Duna. Kengät | El Naturalista | BRANDOS.fi

Kesällä käytän paljon Vansin tennareita ja Ratian ikivanhaa läppälaukkua. Nyt talvella olen suosinut isoa nahkaista Lonkkariani, mikä on paras ostos ikinä. Käytän sitä lähes päivittäin.

Koruissa pidän eniten kierrätysmateriaaleista.

Kattelin, et punaiset varrelliset Dunat oli kivat.

Mun omat lempparit on niin tylsiä, niin laitoin tän. Poika valitsi itse ensimmäistä kertaa paidan kaupasta (mun mielestä aivan järkyttävä... Mutta pitihän se ostaa kun vajaa 2-v osoitti jo kiinnostusta valita itse vaatteensa :D), pipo on pojan tädin tekemä, myös päässyt minun käyttööni kun on niin kiva tommonen lerppa :D

Yhteistyössä