Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nää on nätit kans.![]()
Mulla olis lisääkin lemppareita mut en viitti vielä laittaa...jos joku muu laittelis vaihteeks![]()
Niin mullakin, mut en jaksa aina olla latailemassa..Mä ostin joku aika sitten Olivia Rougesta kaksi hametta ja yhden pitsipaidan. Jos jaksan, niin niistä voisin huomenna ottaa jotain kuvia.
no noi mä haluun nähdä....
Mä lähden kohta duuniin, niin tänään en enää ehdi, mut katotaan huomenna. Se toinen on ihan perinteinen musta kynähame ja siinä toisessa on liituraitaa ja sellanen lärpäke takahelmassa.
Kivat! Nuo ruskeat on myös hauskat, musketöörisaappaat.
Niissä vaan on toi korko vähän turhan korkee mulle :snotty:
Niihin sopisi hienosti semmonen musketti vyölle ja säilä! Ja semmonen hattu! Oisit aika upea! (mutta ehkä outo) :heart:
Jee mun lempiaihe!!
Otin nyt vaan niistä tärkeimmistä (eli kengistä, laukuista ja mekoista) kuvia, kun en nyt tähän aikaan enää hirveästi enää ehtisi, mutta eipä näemmä päivisinkään.
Tässä lempimekkoja (ei kyllä pääse oikeuksiinsa henkarissa, muttamutta) :
Ja laukut:
Kenkiä (joo kulumisen tasosta voi päätellä, että käytetty on ja tullaan jatkossakin) :
Mää katoin Booty sun hapsukenkiä, että onkos meillä samanmoiset, mutta eivät olleet. Mä tykkään kanssa noista!!Mutta sun kengät on kyllä nätimmät!
Pinkyn tennareista tykkään.Kaikki muut ovat aika kaukana omasta tyylistäni, mutta varmastikin sopivat hyvin käyttäjilleen. Persoonallisia ja kauniita koruja tässä ketjussa on paljon.
Mä en taida jaksaa nyt ainakaan mitään kuvata, mutta lempparikenkiäni ovat El Naturalistan sammakot (mulla on niitä aika monta paria).
Tuolla on esim. parit mun tämänhetkisistä lemppareista, joita ovat mallit Organigo ja Duna. Kengät | El Naturalista | BRANDOS.fi
Kesällä käytän paljon Vansin tennareita ja Ratian ikivanhaa läppälaukkua. Nyt talvella olen suosinut isoa nahkaista Lonkkariani, mikä on paras ostos ikinä. Käytän sitä lähes päivittäin.
Koruissa pidän eniten kierrätysmateriaaleista.
Tunkion Kukon keskimmäiset krokotiilinnahkaiset on myös kivat.